search
ثبت نام / ورود




سبد چرخدار حمل توپ Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
565
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 12,034,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 3,008,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

سبد چرخدار حمل توپ Agilinex
مدل‌های متنوعی از ذحمل توپ در بازار موجود است که سبد چرخدار حمل توپ Agilinex یکی از مدل‌های با کیفیت و جادار در این زمینه عنوان می‌شود. این وسیله دارای ابعاد مناسب، پایه‌های محکم و چرخ‌های بزرگ و روان است که روی هر سطحی به ‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. سبد چرخدار حمل توپ Agilinex از جمله ملزومات ورزش فوتبال، والیبال، فوتسال و سایر ورزش‌های توپی است. توپ‌ها با قرارگیری در این سبد به جلوگیری از اتلاف زمان بازی و استراحت بازیکنان نیز کمک می‌کنند؛ زیرا اگر توپ در حین بازی خراب شود، دیگر نیازی به‌ صرف زمان طولانی برای یافتن توپ سالم نیست. این سبد قابل حمل با بدنه و چرخ‌های محکمی که دارد تا...

مدل‌های متنوعی از ذحمل توپ در بازار موجود است که سبد چرخدار حمل توپ Agilinex یکی از مدل‌های با کیفیت و جادار در این زمینه عنوان می‌شود. این وسیله دارای ابعاد مناسب، پایه‌های محکم و چرخ‌های بزرگ و روان است که روی هر سطحی به ‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.

سبد چرخدار حمل توپ Agilinex از جمله ملزومات ورزش فوتبال، والیبال، فوتسال و سایر ورزش‌های توپی است. توپ‌ها با قرارگیری در این سبد به جلوگیری از اتلاف زمان بازی و استراحت بازیکنان نیز کمک می‌کنند؛ زیرا اگر توپ در حین بازی خراب شود، دیگر نیازی به‌ صرف زمان طولانی برای یافتن توپ سالم نیست. این سبد قابل حمل با بدنه و چرخ‌های محکمی که دارد تا مدت‌های طولانی در زمین‌های ورزشی قابل استفاده است. برای آشنایی بیشتر با کاربردها و مشخصات فنی این وسیله ورزشی، مطالعه این مطلب را فراموش نکنید.

ویژگی‌های ظاهری سبد چرخدار حمل توپ Agilinex

کشور چین در تولید لوازم ورزشی بسیار پیشرفته است و از با کیفیت‌ترین متریال و پیشرفته‌ترین تجهیزات در تولید این لوازم استفاده می‌کند. سبد چرخدار حمل توپ Agilinex به‌ همین ‌منظور طرفداران بسیاری در بین ورزش‌دوستان پیدا کرده ‌است. این سبد از نظر ویژگی‌های ظاهری جذابیت فراوانی دارد. در تولید این محصول رنگ مشکی به ‌کار رفته ‌است که جذابیت بصری آن را چندین برابر نشان می‌دهد. بدنه مشکی سبد چرخدار حمل توپ Agilinex با چرخ‌های مشکی آن از نظر رنگی هارمونی دارند و موجب خیرگی چشم بازیکنان و اذیت آنان در حین بازی نمی‌شوند. این سبد دارای ابعادی به طول 75 سانتی‌متر، عرض 50 سانتی‌متر و ارتفاع 106 سانتی‌متر است.

در طراحی و تولید اسکلت سبد چرخدار حمل توپ Agilinex از فلزی با استقامت بالا استفاده‌ شده ‌است. توپ‌ها نیز روی تورهای محکم این سبد 4 گوش قرار می‌گیرند. این وسیله دارای 4 چرخ پلاستیکی محکم با پایه فلزی است که از طریق پیچ به پایه متصل می‌شوند و امکان حرکت به جهان مختلف را به آن می‌دهند. برای جابه‌جایی راحت این سبد توپ نیز دسته‌ای از جنس بدنه روی آن تعبیه شده ‌است که بازیکنان به ‌راحتی بتوانند آن را حمل کنند.

کاربردهای سبد چرخدار حمل توپ Agilinex

اگر قصد خرید این سبد حمل توپ را دارید، در ادامه کاربردهای آن را ذکر می‌کنیم که راحت‌تر قادر به تصمیم‌گیری باشید:

سبد چرخدار حمل توپ Agilinex دارای ظرفیت و گنجایش چندین توپ است. به‌ همین ‌دلیل از آن برای نگهداری توپ در زمین‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و غیره استفاده می‌شود. پایه‌ها و بدنه بسیار سبک و در عین‌حال محکم سبد چرخدار حمل توپ Agilinex با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده‌اند. از این ‌رو، با افتادن آن روی زمین نیز نیازی به نگرانی از بابت شکستن پایه‌ها و چرخ‌های آن نداشته باشید.

سبد چرخدار حمل توپ Agilinex دارای 4 چرخ مرغوب و روان است که روی تمامی سطوح مانند کف‌پوش‌ها، چمن و غیره حرکت راحت و آسانی دارند. به ‌همین ‌دلیل، جابه‌جایی این محصول حتی در صورت پر بودن سبد نیز به‌ راحتی صورت می‌گیرد. از طریق این سبد جمع‌آوری توپ، در زمان و انرژی بازیکنان صرفه‌جویی می‌شود؛ زیرا این وسیله در کم‎ترین زمان به هر نقطه از زمین بازی قابل حمل است. سبد چرخدار حمل توپ Agilinex در تمامی سالن‌های ورزشی باز و سرپوشیده فوتبال، والیبال، بسکتبال و غیره کاربرد دارد. نگهداری توپ‌ها در این سبد به ایجاد نظم در سالن یا زمین چمن کمک می‌کند.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
طول
75 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ...
عرض
50 سانتی‌متر
ارتفاع
106 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع

سبد چرخدار حمل توپ Agilinex
0 از 0 رای
12,034,000 تومان
موجود
75 سانتی‌متر
چین
سالن های ورزشی
قابلیت استفاده برای حمل تمام توپ ها اعم از فوتبال ،والیبال و ...
50 سانتی‌متر
106 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی