search
ثبت نام / ورود




ماساژور یخ Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
708
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

ماساژور یخ Cramer
ماساژور یخ CRAMER وسیله ای لازم و حیاتی در کیف هر ورزشکاری می باشد. فرقی نمی کند که در این روزها به چه ورزشی مشغول هستید. بدن سازی را به عنوان ورزش مورد علاقه خود انتخاب کرده اید و یا اینکه گرایش عمیقی به ورزش بسکتال دارید. آسیب و ضربه دیدگی مسائلی هستند که ممکن است روزی برای هر ورزشکاری اتفاق بیفتد. حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و این موضوعیست که نمی توان به همین سادگی از کنار آن رد شد. لذا می توان با نوعی نگاه پیشگیرانه به موضوع، این مسئله را به راحتی حل کرد. به همین دلیل است که می گوییم داشتن یک ماساژور یخ CRAMER در کیف هر ورزشکاری لازم و ضروریست. تا به...

ماساژور یخ CRAMER وسیله ای لازم و حیاتی در کیف هر ورزشکاری می باشد. فرقی نمی کند که در این روزها به چه ورزشی مشغول هستید. بدن سازی را به عنوان ورزش مورد علاقه خود انتخاب کرده اید و یا اینکه گرایش عمیقی به ورزش بسکتال دارید. آسیب و ضربه دیدگی مسائلی هستند که ممکن است روزی برای هر ورزشکاری اتفاق بیفتد. حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و این موضوعیست که نمی توان به همین سادگی از کنار آن رد شد. لذا می توان با نوعی نگاه پیشگیرانه به موضوع، این مسئله را به راحتی حل کرد. به همین دلیل است که می گوییم داشتن یک ماساژور یخ CRAMER در کیف هر ورزشکاری لازم و ضروریست. تا به حال به این فکر کرده اید که در اثر آسیب و ضربه دیدگی (به خصوص در جایی که به یخ دسترسی نداشته باشید) چگونه می توانید به یخ درمانی دسترسی داشته و درد ناشی از ضرب دیدگی خود را التیام بخشید؟ مسلما حس سوزش چیزی نیست که شما منتظر آن باشید. در چنین شرایطی به وسیله ای نیاز خواهید داشت که بدون هیچ دردسری بتوانید آن را در مکان های مختلفی همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز (آسیب دیدگی) از آن استفاده نمایید. ماساژور یخ CRAMER انتخاب هر ورزشکاری تحت شرایط آسیب دیدگی و ضربه می باشد. شاید یکی از جالب توجه ترین نکاتی که باعث استفاده اکثر ورزشکاران از این محصول شده است نوع بسته بندی آن می باشد. بسته بندی ساده اما هوشمندانه محصول به حفظ سرمای داخلی آن منجر شده است. در واقع کیف های مخصوص باعث و بانی حبس سرمای درون ماساژور یخ CRAMER می باشند. جنس به کار رفته شده در این کیف ها به گونه ای طراحی شده است که به هیچ وجه باعث هدر رفت سرمای یخ نمی شود. به همین دلیل این محصول توانایی نگهداری طولانی مدت را در درون خود خواهد داشت. پیچی بودن سر ماساژور یخ CRAMER  این امکان را برای شما فراهم می کند که به اندازه مورد نیاز خود از مواد این محصول استفاده نمایید. هم‌چنین زمانی که شما به آرامی سرما را به خورد ناحیه آسیب دیده و ضربه دیده می دهید شاهد تاثیر گذاری بیشتری نیز خواهید بود.

خرید ماساژور یخ CRAMER

ماساژور یخ CRAMER  وسیله ی کاربردی برای کاهش دردهای ناشی از ضرب دیدگی در حین ورزش می باشد. این محصول ساخت آمریکاست که در ابعاد 11 در 13 سانتی متر طراحی و در دسترس عموم ورزشکاران قرار گرفته شده است. ورزشکارانی که برای درمان آسیب های خود از ماساژور یخ CRAMER استفاده می کنند تنها کافیست سری ماساژور را به مدت پنج تا هفت دقیقه بر روی محل آسیب دیده ماساژ دهند. از کاربردهای ماساژور یخ CRAMER  می توان به مواردی چون مدیریت درد و آسیب، سرما درمانی، استفاده در فیزیوتراپی ها و حتی فعالیت های شدید اشاره کرد. بسته بندی مناسب ماساژور یخ CRAMER باعث شده است که کاربران بتوانند آن را به راحتی جابه جا کرده و در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار دهند.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده پس از فیزیوتراپی یا فعالیت شدید ورزشی , مناسب برای مدیریت درد و آسیب , کاهش درد و تورم
ابعاد
5*5 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای محفظه یخ برای راحتی کنترل ماساژ - قابل استفاده در هر مکان و زمان - بدون نشت - قابل استفاده مجدد - با دوام

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

ماساژور یخ Cramer
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آمریکا
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده پس از فیزیوتراپی یا فعالیت شدید ورزشی مناسب برای مدیریت درد و آسیب کاهش درد و تورم
5*5 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی