search
ثبت نام / ورود
جستجو در نتایج
قیمت
از
تومان
تا
تومان
ویژگی ها
امتیاز
برند
{{ field.title }}
{{ item.title }}
{{ field.title }}
%{{ product.price.off }}

{{ product.title }}

{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای {{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان ناموجود
{{ product.rate.rate }} از {{ product.rate.all }} رای

{{ product.title }}

%{{ product.price.off }} {{ formatPrice(product.price.price) }} تومان

{{ formatPrice(product.price.showPrice.originalPrice/10) }}
ناموجود

محصولات پیشنهادی



دسته بندی

پوشش فوم رول

از فوم رول‌ها به عنوان وسایل مکمل ورزشی یاد می‌شود که به منظور رفع گرفتگی و ماساژ عضلات بعد از تمرینات سخت استقامتی، سرعتی و هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فواید فوم رول‌ها می‌توان به بهبود گردش خون در عضلات، بهبود دامنه حرکتی، تسکین درد کمر، تعادل و تناسب اندام و ... اشاره کرد. بنابراین خرید فوم رول توصیه بسیاری از مربیان بدنسازی و ورزشکاران می‌باشد.  انواع پوشش فوم رول برخی فوم رول‌ها دارای برجستگی و شیارهایی بر روی سطح خود هستند و برخی از آن‌ها کاملاً صاف و یک دست می‌باشند که در ادامه توضیحات هر کدام داده شده است. پوشش فوم رول صاف: برخی فوم رول‌ها دارای...

از فوم رول‌ها به عنوان وسایل مکمل ورزشی یاد می‌شود که به منظور رفع گرفتگی و ماساژ عضلات بعد از تمرینات سخت استقامتی، سرعتی و هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فواید فوم رول‌ها می‌توان به بهبود گردش خون در عضلات، بهبود دامنه حرکتی، تسکین درد کمر، تعادل و تناسب اندام و ... اشاره کرد. بنابراین خرید فوم رول توصیه بسیاری از مربیان بدنسازی و ورزشکاران می‌باشد. 

انواع پوشش فوم رول

برخی فوم رول‌ها دارای برجستگی و شیارهایی بر روی سطح خود هستند و برخی از آن‌ها کاملاً صاف و یک دست می‌باشند که در ادامه توضیحات هر کدام داده شده است.

پوشش فوم رول صاف: برخی فوم رول‌ها دارای سطوح صافی هستند که صاف بودن سطح فوم رول باعث می‌شود فشار در کل طول آن به ‌شکل یکنواخت پخش شود. اگر در تمرینات مبتدی هستید، این فوم رول برایتان انتخاب بهتری است؛ زیرا فشار وارده از آن به‌ اندازه فوم رول شیاردار شدید نیست. 

پوشش فوم رول شیاردار: برخی فوم رول‌ها سطحی ناصاف پر از برآمدگی و یا شیار دارند. بافت ناصاف فوم رول به شما کمک می‌کند با شدت‌های متفاوت روی عضلات‌ خود فشار وارد کنید و ماساژ هدفمندتری انجام دهید. ماساژ با فوم رول‌های شیاردار در صورتی که تحمل درد بالایی دارید یا بعد از تمرینات در ناحیه شانه و پشت خود احساس درد می‌کنید، مناسب است. پوشش فوم رول‌های شیاردار دارای رنگ‌های مختلفی هستند که هر رنگ میزان فشار اعمال شده به عضله را نمایش می‌دهد. به عنوان مثال: پوشش‌های قرمز رنگ فشار کمتری داشته و برای افراد معمولی مناسب است، پوشش‌های سبز رنگ فشار وارد شده کمی بیشتر است و برای استفاده ورزشکاران مناسب است و در آخر رنگ آبی بیشترین فشار را بر عضلات وارد کرده و مناسب ورزشکاران حرفه‌ای است. نصب و جداسازی تمامی پوشش‌ها بسیار راحت است.

خرید آنلاین انواع پوشش فوم رول با قیمت مناسب از اسپرت کالا

در کنار تنوع و کیفیت بالای اجناس، امکان خرید آنلاین و ارسال سریع از مزایای همراهی شما با فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید هرگونه ابزارهای ریکاوری و ماساژ از جمله انواع فوم رول و پوشش فوم رول را در سایت مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات کامل از این مجموعه خرید نمایید.