search
ثبت نام / ورود




حلقه بسکتبال استخری VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
713
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

حلقه بسکتبال استخری VX
بسکتبال در آب یک ورزش آبی است که قوانین بسکتبال و واترپلو را در یک استخر با هم ترکیب می کند. هر تیم  پنج بازیکن دارد و هر کدام باید در مدت زمان معینی پس از به دست آوردن مالکیت توپ ،  به سمت حلقه، توپ را پرتاب کنند، این بازی دو وسیله ضروری نیازدارد: توپ بسکتبال و حلقه توپ بسکتبال . در این مقاله قصد داریم، انواع و برندهای مختلف حلقه توپ بسکتبال استخری را بررسی کنیم. انواع حلقه توپ بسکتبال حلقه بسکتبال شناور حلقه بسکتبال ثابت حلقه های بسکتبال شناور حلقه های بسکتبال شناور غالبا بادی هستند یا سطح انتهایی فومی دارند، که...

بسکتبال در آب یک ورزش آبی است که قوانین بسکتبال و واترپلو را در یک استخر با هم ترکیب می کند. هر تیم  پنج بازیکن دارد و هر کدام باید در مدت زمان معینی پس از به دست آوردن مالکیت توپ ،  به سمت حلقه، توپ را پرتاب کنند، این بازی دو وسیله ضروری نیازدارد: توپ بسکتبال و حلقه توپ بسکتبال .
در این مقاله قصد داریم، انواع و برندهای مختلف حلقه توپ بسکتبال استخری را بررسی کنیم.

انواع حلقه توپ بسکتبال

  • حلقه بسکتبال شناور
  • حلقه بسکتبال ثابت
  • حلقه های بسکتبال شناور

حلقه های بسکتبال شناور غالبا بادی هستند یا سطح انتهایی فومی دارند، که آن ها را شناور نگه می دارد. آنها معمولاً مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند. همچنین اگر اشتباها در هنگام شیرجه زدن بر روی آن ها بیافتید آسیبی نخواهند دید و انعطاف پذیری بالایی دارند. اما متاسفانه هنگامی که آب متلاطم شود، پرتا در اینگونه حلقه ها دشوار خواهدبود.

حلقه های بسکتبال ثابت

حلقه‌های بسکتبال در کنار استخر به صورت ثابت، معمولاً اندکی گران‌تر هستند و مونتاژ آن‌ها متفاوت تر است، اما  تجربه‌ ای نزدیکتر به بازی بسکتبال واقعی را ارائه می دهند. وقتی صحبت از مواد سازنده حلقه بسکتبال استخری به میان می آید، می خواهید تا جایی که ممکن است از فلز اجتناب کنید. چرا که جلوگیری از زنگ زدن فلز واقعاً سخت است مگر اینکه ساختاری با کیفیت بالا و بدون زنگ زدگی وجود داشته باشد. حلقه‌های بسکتبال استخری معمولاً از لاستیک یا پلاستیک ساخته می‌شوند که نه تنها زنگ‌زدگی ندارند، بلکه خطر آسیب را نیز کاهش می‌دهند، زیرا این مواد بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند.

اندازه حلقه و توپ

حلقه های بسکتبال استخر در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال GoSports Splash Hoop PRO کمی کوچکتر از حلقه بسکتبال معمولی است و دارای توپ های کوچکتر و نرم تری است که به راحتی در کف دست قرار می گیرند و بر جنبه سرگرمی تأکید می کند. گر می‌خواهید بازی‌های بسکتبال خود را کمی جدی‌تر بگیرید، حلقه‌هایی با اندازه معمولی نیز وجود دارد که می‌توانید از هرتوپ بسکتبال استانداردی نیز استفاده کنید و در حالی که از آب لذت می‌برید، روی تکنیک پرتاب خود کار کنید.

برندهای تولیدکننده توپ بسکتبال

  • Dreamon
  • BESTKID BALL
  • ‎ G-Loco
  • Joyin Inc
  • Fun Knuckles
  • GoSports

ویژگی حلقه بسکتبال استخری VX

این حلقه بسکتبال ساخت کمپانی هندی VX است که سابقه درخشانی در تولید انواع لوازم ورزشی با کیفیتی شگفت انگیز دارد. این محصول از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده و در رنگ زرد موجود می باشد پس آماده ی یک بسکتبال استخری هیجان انگیز باشید، قطر این حلقه 60 سانتی متر و طول آن 47سانتی متر است، این محصول منتظر پرتاب های بی نظیر شماست.مشاهده ملزومات بسکتبال در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

خرید حلقه بسکتبال استخری VX

اگر به دنبال اضافه کردن شور و هیجان به آب تنی های خود هستید، این محصول قطعا مورد نیاز شماست. برای خرید این حلقه ی منحصر به فرد وارد وبسایت اسپرت کالا شوید، به صفحه مورد نظر رجوع کنید و گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید و حالا وقت پر کردن استخرشخصی  یا بلیط خریدن برای یه آب تنی هیجان انگیزه!


مشخصات کلی
رنگ
زرد
جنس
پلاستیک
طول
47 سانتی متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
استخر
کاربرد
تقویت مهارت‌های تمرینات بسکتبال
قطر حلقه
60 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
قطر حلقه

حلقه بسکتبال استخری VX
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
پلاستیک
47 سانتی متر
هند
استخر
تقویت مهارت‌های تمرینات بسکتبال
60 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی