search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
ویژگی ها
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

بالانس و صفحه تعادلی

بالانس و صفحه تعادلی وسیله‌ای ورزشی است که در تمرینات ورزشی، تعادلی، توسعه‌ی مهارت‌های ذهنی و درمانی مانند فیزیوتراپی استفاده می‌شود. تخته‌های تعادل معمولاً دارای یک سطح صاف یا دندانه‌دار بوده که برای انواع ورزش‌های یوگا کاربرد فراوانی دارد. در واقع بالانس و صفحه تعادلی ابزاری است که افراد می‌توانند بر روی آن ایستاده و با هر دو پا سعی کنند تعادل خود را حفظ نموده و از برخورد این وسیله به زمین جلوگیری کنند. بهترین نکته در مورد بالانس و صفحه تعادلی این است که استفاده از آن‌ها سرگرم کننده است و برای تمامی رده‌های سنی مختلف از کودکان گرفته تا سالخوردگان در اندازه‌های مختلف مناسب خواهد بود. این وسیله را به‌ راحتی می‌توان در هر زمان...

بالانس و صفحه تعادلی وسیله‌ای ورزشی است که در تمرینات ورزشی، تعادلی، توسعه‌ی مهارت‌های ذهنی و درمانی مانند فیزیوتراپی استفاده می‌شود. تخته‌های تعادل معمولاً دارای یک سطح صاف یا دندانه‌دار بوده که برای انواع ورزش‌های یوگا کاربرد فراوانی دارد. در واقع بالانس و صفحه تعادلی ابزاری است که افراد می‌توانند بر روی آن ایستاده و با هر دو پا سعی کنند تعادل خود را حفظ نموده و از برخورد این وسیله به زمین جلوگیری کنند. بهترین نکته در مورد بالانس و صفحه تعادلی این است که استفاده از آن‌ها سرگرم کننده است و برای تمامی رده‌های سنی مختلف از کودکان گرفته تا سالخوردگان در اندازه‌های مختلف مناسب خواهد بود. این وسیله را به‌ راحتی می‌توان در هر زمان و مکانی از جمله پشت میز، خانه و یا باشگاه استفاده کرد زیرا حمل ‌و نقل بسیار راحتی دارد.

مزایای استفاده از بالانس و صفحه تعادلی

از صفحه تعادلی علاوه بر ارتقای توانایی‌های شخصی در مواردی که بعضی از اعضای بدن، بر اثر یک سانحه یا کهولت سن صدمه می‌بیند و نمی‌تواند عملکرد سابق خود را داشته باشد به کار می‌رود. علاوه بر این مزیت‌ها، از بالانس و صفحه تعادلی برای افزایش قدرت و ثبات ماهیچه‌های اصلی بدن استفاده می‌شود. بخصوص این مسآله برای ورزشکاران، با توجه به چرخش بدنی بیشتر، نیاز به سیستم تعادلی بهتر در مسابقات و هماهنگی ماهیچه‌ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در مجموعه اسپرت کالا انواع صفحه تعادلی مانند: صفحه تعادلی سخت دستگیره‌دار Agilinex، استپ تعادلی بادی Togu، کوشن بال Agilinex، انواع پد تعادلی و ... موجود است.

معتبرترین تولیدکنندگان بالانس و صفحه تعادلی

برندهای مختلف ورزشی در زمینه‌ی تولید محصولات بالانس و صفحه تعادلی فعالیت می‌کنند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به Lifepro, Afh, Togu, Theraband و ... اشاره کرد. 

برند Agilinex برندی شناخته شده و معتبر، ساخته شده از متریال با کیفیت و همتراز با برندهای روز اروپا در سایت موجود است.

خرید آنلاین انواع بالانس و صفحه تعادلی با بهترین قیمت از اسپرت کالا

در این صفحه از وب ‌سایت Sportkala می‌توانید انواع محصولات بالانس و صفحه تعادلی را مشاهده کنید و بعد از مقایسه کالاها، محصول مورد نظرتان را با یک کلیک ساده به سبد خرید خود اضافه کنید. اسپرت کالا با ضمانت اصالت کالا و ضمانت بازگشت کالا، خرید مطمئنی را برای شما فراهم می‌کند.