search
ثبت نام / ورود




ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
964
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با تمرینات هوازی به تناسب اندام دست پیدا نکرده باشید. این احساس که تلاش‌های شما در ورزش بیهوده است را با کمک گرفتن از دمبل کنار بگذارید. حرکات با دمبل می‌تواند تآثیرات زیادی را در اندام شما ایجاد کند. در واقع با استفاده کردن از ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex تغییرات در فرم بدن را متوجه خواهید شد. به ‌همین ‌دلیل برای آگاهی بیشتر شما نسبت به ویژگی و کاربرد این ست دمبل توضیحاتی آورده‌ایم. برنامه‌های تمرینی زمانی مفید هستند که وسایل مناسبی حین تمرین به‌ کار برده شود که مطالعه‌ی ویژگی‌ها کمک‌کننده است. ویژگی‌های ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex...

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با تمرینات هوازی به تناسب اندام دست پیدا نکرده باشید. این احساس که تلاش‌های شما در ورزش بیهوده است را با کمک گرفتن از دمبل کنار بگذارید. حرکات با دمبل می‌تواند تآثیرات زیادی را در اندام شما ایجاد کند. در واقع با استفاده کردن از ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex تغییرات در فرم بدن را متوجه خواهید شد. به ‌همین ‌دلیل برای آگاهی بیشتر شما نسبت به ویژگی و کاربرد این ست دمبل توضیحاتی آورده‌ایم. برنامه‌های تمرینی زمانی مفید هستند که وسایل مناسبی حین تمرین به‌ کار برده شود که مطالعه‌ی ویژگی‌ها کمک‌کننده است.

ویژگی‌های ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex

ورزشکاران زیادی هستند که با استفاده از دمبل‌های مرغوب توانسته‌اند قدرت بدنی خود را افزایش دهند. در واقع به‌کار گرفتن ست دمبلی که از جنس مناسبی برخوردار باشد، بسیار در تمرینات مؤثر خواهد بود. شما می‌توانید از ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex استفاده کنید. این ست دمبل ویژگی‌های منحصر به ‌فردی دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان جنس استیل آن نام برد. اگر هنگام تمرین کردن به ‌خصوص وقتی در حرکات هوازی از وزنه نیز استفاده می‌کنید باید بتوانید وزن آن‌ها را تغییر دهید. در هر حرکتی شما نیاز به وزنه با کیلوی مختلفی دارید. به‌ همین ‌دلیل استفاده کردن از ست در هر زمانی برای شما مفید است؛ زیرا قابلیت تنظیم وزن را دارد. کشور چین در تولید این ست دمبل دسته‌ها را با روکش فوم تولید می‌کند؛ زیرا مانع عرق کردن دست می‌شود. راحتی گرفتن یک دمبل به کیفیت ورزش و انجام صحیح حرکات کمک زیادی می‌کند.

جعبه‌هایی که شما در خرید ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex مشاهده می‌کنید، بسیار جالب هستند. در واقع درون جعبه 2 عدد دسته 0.5 کیلویی، 4 عدد وزنه 0.5 کیلویی و 8 عدد وزنه 0.25 کیلویی وجود دارد. این تنوع در کیلو برای وزنه‌ها به شما حق انتخاب زیادی را می‌دهد که به‌ مرور با وزنه سنگین‌تری تمرین کنید.

کاربردهای ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex

افراد برای استفاده کردن از وسایل ورزشی به باشگاه‌ها می‌روند که میزان آسیب دیدن کمتر می‌شود. اگر بخواهید از ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex در خانه استفاده کنید، احتمال اشتباه حرکات وجود دارد. به‌ همین ‌دلیل این ست بیشتر در باشگاه و سالن‌های ورزشی کاربرد دارد. با برنامه ورزشی که از مربی دریافت می‌کنید می‌توانید در هر جلسه بعضی حرکات را با دمبل انجام دهید. در واقع این ست دمبل دامنه تمرینات قدرتی را افزایش داده است.


مشخصات کلی
جنس
استیل
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
سایرمشخصات
دسته با روکش فومی- قابلیت تنظیم وزن
اقلام بسته بند
جعبه -2 عدد دسته 0.5 کیلویی- 4عدد وزنه 0.5 کیلویی- 8 عدد وزنه 0.25 کیلویی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

ست دمبل قابل تنظیم تا 5 کیلوگرم Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
استیل
چین
باشگاه سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی