search
ثبت نام / ورود




دیپ بار-پارالل Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1083
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,401,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 350,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دیپ بار-پارالل Agilinex
دیپ بار یا پارالل یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های بدنسازی است که از آن جهت تقویت عضلات بالا تنه استفاده می‌شود. بهترین تمرینات قدرتی بدنسازی با این وسیله ورزشی به راحتی انجام می‌شود. حالتی که دست‌ها با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند بیشترین فشار به ماهیچه‌های پشت بازو وارد می‌شود. دیپ بار-پارالل Agilinex دارای دو میله U شکل فلزی همراه با پایه برای انجام حرکات دیپ، شنا، پا، دست و... می‌باشد.  ویژگی‌های دیپ بار-پارالل Agilinex این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع در چهار پله با فاصله 5 سانتی‌متر می‌باشد. در فروشگاه ورزشی اسپرت کالا این محصول با ارتفاع 57 سانتی‌متر، طول 70 سانتی‌متر و پایه‌هایی با طول 36 سانتی‌متر موجود می‌باشد. رنگ این محصول ثابت می‌باشد و در اثر تعریق...

دیپ بار یا پارالل یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های بدنسازی است که از آن جهت تقویت عضلات بالا تنه استفاده می‌شود. بهترین تمرینات قدرتی بدنسازی با این وسیله ورزشی به راحتی انجام می‌شود. حالتی که دست‌ها با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند بیشترین فشار به ماهیچه‌های پشت بازو وارد می‌شود. دیپ بار-پارالل Agilinex دارای دو میله U شکل فلزی همراه با پایه برای انجام حرکات دیپ، شنا، پا، دست و... می‌باشد. 

ویژگی‌های دیپ بار-پارالل Agilinex

این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع در چهار پله با فاصله 5 سانتی‌متر می‌باشد. در فروشگاه ورزشی اسپرت کالا این محصول با ارتفاع 57 سانتی‌متر، طول 70 سانتی‌متر و پایه‌هایی با طول 36 سانتی‌متر موجود می‌باشد. رنگ این محصول ثابت می‌باشد و در اثر تعریق دست رنگ آن از بین نمی رود. پایه‌های آن ضد لغزش است و شما عزیزان می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به ساختار سفت و سخت آن با وجود پایه‌های ایمن اشاره کرد و بدون هیچ نگرانی از آن برای انجام تمرینات قدرتی استفاده کرد. هم‌چنین می‌توان گفت برای نگهداری دیپ بار-پارالل Agilinex به فضای زیادی نیاز نیست و در حمل و نقل آن با مشکلی مواجه نمی‌شوید، زیرا بسیار سبک و ساده می‌باشد. در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از دیپ بار-پارالل Agilinex 

دیپ تمرینی مفید است که باعث بهبود توانایی عضلات در ناحیه کمربند شانه‌ای و بازوها می‌شود. تکرار این تمرین باعث زیبا شدن دست‌ها می‌گردد. جنس این محصول آهن است و تحمل وزن بسیار بالایی را دارد، هم‌چنین ابزاری می‌باشد که در منزل و سالن‌های ورزشی کاربرد دارد. از مزایای خرید دیپ بار-پارالل Agilinex می‌توان به تقویت عضلات پشت و جلو بازو، تقویت عضلات بالا تنه، افزایش انعطاف پذیری بدن، ایجاد تناسب اندام، بهبود تعادل بدن، سلامتی قلب و عروق، کاهش وزن و تثبیت مفاصل اشاره کرد. یکی دیگر از کاربردهای این وسیله ورزشی این است که می‌توان طیف وسیعی از حرکات بدنسازی استاتیک و دینامیک را با آن انجام داد. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه وسایل لازم برای انجام تمرینات دیپ بار با کیفیت و قیمت مناسب، به فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا مراجعه نمائید و ضمن بازدید از محصولات مختلف این سایت، آن را برای خود تهیه نموده و یا به عزیزانتان هدیه دهید و به این ترتیب سلامتی را به ارمغان بیاورید. 


مشخصات کلی
جنس
آهن
طول
70 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی خانه ,
کاربرد
بهبود توانایی عضلات در ناحیه کمربند شانه‌ای و بازوها , مناسب برای انجام حرکت دیپ، شنا، دست، پا و , مناسب برای ورزش بدنسازی
ارتفاع
57 سانتی‌متر
طول پایه
36 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای خاصیت ضد لغزش - مدل ثابت - ارتفاع ثابت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع
طول پایه

دیپ بار-پارالل Agilinex
0 از 0 رای
1,401,000 تومان
موجود
آهن
70 سانتی‌متر
چین
سالن های ورزشی خانه
بهبود توانایی عضلات در ناحیه کمربند شانه‌ای و بازوها مناسب برای انجام حرکت دیپ، شنا، دست، پا و مناسب برای ورزش بدنسازی
57 سانتی‌متر
36 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی