search
ثبت نام / ورود




رول ماساژ پا BlackRoll


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
935
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,155,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 288,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رول ماساژ پا BlackRoll
رول ماساژ پا BLACKROLL یکی از محصولات پرفروش و و با کیفیت در سراسر دنیا می باشد که به شما این امکان را می دهد خستگی عضلات کف پا را به حداقل میزان خود برسانید. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که بر روی عضلات کوچک کف پای شما تمرکز داشته و با درگیر کردن آن در حین تمرین و ماساژ خستگی را به صورت کامل از شما دور خواهد کرد. به همین دلیل افرادی که روزانه زمان زیادی را در حالت ایستاده سپری می کنند و دچار خستگی زیادی می شوند می توانند زمان استراحت خود را با رول ماساژ پا BLACKROLL سپری کنند. از کارایی های رول ماساژ پا BLACKROLL درمان آسیب های مربوط...

رول ماساژ پا BLACKROLL یکی از محصولات پرفروش و و با کیفیت در سراسر دنیا می باشد که به شما این امکان را می دهد خستگی عضلات کف پا را به حداقل میزان خود برسانید. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که بر روی عضلات کوچک کف پای شما تمرکز داشته و با درگیر کردن آن در حین تمرین و ماساژ خستگی را به صورت کامل از شما دور خواهد کرد. به همین دلیل افرادی که روزانه زمان زیادی را در حالت ایستاده سپری می کنند و دچار خستگی زیادی می شوند می توانند زمان استراحت خود را با رول ماساژ پا BLACKROLL سپری کنند. از کارایی های رول ماساژ پا BLACKROLL درمان آسیب های مربوط به کف پا می باشد. این وسیله قادر است خار پاشه، درد های مزمن و التهاب در ناحیه کف پا را بهبود ببخشند. زمانی که شما برای بهبود درد خود پای خود را بر روی رول ماساژ پا BLACKROLL ماساژ می دهید، خون در رگ های پای شما جریان بیشتری پیدا کرده و بافت های آسیبب دیده فرصت بهبود در شرایط بهتری را پیدا خواهند کرد. طراحی رول ماساژ پا BLACKROLL به گونه ای است که تمامی سطوح کف پای شما را پوشش داده و همین مسئله باعث شده است که در هنگام تمرین و ماساژ به تمامی قسمت های پا توجه شود. علاوه بر ناحیه پا، شما می توانید قسمت های دیگر بدن را نیز با این وسیله درگیر کنید. بهتر است قسمت هایی را در این تمرینات هدف بگیرید که دارای بافت های کوچک تری هستند. به طور مثال، در صورتی که در قسمت بازوهای خود احساس درد و یا آسیب می کنید می توانید از رول ماساژ پا BLACKROLL استفاده کنید. همچنین اگر پزشک فیزیوتراپ شما درمان های سرد را برای قسمت های آسیب دیده تان پیشنهاد کرده است می توانید با قرار دادن رول ماساژ پا BLACKROLL در جای خنکی مانند یخچال آن را در ماساژهای سرد خود به کار بگیرید.

خرید رول ماساژ پا BLACKROLL

رول ماساژ پا BLACKROLL محصولی با کیفیت از کشور آلمان می باشد که در ابعاد 6 در 15 سانتی متری طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. ماساژورهای BLACKROLL دارای وزنی معادل 18 گرم هستند. شما می توانید این محصول را در رنگ مشکی از اسپرت کالا تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. از مزایای این محصول سازگاری آن با محیط زیست می باشد و از آن جا که تمامی مواد به کار برده شده در آن قابلیت بازیافت را دارند به هیچ وجه به محیط زیست آسیب رسان نخواهند بود. ضد اشتعال بودن از دیگر ویژگی های رول ماساژ پا BLACKROLL می باشد. شما می توانید این محصول کم جا را در هنگام مسافرت های خود نیز به همراه داشته و زمان استراحت خود را با رول ماساژ پا BLACKROLL سپری کنید. از دیگر کاربردهای رول ماساژ پا BLACKROLL  ماساژ هدفمند پا، بازوها و سایر قسمت های بدن است. این محصول هیچ محدودیتی را برای استفاده نداشته و می توان آن را بر روی میز، روی زمین و حتی روی دیوار برای تمرینات کمر و کتف و سایر نواحی بدن مورد استفاده قرار داد. رول ماساژ پا BLACKROLL مناسب برای مراکز توان بخشی و فیزیوتراپی، سالن های ورزشی و خانه می باشد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
قطر
6 سانتی‌متر
طول
15 سانتی‌متر
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده روی میز مناسب برای ماساژ هدفمند پا، بازو ها و سایر قسمت های بدن ,
نوع
استاندارد , ساده
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سازگار با محیط زیست - 100 درصد مواد قابل بازیافت - ضد اشتعال

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

رول ماساژ پا BlackRoll
0 از 0 رای
1,155,000 تومان
موجود
6 سانتی‌متر
15 سانتی‌متر
آلمان
خانه باشگاه سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده روی میز مناسب برای ماساژ هدفمند پا، بازو ها و سایر قسمت های بدن
استاندارد ساده
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی