search
ثبت نام / ورود




آدمک فلزی ۱.۸ متری کاوردار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
432
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,535,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 883,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

آدمک فلزی ۱.۸ متری کاوردار Agilinex
وسایل کمکی زیادی برای ورزش‌ها از جمله فوتبال وجود دارد که کمک‌کننده هستند. در ورزش‌هایی مانند فوتبال که باید تعداد بازیکنان برای اجرای تمرینات استاندارد باشد، آدمک فلزی مناسب است. در واقع آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex کمبود بازیکن برای تمرینات فوتبال را به ‌درستی برطرف خواهد کرد. از آن‌ جایی ‌که ورزش فوتبال از نوع تیمی است، بهترین راه برای از دست ندادن فرصت‌ها استفاده از آدمک می‌توان دانست. وقتی شما با ویژگی‌ها و کاربردهای آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex آشنا شوید، بیشتر به استفاده از آن می‌پردازید. هم‌چنین برای دستیابی به اهداف مهم در مسابقات نیاز است که این مطلب را مطالعه کنید. ویژگی‌های آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex...

وسایل کمکی زیادی برای ورزش‌ها از جمله فوتبال وجود دارد که کمک‌کننده هستند. در ورزش‌هایی مانند فوتبال که باید تعداد بازیکنان برای اجرای تمرینات استاندارد باشد، آدمک فلزی مناسب است. در واقع آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex کمبود بازیکن برای تمرینات فوتبال را به ‌درستی برطرف خواهد کرد. از آن‌ جایی ‌که ورزش فوتبال از نوع تیمی است، بهترین راه برای از دست ندادن فرصت‌ها استفاده از آدمک می‌توان دانست. وقتی شما با ویژگی‌ها و کاربردهای آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex آشنا شوید، بیشتر به استفاده از آن می‌پردازید. هم‌چنین برای دستیابی به اهداف مهم در مسابقات نیاز است که این مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی‌های آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex

آدمک‌های فلزی یکی از وسایل کمکی هستند که نتایج تمرینات را به ‌خوبی تغییر می‌دهند. اگر دقت کرده باشید این آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex ارتفاع 180 سانتی‌متری دارد. در نتیجه از نظر قدی با بازیکنان هماهنگ است. شما می‌توانید این آدمک را به ‌عنوان یار فرضی خود در بازی تجسم کنید. با این‌کار دیگر نگران از دست دادن زمان برای اجرای تکنیک‌های مربیان نخواهید بود.

زمانی‌ که کشور هند اقدام به تولید چنین آدمکی کرد، کیفیت کار را در اولویت قرار داد. در نتیجه بسیاری از مشکلات عدم مرغوبیت را در آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex مشاهده نخواهید کرد. آهن مقاومتی دارد که باعث می‌شود تا آدمک به ‌راحتی از جای خود تکان نخورد و روی زمین نیفتد. به ‌همین ‌دلیل بسیاری از تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات از آدمک در زمین استفاده می‌کنند. هم‌چنین این آدمک در برابر عوامل طبیعی نیز کمتر دچار خرابی می‌شود. وقتی بخواهید در زمان‌هایی که نور کم است تمرین خود را ادامه دهید، آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex کمک‌کننده است. در واقع رنگ زردی که این نوع آدمک دارد، باعث خواهد شد تا به‌ درستی بتوانید آن را مشاهده کنید. هم‌چنین قرار دادن آدمک تآثیر زیادی در فوتبال دارد. در نتیجه باید کاملاً در زمین آدمک مورد نظر قابل رویت باشد؛ زیرا مشکل‌ساز می‌شود.

برخی از باشگاه‌ها برای جلوه بهتر آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex از پوشش برای بالاتنه استفاده می‌کنند. در واقع چنین کاری می‌تواند حس بهتری را در حین بازی برای بازیکنان به‌وجود آورد. پایه‌های میخی که این آدمک دارد به‌ درستی در زمین فرو خواهد رفت و دلیلی برای تکان خوردن آن وجود ندارد. وقتی بازیکنان نیاز به استراحت داشته باشند و مربی نیز هدفش دستیابی به نتایج بالا باشد، آدمک مناسب است. به ‌علاوه استفاده کردن از چنین آدمکی باعث خواهد شد که تنوع تمرینات در زمان کوتاه بیشتر شود.

کاربردهای آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex

مربیان برای داشتن تمرینات مرتب و ادامه‌دار نیاز دارند که از آدمک به جای افراد استفاده کنند. در واقع این نوع آدمک فلزی مناسب برای تمرینات فوتبال است. حتی شما می‌توانید در زمین چمن طبیعی به‌ر احتی این آدمک را در تمرینات داشته باشید. اگر شرایط باشگاه به ‌شکلی باشد که چمن طبیعی در اختیار نداشته باشید، جای نگرانی نیست. تیم می‌تواند از آدمک فلزی 1.8 متری کاوردار Agilinex در زمین چمن مصنوعی نیز استفاده کند.


مشخصات کلی
جنس
آهن
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای تمرینات فوتبال
ارتفاع
180 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

آدمک فلزی ۱.۸ متری کاوردار Agilinex
0 از 0 رای
3,535,000 تومان
موجود
آهن
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای تمرینات فوتبال
180 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی