search
ثبت نام / ورود




تخته تاکتیک گیره دار والیبال VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
682
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,199,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 299,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

تخته تاکتیک گیره دار والیبال VX
بار ها در مسابقات ورزشی رویت کرده ایم که مربیان در دستان خود تخته ای دارند و دارند بر روی آن ها با ماژیکی که به دست دارند چیزی می نویسند و یا خط هایی را می کشند. محصولی که شما مشاهده می کنید یکی از پر کاربرد ترین ابزار های یک مربی حرفه ای می باشد. وقتی یک ایده و طرحی در بازی به ذهن سر مربی و مربیان خطور می کند، باید آن را به سرعت در چیزی یادداشت کنند تا مبادا از ذهنشان برود و آن را فراموش کنند. فایده دیگری که نوشتن نقشه های مربی دارد این است که آن ایده خام برای مربی واضح می شود و می تواند به آن طرح پر...

بار ها در مسابقات ورزشی رویت کرده ایم که مربیان در دستان خود تخته ای دارند و دارند بر روی آن ها با ماژیکی که به دست دارند چیزی می نویسند و یا خط هایی را می کشند. محصولی که شما مشاهده می کنید یکی از پر کاربرد ترین ابزار های یک مربی حرفه ای می باشد. وقتی یک ایده و طرحی در بازی به ذهن سر مربی و مربیان خطور می کند، باید آن را به سرعت در چیزی یادداشت کنند تا مبادا از ذهنشان برود و آن را فراموش کنند. فایده دیگری که نوشتن نقشه های مربی دارد این است که آن ایده خام برای مربی واضح می شود و می تواند به آن طرح پر و بال ببخشد و آن را بهتر از قبل کند. تخته تاکتيک گيره دار واليبال VX یکی از تخته های فوق العاده کاربردی برای مربیان یک تیم می باشد. البته این تخته محصول ورزش والیبال می باشد و برای رشته های ورزشی دیگر کاربرد ندارد. این تخته، وایت بورد می باشد و شما باید با ماژیکی که همراه خود دارید از این تخته اسفاده نمایید. نکته مهمی که وجود دارد این است که تخته تاکتيک گيره دار واليبال VX مگنت ندارد و خاصیت آهنربایی در آن وجود ندارد. یکی از ویژگی های خاص این تخته نسبت به محصولات مشابه دیگر این است که این تخته دو طرفه می باشد. یعنی شما می توانید به صورت همزمان دو استراتژی متفاوت را برای بازیکنان خود توضیح دهید. این ویژگی کمک بزرگی به سریع پیش رفتن توضیح مربی راجب نقشه ها می کند. زیرا وقت استراحتی که برای بازیکنان والیبال در نظر گرفته شده، زمان بسیار اندکی می باشد و مربی باید به سرعت همه نکات رو به بازیکنان خود بگوید. 

خرید تخته تاکتيک گيره دار واليبال VX

صفحه این تخته به شکل زمین والیبال می باشد و مربی می تواند به صورت رسم شکل و راحت تر کل نقشه را به بازیکنان خود بفهماند. این محصول ساخت کشور هند و برند مطرح VX می باشد. جنس تخته تاکتيک گيره دار واليبال VX از فایبرگلاس تهیه شده است. فایبرگلاس با ترکیباتی که دارد، از مقاومت و استقامت بسیار خوبی برخوردار می باشد و در اثر ضربه های احتمالی خراب نمی شود. طول و عرض این تخته به ترتیب 40 و 23 سانتی متر می باشد. این اندازه برای دست گرفتن یک مربی و کار کردن مداوم با آن طراحی شده است تا مربی در صورت استفاده های متوالی خسته نشود و تخته دست فرد را اذیت نکند. از این تخته در سالن های ورزشی برای مسابقات و تمرین والیبال انجام می شود و کارایی خود را در این مکان نشان می دهد. اگر می خواهید یک تخته مناسب برای استفاده در مسابقات رسمی و مهم والیبال خود داشته باشید و استراتژی های خود را در آن یادداشت نمایید، می توانید تخته تاکتيک گيره دار واليبال VX را با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا سفارش دهید و آن درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید. انواع ملزومات والیبال در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
جنس
فایبرگلاس
طول
40 سانتی‌متر
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده مربی‌ها
عرض
23 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای خاصیت وایت بورد - بدون مگنت - دوطرفه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض

تخته تاکتیک گیره دار والیبال VX
0 از 0 رای
1,199,000 تومان
موجود
فایبرگلاس
40 سانتی‌متر
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده مربی‌ها
23 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی