search
ثبت نام / ورود




صفحه بوسوبال Togu


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
721
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,002,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 500,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

صفحه بوسوبال Togu
بوسوبال یکی از وسایل مهم و اساسی برای داشتن تناسب اندام و مناسب برای افرادی که قصد کالری سوزی دارند. صفحه بوسوبال Togu بر روی نیم دایره بوسوبال به صورت کامل قرار می گیرد. بایستی جنس رویه و مهم تر از آن صفحه زیرین بوسوبال بسیار مقاوم و بادوام باشد. چون این وسیله ورزشی قابلیت انجام حرکات سنگین ورزشی و تمرینی دارد. در هنگام انجام تمرینات مختلف ورزشی با این وسیله، تقریبا تمام وزن بدن بر روی صفحه رویی یا زیرین بوسوبال خواهد افتاد، به همین دلیل جنس صفحه اهمیت بسیار زیادی دارد. کار با بوسوبال موجب تقویت و ثبات تعادل حرکتی ورزشکار می شود. چون در حین حرکت با این وسیله تمام عضلات و...

بوسوبال یکی از وسایل مهم و اساسی برای داشتن تناسب اندام و مناسب برای افرادی که قصد کالری سوزی دارند. صفحه بوسوبال Togu بر روی نیم دایره بوسوبال به صورت کامل قرار می گیرد. بایستی جنس رویه و مهم تر از آن صفحه زیرین بوسوبال بسیار مقاوم و بادوام باشد. چون این وسیله ورزشی قابلیت انجام حرکات سنگین ورزشی و تمرینی دارد. در هنگام انجام تمرینات مختلف ورزشی با این وسیله، تقریبا تمام وزن بدن بر روی صفحه رویی یا زیرین بوسوبال خواهد افتاد، به همین دلیل جنس صفحه اهمیت بسیار زیادی دارد. کار با بوسوبال موجب تقویت و ثبات تعادل حرکتی ورزشکار می شود. چون در حین حرکت با این وسیله تمام عضلات و بافت های بدن درگیر تمرین و ورزش می شوند و در آخر به تعادل می رسند. می توان از بوسوبال در کنار سایر لوازم ورزشی مانند بتل روپ، نردبان چابکی، کتل بل و... استفاده کرد.

درباره صفحه بوسوبال بیشتر بدانیم

استفاده از بوسوبال از سال 1999 میلادی توسط دیوید وک رواج یافت. دیوید وک یکی از مربیان ورزش بود که برای افزایش تعادل و ثبات عضلات سایر ورزشکاران به فکر تولید این وسیله ورزشی افتاد. تمامی حرکاتی که با این صفحه انجام می گیرد، بنابر تمرکز حرکت ورزشکار ممکن است با رویه بوسوبال یا صفحه زیرین آن سروکار داشته باشند. نحوه تمرین شخص معین کننده این است که آیا صفحه زیرین بوسوبال به کار می آید یا خیر.
صفحه بوسوبال Togu از جنس فایبر گلاس می باشد. در حین تمرین بوسوبال دائم در حال زیر و رو شدن است. بنابر این بایستی به جنس رویه آن نیز دقت فراوانی کرد. رویه صفحه بوسوبال دائم با بدن ورزشکاران در تماس است.بیشترین استفاده از بوسوبال را فوتبالیست ها دارند. چون برای تقویت پا، مچ پا و زانو باید با اینگونه وسایل بیشترین تمرین را داشته باشند. هرگونه تضعیف در این ناحیه ها، موجب تضعیف بدن ورزشکاران می گردد.مشاهده محصولات بیشتر
کراس فیت در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

قیمت و خرید بهترین صفحه بوسوبال Togu

کشور آلمان صفحه بوسوبال Togu را در رنگ مشکی و در قطر 50 سانتی متر تولید می کند. برای راحتی نصب این وسیله، همراه صفحه بوسوبال، پیچ نصب، راهنمای نصب و آچار آلن قرار دارد. به راحتی می توان این وسیله را در منزل  باشگاه استفاده نمود. بوسوبال های توگو به وسیله این صفحه در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قیمت بهترین صفحه بوسوبال Togu به عوامل مختلفی بستگی دارد. باتوجه به میزان تولیدات این صفحه و عرضه آن قیمت صفحه بوسوبال دچار نوسانات می شود. برای خرید بهترین صفحه بوسوبال Togu باید به فروشگاه های معتبر توزیع لوازم ورزشی و یا محصولات ورزشی مراجعه کنید. آسان ترین روش برای خرید صفحه بوسوبال مراجعه به فروشگاه اسپرت کالا است. این فروشگاه تمام محصولات معتبر و اصل را موجود کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
فایبرگلاس
کشور سازنده
آلمان
قطر صفحه
50 سانتی‌متر
مناسب برای استفاده در
باشگاه
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دارای پیچ نصب، راهنمای نصب و آچار آلن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
قطر صفحه
مناسب برای استفاده در

صفحه بوسوبال Togu
0 از 0 رای
2,002,000 تومان
موجود
فایبرگلاس
آلمان
50 سانتی‌متر
باشگاه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی