search
ثبت نام / ورود




نردبان سرعتی سه بعدی SKLZ


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
614
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

نردبان سرعتی سه بعدی SKLZ
ورزشکاران برای رسیدن و تقویت مهارت های خود احتیاج به وسایل ورزشی مخصوص دارند. این وسایل ورزشی به ورزشکاران کمک می کنند تا سرعت و میزان چابکی خود را بالا ببرند. با بالا رفتن سرعت، عملکرد و هماهنگی ورزشکاران، به راحتی زمینه ترقی در ورزش مهیا می گردد. نردبان سرعتی سه بعدی sklz یکی از وسایل مربوط به تقویت چابکی و سرعت العمل ورزشکاران است. قبل از داشتن چابکی، فرد باید آمادگی جسمانی لازم و کافی را هم داشته باشد. با داشتن آمادگی جسمانی و استمرار در استفاده از این وسیله، ورزشکار می تواند به چابکی دلخواه برسد. چابکی، یکی از مولفه هایی است که ورزشکار با استفاده از این وسیله به آن می رسد. سرعت، تعادل،...

ورزشکاران برای رسیدن و تقویت مهارت های خود احتیاج به وسایل ورزشی مخصوص دارند. این وسایل ورزشی به ورزشکاران کمک می کنند تا سرعت و میزان چابکی خود را بالا ببرند. با بالا رفتن سرعت، عملکرد و هماهنگی ورزشکاران، به راحتی زمینه ترقی در ورزش مهیا می گردد. نردبان سرعتی سه بعدی sklz یکی از وسایل مربوط به تقویت چابکی و سرعت العمل ورزشکاران است.
قبل از داشتن چابکی، فرد باید آمادگی جسمانی لازم و کافی را هم داشته باشد. با داشتن آمادگی جسمانی و استمرار در استفاده از این وسیله، ورزشکار می تواند به چابکی دلخواه برسد. چابکی، یکی از مولفه هایی است که ورزشکار با استفاده از این وسیله به آن می رسد. سرعت، تعادل، هماهنگی و دقت بالا از مولفه های جانبی است که در نهایت به ورزشکار می رسد.هنگام انجام تکنیک های ورزشی ممکن است تغییر جهت لازم باشد. با استفاده از نردبان سرعتی سه بعدی، سرعت کافی جهت تغیر جهت در زمان مناسب نیز به دست می آید. نردبان سرعتی سه بعدی بعد از مدتی تاثیری مثبت و قابل توجه بر روی هماهنگی عضلات، مفاصل با مغز و عصب موجود خواهد داشت.این وسیله بیشترین تاثیر را بر روی ورزشکارانی می گذارد که برای مسابقات مهم و جهانی در حال آماده شدن هستند. در کنار تمرین با نردبان سرعتی سه بعدی sklz ، می توانید به راحتی با سایر وسیله های ورزشی هم حرکات ممکن را انجام دهید.

تاثیرات نردبان سرعتی سه بعدی sklz بر بدن

نردبان سرعتی سه بعدی Sklz  بیشترین تاثیرات را بر مفاصل، تاندون ها، عضلات، و عصب های پا خواهد داشت. پا اولین عضوی از بدن است که با نردبان سرعتی درگیر می گردد. بعد از مدتی تمرین کم کم قدرت کل بدن هم افزایش پیدا می کند. علاوه بر افزایش قدرت بدن، می توان به راحتی هماهنگی و افزایش سرعت را در بین سایر اعضای بدن هم به چشم تماشا کرد.هنگام استفاده از نردبان سرعتی ورزش بسیار هیجان انگیز است. آن هم به این دلیل است که در حین انجام حرکات مختلف، مغز و بدن هر دو فعال نگه داشته می شوند و این احساس ایجاد می شود.
حرکاتی مخصوص با نردبان سرعتی سه بعدی هم وجود دارد، که به صورت مستقیم بر روی سلامتی قلب تاثیر می گذارد.هنگام انجام تمرینات سخت، مقاومت کلی بدن افزایش پیدا می کند.

حرکات نردبان سرعتی سه بعدی sklz

جلسات آغازین تمرین با این وسیله، نباید پله های وسیله را باز کرد. چون در این جلسات تمرکز ورزشکار باید بر روی زمان تمرین و نحوه تمرین خود باشد. طراحی وسیله توسط متخصصان شرکت sklz به گونه ای است که فرد بدون اتلاف وقت توانسته تعداد زیادی حرکت را انجام دهد.مهم نیست که چگونه تمرین می‌کنید، لبه‌های کم‌حجم مانع گیر کردن گیره‌ها و کفش‌ها می‌شوند و هر بار یک جلسه مؤثر را تضمین می‌کنند.
برای تمرینات گروهی به راحتی از این وسیله استفاده می شود. طراحی نردبان سرعتی سه بعدی Sklz به گونه ای است که بیشترین تاثیر را بر روی مهارت های اصلی می گذارند. مهارت های اصلی در بدن ورزشکار شامل تعادل، ریتم و کنترل بدن می باشد.ورزشکاران با بازکردن پله ها از حالت صاف به حالت ایستاده، می توانند حرکات جدید را تمرین کنند. این حالت برای گرم کردن بدن قبل از تمرینات بسیار مناسب است.مشاهده محصولات بیشتر
نردبان و حلقه در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

خرید بهترین نردبان سرعتی سه بعدی sklz

بهترین نردبان سرعتی سه بعدی sklz در فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا موجود است. برای خرید این محصول پرکاربرد و ورزشی کافیست به سایت معتبر اسپرت کالا مراجعه کنید. در صورت سفارش این محصول، در کوتاه ترین مدت زمان ممکن نردبان سرعتی برای شما ارسال می گردد.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
جنس
پلاستیک PVC ,
طول
2.08 متر
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی ,
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
عرض
65 سانتی‌متر
تعداد پله/حلقه
6 عدد
مشخصات فنی
سایرمشخصات
کمک به افزایش سرعت از طریق ضربات پا و فرکانس بلند کردن سریع، مناسب برای تمرینات در حین حرکت و گرم کردن قبل از تمرینات، مناسب برای ورزش هایی که نیاز به تمرینات چابکی دارند، مناسب برای تمرینات چابکی و سرعتی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
تعداد پله/حلقه

نردبان سرعتی سه بعدی SKLZ
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
پلاستیک PVC
2.08 متر
آمریکا
زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
65 سانتی‌متر
6 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی