search
ثبت نام / ورود




ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1134
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,540,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 385,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex
افرادی که در رشته فوتبال فعالیت می کنند باید با تجهیزات و وسایل فوتبال آشنایی کامل پیدا کنند. آشنایی کامل با تجهیزات موجب می‌شود تا مهارت را در زمینه ورزشی مورد نظر کسب نمایند. وسایلی که در ورزش فوتبال طراحی می‌شوند برای افزایش سرعت، چابکی، قدرت و آمادگی جسمانی می‌باشند و یا حتی ممکن است برای بالا بردن تمرکز و قدرت تصمیم گیری در هر لحظه باشد. ریباندر دستی دروازه بانی برای اولین بار جهت تمرینات دروازه بانی طراحی شده است. امروزه استفاده از این وسیله در تمام رشته‌های ورزشی توپی جا افتاده است. از ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex می‌توان به عنوان یک فرد کمکی از آن استفاده نمود و تمریناتی خارق العاده...

افرادی که در رشته فوتبال فعالیت می کنند باید با تجهیزات و وسایل فوتبال آشنایی کامل پیدا کنند. آشنایی کامل با تجهیزات موجب می‌شود تا مهارت را در زمینه ورزشی مورد نظر کسب نمایند. وسایلی که در ورزش فوتبال طراحی می‌شوند برای افزایش سرعت، چابکی، قدرت و آمادگی جسمانی می‌باشند و یا حتی ممکن است برای بالا بردن تمرکز و قدرت تصمیم گیری در هر لحظه باشد. ریباندر دستی دروازه بانی برای اولین بار جهت تمرینات دروازه بانی طراحی شده است. امروزه استفاده از این وسیله در تمام رشته‌های ورزشی توپی جا افتاده است. از ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex می‌توان به عنوان یک فرد کمکی از آن استفاده نمود و تمریناتی خارق العاده به جا آورد. تمرینات خارق العاده و تمرین‌های استاندارد موجب بالا رفتن مهارت ورزشکار می‌شود. بالا رفتن مهارت باعث افزایش سرعت عکس العمل در کنترل و گرفتن توپ می‌گردد. ریباندر بیشترین کاربرد و استفاده در رشته ورزشی فوتبال را دارد.

کار با ریباندر دستی دروازه بانی

نحوه کار و برخورد با ریباندر دستی دروازه بانی به خلاقیت و تمرین فرد بستگی بسیار زیادی دارد. وقتی ورزشکار توپ را به سمت ریباندر پرتاب می‌کند، توپ با سرعتی مشخص به سمت فرد باز می‌گردد. بازگشت توپ به دلیل خاصیت ارتجاعی بسیار بالای ریباندر است. بازگشت توپ در مسیری مشخص نیست و ممکن است به سمتی برود که ورزشکار انتظارش را ندارد. این امر به ورزشکار یا دروازه بان کمک می‌کند که مهارت‌های خود را در زمینه کنترل توپ تقویت کند. با یک ریباندر دستی دروازه بانی سه یا چهار بازیکن یا دروازه بان تمرین می‌کنند و وسیله‌ای مفید برای تمرین‌های انفرادی یا دسته جمعی می‌باشد.

مشخصات ریباندر دستی دروازه بانی

  • ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex قابلیت تنظیم را ندارد.
  • ابعاد این وسیله کاربردی 50*50 سانتی متر است.
  • وزن ریباندر دستی 4 کیلوگرم می‌باشد.
  • رنگ تولیدی این وسیله مشکی است.
  • قاب این وسیله از آهنگ ضد زنگ و تور آن از جنس نخ می‌باشد.
  • این محصول ساخت کشور ایران و یک محصول داخلی به شمار می‌رود.
  • حمل و استفاده از این وسیله آسان است.
  • در زمین چمن مصنوعی و چمن طبیعی می‌توانید از ریباندر استفاده نمایید.
  • دروازه بان‌ها با استفاده از این وسیله به تقویت مهارت‌های خود می‌پردازند.
  • قابلیت استفاده در تمرین‌های انفرادی و تیمی.

اجزای ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex

شکل کلی ریباندر یک چارچوب مستطیلی یا مربعی فلزی دارد. در قسمت جلوی این چهارچوب یک شبکه توری با چشمه‌های ریز یا درشت است. شبکه توری جهت استفاده بسیار انعطاف پذیر می‌باشد.ریباندر دستی دروازه بانی دو نوع است. در نوع اول در پشت چارچوب یک چارچوب و شبکه توری دیگر نیز وجود دارد که به عنوان پایه نگهدارنده استفاده می‌شود. در نوع دوم به عنوان کارهای تمرینی دو طرفه استفاده می‌کنند. در طرف چارچوب به وسیله یک میله که قابلیت بلندتر شدن یا کوتاه‌تر شدن دارد، وصل می‌گردد. تمامی اجزای ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex از مواد باکیفیت و درجه یک تولید می‌شوند.

تهیه ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex

طرفداران ریباندر دستی دروازه بانی می‌توانند این محصول را از فروشگاه ورزشی اسپرت کالا تهیه کنند. این فروشگاه تمامی محصولات را با برند اصلی و باکیفیت بالا تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. تهیه این محصول از اسپرت کالا به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. هزینه خرید ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex متغیر است. قیمت این محصول را می‌توانید در سایت مشاهده کنید.


مشخصات کلی
جنس
آهن
کشور سازنده
چین
وزن
2.7 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
بهبود مهارت های سرعت و عکس العمل در تمرینات دروازه بانی , بهبود مهارت پاس و کنترل توپ مناسب برای تمرینات فوتبال ,
ابعاد
50*50 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاوم در برابر آب و آفتاب - سبک و قابل حمل

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

ریباندر دستی دروازه بانی Agilinex
0 از 0 رای
1,540,000 تومان
موجود
آهن
چین
2.7 کیلوگرم
سالن های ورزشی فضای باز
بهبود مهارت های سرعت و عکس العمل در تمرینات دروازه بانی بهبود مهارت پاس و کنترل توپ مناسب برای تمرینات فوتبال
50*50 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی