search
ثبت نام / ورود




دیجی فلکس AFH


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1212
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:




درباره محصول

دیجی فلکس AFH
دیجی فلکس AFH یکی از ابزارهای تمرین انگشتان و دست می‌باشد. امروزه بعضی از افراد به خاطر پیش‌آمد برخی از حوادث یا به واسطه شغلشان ضعف را در ناحیه دست و انگشتان خود می‌ بینند. برای رفع ضعف در این ناحیه به راحتی می‌توانید از وسایل تقویتی مناسب استفاده نمایید. دیجی فلکس جز ابزارهای تمرینی دست و پا است. این وسیله برای تقویت موثر انگشتان دست طراحی گردید. افراد مختلف با استفاده از دیجی فلکس تمرینات مختلفی را برای انگشتان دست خود در نظر می‌گیرند. در مراکز توانبخشی و کاردرمانی بیشترین استفاده از این دستگاه برای بازگشت دوباره نیروهای دست استفاده می‌کنند. تمریناتی که با استفاده از این دستگاه نیرومند بر روی انگشتان دست استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیرگذاری...

دیجی فلکس AFH یکی از ابزارهای تمرین انگشتان و دست می‌باشد. امروزه بعضی از افراد به خاطر پیش‌آمد برخی از حوادث یا به واسطه شغلشان ضعف را در ناحیه دست و انگشتان خود می‌ بینند. برای رفع ضعف در این ناحیه به راحتی می‌توانید از وسایل تقویتی مناسب استفاده نمایید. دیجی فلکس جز ابزارهای تمرینی دست و پا است. این وسیله برای تقویت موثر انگشتان دست طراحی گردید. افراد مختلف با استفاده از دیجی فلکس تمرینات مختلفی را برای انگشتان دست خود در نظر می‌گیرند. در مراکز توانبخشی و کاردرمانی بیشترین استفاده از این دستگاه برای بازگشت دوباره نیروهای دست استفاده می‌کنند. تمریناتی که با استفاده از این دستگاه نیرومند بر روی انگشتان دست استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیرگذاری بیشتر و سرعت بهبود را به صورت منظم افزایش دهند. استفاده از این دستگاه متناسب با آسیب دیدگی و میزان ضرب‌دیدگی باشد.

کاربرد دیجی فلکس AFH

  • تقویت عضلات انگشت
  • بهبود دامنه حرکتی مفاصل انگشت
  • مناسب بعد از شکستگی انگشتان دست
  • تقویت انگشتان بعد از پارگی تاندون دست
  • مناسب بعد از پیوند دست قطع شده
  • امکان تقویت هر انگشت به صورت جداگانه
  • بهبود گردش خون در بین انگشت‌ها
  • هماهنگی بین تاندون‌های انگشت‌های آسیب دیده

این وسیله جزئی از ملزومات درمان در توانبخشی و کاردرمانی است.

ویژگی‌های دیجی فلکس AFH

دیجی فلکس AFH یکی از ابزارهای تمرینی و تقویتی دست و انگشتان می‌باشد. این ابزار با برند AFH در کشور آلمان تولید می‌شود. کیفیت تمامی محصولات این کارخانه بالا و مطابق با استانداردهای جهانی است. کیفیت دیجی فلکس AFH بسیار بالاست و پیشنهاد اولیه برای استفاده در مراکز درمان و توانبخشی ها است. مقاومت این ابزار در رنج‌های متفاوتی است و در نهایت می‌توان نیروی مختلفی را بر این دستگاه اعمال کرد. رنگ‌های تولیدی این دستگاه خاکستری، آبی کمرنگ، آبی، آبی پررنگ و سرمه‌ای هستند. بیشترین وزن را رنگ سرمه‌ای و کمترین وزن را رنگ خاکستری می‌تواند تحمل کند. این دستگاه به راحتی به افراد کمک می‌کند تا صدماتی که وارد شده‌اند را جبران کنند و بتوانند دست و انگشتان خود را به راحتی تکان دهند.

طرز گرفتن دیجی فلکس

قبل از استفاده از دیجی فلکس با استفاده از دینامومتر دستی میزان نیروی هر فرد سنجیده می‌شود. با توجه به نیروی هر شخص، نوع و طرز استفاده از دستگاه نیز متفاوت خواهدبود. با داشتن استمرار در طول تمرین و سایر مراعات می‌توانید میزان بهبودی را در خود به طور واضح مشاهده کنید. انواع مختلف گرفتن دیجی فلکس به قرار زیر است:

  • کلید چانه جانبی
  • تپانچه گیر گرفتن
  • چنگ زدن دیجیتال
  • انعکاس انگشت فردی
  • قدرت گرفتن
  • نوسان دیجیتال با تمام پدهای انگشت.

خرید دیجی فلکس AFH

دیجی فلکس AFH ارزان قیمت را تنها می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. برخی از این فروشگاه ها فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که علاوه بر فروش حضوری، تمامی محصولات را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات در اسپرت کالا موجب رضایت مشتریان می‌گردد. در زمان خرید دیجی فلکس به تمامی نشان‌های مربوطه دقت کنید.


مشخصات کلی
رنگ
خاکستری , آبی کمرنگ , آبی , آبی پررنگ , سرمه‌ای
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه ,
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست امکان تقویت انگشتان به صورت جداگانه ,
مشخصات فنی
مقاومت
خاکستری >> 0.45 تا 0.98 کیلوگرم، آبی کمرنگ >> 0.63 تا 1.30 کیلوگرم، آبی >> 0.73 تا 1.57 کیلوگرم، آبی پررنگ >> 0.98 تا 2.07 کیلوگرم، سرمه ای >> 1.65 تا 3.54 کیلوگرم

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد

دیجی فلکس AFH
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آلمان
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست امکان تقویت انگشتان به صورت جداگانه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی