search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

توپ وزنه ای

اگر وارد باشگاه‌های ورزشی شده باشید حتماً در قسمت وزنه‌ها، انواع توپ‌های وزنه‌ای را دیده‌اید که کنار دمبل‌های معمولی و کتل بل‌ها به خط شده‌اند. توپ‌های وزنه‌ای ابزارهای تمرینی هستند که در ورزش و تمرینات بدنسازی، کراس فیت و ...استفاده می‌شوند. این توپ‌ها وزن اضافی دارند و برای تقویت عضلات، افزایش تعادل، افزایش قدرت، انجام تمرینات کاردیو و تمرینات تعادلی بسیار مفید هستند. اسپرت کالا بهترین توپ‌های وزن دار را در سه دسته وال بال، مدیسین بال و اسلم بال با روکش‌های چرم و لاستیکی برای شما عزیزان فراهم کرده است. انواع توپ وزنه‌ای وال بال: این مدل توپ دارای وزنی سنگین بوده و از یک روکش بسیار نرم ساخته شده است....

اگر وارد باشگاه‌های ورزشی شده باشید حتماً در قسمت وزنه‌ها، انواع توپ‌های وزنه‌ای را دیده‌اید که کنار دمبل‌های معمولی و کتل بل‌ها به خط شده‌اند. توپ‌های وزنه‌ای ابزارهای تمرینی هستند که در ورزش و تمرینات بدنسازی، کراس فیت و ...استفاده می‌شوند. این توپ‌ها وزن اضافی دارند و برای تقویت عضلات، افزایش تعادل، افزایش قدرت، انجام تمرینات کاردیو و تمرینات تعادلی بسیار مفید هستند. اسپرت کالا بهترین توپ‌های وزن دار را در سه دسته وال بال، مدیسین بال و اسلم بال با روکش‌های چرم و لاستیکی برای شما عزیزان فراهم کرده است.

انواع توپ وزنه‌ای

وال بال: این مدل توپ دارای وزنی سنگین بوده و از یک روکش بسیار نرم ساخته شده است. بسیاری از ورزشکاران به منظور افزایش قدرت بدنی، سرعت، دقت و هماهنگی عضلات بدن و ... از این توپ وزنه‌ای استفاده می کنند. جالب است بدانید هنگام تمرین با توپ وال بال به دلیل مهیج بودن کار هیچ گونه فشار و خستگی در تمرین را حس نخواهید کرد .

مدیسین بال: این نوع توپ وزنه‌ای برای انجام حرکات قدرتی ساده و یا ترکیبی و هوازی  و در وزن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.  مدیسین بال یک توپ وزن دار است که در توانبخشی، ایروبیک و تمرینات قدرتی (بدنسازی) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلم بال شیاردار: از آن جایی که اسلم بال با ضربه‌های شدیدی همراه است در آن‌ها از توپی استفاده می‌شود که دارای استحکام و مقاومت بالایی باشد. در تمرینات کراس فیت، فانکشنال و دیگر تمرینات قدرتی می‌توان از توپ‌ وزنه‌ای مانند اسلم بال‌های شیاردار استفاده کرد.

برترین برندهای توپ وزنه‌ای

برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید وسایل و لوازم ورزش‌های توپی فعالیت می‌کنند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به ,RitFit ,Yes4All BalanceFomt و Agilinex اشاره کرد. از میان این برندها در اسپرت کالا برند Agilinex  موجود بوده که  ساخته شده از متریال با کیفیت و قابل مقایسه با به روزترین برندهای اروپایی می‌باشد.

خرید آنلاین بهترین انواع توپ وزنه‌ای از اسپرت کالا

برای خرید توپ‌ وزنه‌ای با کیفیت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا مراجعه کنید. این فروشگاه مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین توپ‌های وزنه‌ای را گردآوری کرده است. بهتر است پیش از خرید مشخصات، جزئیات و قیمت‌ آن‌ها را مطالعه نمائید تا خرید راحت‌تر و دقیق‌تری انجام دهید.