search
ثبت نام / ورود




ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
186
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 1,247,000 935,250 تومان %25
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}



درباره محصول

ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL
همیشه بعد از انجام ورزش‌هایی که به پا بیشترین فشار را وارد می‌کنند، ریکاوری لازم است. در واقع ریکاوری کردن ساق پا باعث خواهد شد تا از ایجاد آسیب‌های شدید جلوگیری شود. اگر عضلات در حین تمرینات دچار گرفتگی شوند، ریکاوری می‌تواند بخشی از درد را بهبود بخشد. در واقع ساپورت‌هایی در بازار موجود هستند که در این زمینه بسیار مؤثر عمل می‌کنند. به‌ همین ‌دلیل برای روند ریکاوری بهتر استفاده از ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL مناسب است. هر یک از مراقبت‌های بعد از ورزش باعث می‌شوند تا عملکرد شما برای تمرینات بعدی بالاتر رود. به ‌علاوه خستگی و عدم توجه به دردهای جزئی می‌توانند در آینده مانعی برای موفقیتتان شود. ویژگی‌های ساپورت ریکاوری...

همیشه بعد از انجام ورزش‌هایی که به پا بیشترین فشار را وارد می‌کنند، ریکاوری لازم است. در واقع ریکاوری کردن ساق پا باعث خواهد شد تا از ایجاد آسیب‌های شدید جلوگیری شود. اگر عضلات در حین تمرینات دچار گرفتگی شوند، ریکاوری می‌تواند بخشی از درد را بهبود بخشد. در واقع ساپورت‌هایی در بازار موجود هستند که در این زمینه بسیار مؤثر عمل می‌کنند. به‌ همین ‌دلیل برای روند ریکاوری بهتر استفاده از ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL مناسب است. هر یک از مراقبت‌های بعد از ورزش باعث می‌شوند تا عملکرد شما برای تمرینات بعدی بالاتر رود. به ‌علاوه خستگی و عدم توجه به دردهای جزئی می‌توانند در آینده مانعی برای موفقیتتان شود.

ویژگی‌های ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL 

وقتی شدت ورزش و تمرینات شما در هفته بالا باشد، ریکاوری کردن به بازگشت انرژی به بدن کمک خواهد کرد. در این زمان است که باید به ریکاوری قسمت‌‌هایی از بدن که بیشترین درگیری را در تمرینات دارند، توجه شود. به‌ همین ‌دلیل استفاده کردن از ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL نتایج مطلوبی را به ‌همراه خواهد داشت. حرکاتی در ورزش هستند که اگر به‌ درستی اجرا نشوند، مانعی برای ادامه‌ی ورزش خواهند بود. به ‌همین ‌دلیل داشتن یک ساپورت میزان فشار وارد شده به ساق پا را می‌تواند کاهش دهد.

ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL که توسط کشور آمریکا در بازار عرضه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است. در واقع شما می‌توانید برای مدت طولانی جهت ریکاوری ساق پا آن را بپوشید. هایلایت‌هایی که در طراحی ساپورت ریکاوری به ‌کار گرفته شده است، ایمنی در نور کم را بالا می‌برد. در واقع ترکیبات رنگی و سایزهای متنوع برای این ساپورت از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن هستند. میزان پوشش قسمت انتهایی پا توسط ساپورت ریکاوری نگرانی از شوک حرکتی در ماهیچه‌ها را کاهش خواهد داد. هم‌چنین ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL از ارتعاشات عضلانی هنگام تمرینات می‌کاهد. به ‌همین‌ دلیل در مدت زمان بیشتری می‌توانید از حداکثر توان خود در ورزش استفاده کنید. زمانی‌ که روند فعالیت به حالت مطلوب می‌رسد، اسید لاکتیک از ماهیچه‌ها دفع خواهد شد. در واقع نیازهای عضلانی که برای انجام حرکات چابکی و سرعتی باید در بدن باشد، تآمین خواهد شد.

در بسیاری از مواقع آسیب‌های ناگهانی که مانع خواب راحت شما می‌شوند را با استفاده ساپورت مناسب ریکاوری می‌توان درمان کرد. هم‌چنین شما می‌توانید با خیال راحت ورزش کنید؛ زیرا این ساپورت در حین ورزش نیز کاربرد دارد. در واقع با پوشیدن ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL محافظی برای ساق پایتان قرار می‌دهید که بسیار مؤثر است.

کاربردهای ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL 

وقتی در خانه یا سالن‌های ورزشی نگران صدمه دیدن ساق پا هستید از ساپورت ریکاوری می‌توانید استفاده کنید. به‌ علاوه داشتن ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL یکی از دلایل اصلی موفقیت ورزشکاران حرفه‌ای است. هر زمانی‌ که از تمرینات خود دور شوید، عملکرد بدنی افت می‌کند. به ‌همین ‌دلیل این ساپورت تغییرات لازم را در فعالیت‌های اصولی ایجاد خواهد کرد. اگر تمرینات ورزشی شما خیلی زیاد است می‌توانید ساپورت ریکاوری را برای همیشه داشته باشید. در واقع تغییرات مؤثری که این ساپورت در جریان خود و عملکرد ماهیچه‌ها ایجاد می‌کند، مفید خواهد بود. 


مشخصات کلی
رنگ
زرد , مشکی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
عملکرد بهبود یافته , بهبود زمان ریکاوری , افزایش استقامت با جریان خون مناسب , فشرده سازی مدرج بدون درز برای جریان خون مناسب ,
سایز
XL مناسب برای ساق پا با قطر 43 تا 48 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ایمنی بیشتر در شرایط نور کم به دلیل شبرنگ بودن - فاقد لاتکس - مواد ضد میکروبی و رطوبت گیر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
سایز

ساپورت ریکاوری ساق پا Cramer سایز XL
0 از 0 رای
935,250 تومان
موجود
آمریکا
خانه باشگاه سالن های ورزشی
عملکرد بهبود یافته بهبود زمان ریکاوری افزایش استقامت با جریان خون مناسب , فشرده سازی مدرج بدون درز برای جریان خون مناسب
XL مناسب برای ساق پا با قطر 43 تا 48 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی