search
ثبت نام / ورود




بوسوبال مینی Togu


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
716
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 7,343,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,835,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بوسوبال مینی Togu
اگر به دنبال یک وسیله ورزشی هستید تا علاوه بر اینکه جای بسیار کمی را اشغال کند، به راحتی تمامی عضلات بدن شما را درگیر نماید، می توانید از بوسوبال مینی Togu استفاده کنید. این وسیله کوچک، می تواند در یک نقطه از منزل شما قرار گرفته و در کنار ایجاد تناسب اندام در شما، به چربی سوزی هر چه بیشتر بدن شما کمک کند. بوسوبال مینی Togu در کنار ایجاد یک اندام خوش ترکیب، می تواند به افزایش انعطاف پذیری بدن شما نیز کمک کند. این کار می تواند انعطاف را در عضلات و در اندام های شما نیز بالا ببرد. در سال 1999 میلادی برای اولین بار وسیله ورزشی بوسوبال به وسیله یک مربی ورزش ساخته شد....

اگر به دنبال یک وسیله ورزشی هستید تا علاوه بر اینکه جای بسیار کمی را اشغال کند، به راحتی تمامی عضلات بدن شما را درگیر نماید، می توانید از بوسوبال مینی Togu استفاده کنید. این وسیله کوچک، می تواند در یک نقطه از منزل شما قرار گرفته و در کنار ایجاد تناسب اندام در شما، به چربی سوزی هر چه بیشتر بدن شما کمک کند. بوسوبال مینی Togu در کنار ایجاد یک اندام خوش ترکیب، می تواند به افزایش انعطاف پذیری بدن شما نیز کمک کند. این کار می تواند انعطاف را در عضلات و در اندام های شما نیز بالا ببرد. در سال 1999 میلادی برای اولین بار وسیله ورزشی بوسوبال به وسیله یک مربی ورزش ساخته شد. در حالت ظاهری، بوسوبال حاوی یک برد (تخت صاف) و یک قسمت لاستیکی و توپ مانند است. قسمت لاستیکی حاوی یک توپ به شکل نیم دایره است که داخلش به وسیله یک تلمبه باد شده و می تواند بر روی زمین قرار گیرد و به افزایش انعطاف و سهل الانجام بودن حرکات ورزشی کمک نماید.
زمانی که یک فرد از بوسوبال استفاده می کند، قسمت توپ و یا بادی آن بر روی زمین قرار داده می شود و برای تکیه گاه قرار دادن دست ها از صفحه مسطح پشت آن استفاده خواهد شد. در این حالت فرد ورزشکار برای جلوگیری از سقوط خود، باید به صورت مرتب به انجام تعادل خود بپردازد. همچنین در حین انجام هر گونه تعادلی، بدن شما به صورت مکرر کالری سوزانده و در نتیجه می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. تمرینات متعددی می تواند به کمک بوسوبال مینی Togu انجام شود که مدت زمان انجام تمرینات در هر ست حدودا 30 ثانیه توصیه خواهد شد.

خرید بوسوبال مینی Togu

با توجه به موارد و ویژگی های بوسوبال مینی Togu که در بالا ذکر شد، اگر می خواهید نسبت به خرید این وسیله ورزشی اقدام نمایید، ابتدا بهتر است با یکسری از ویژگی های آن آشنا شوید. بوسوبال مینی Togu، یکی از بهترین وسایل ورزشی برای ایجاد تحرک، انعطاف پذیری و افزایش تعادل در اندام ها و عضلات بدن می باشد. بوسوبال مینی Togu با قطر 35 سانتی متر و وزن 2.3 کیلو گرم در وب سایت اسپرت کالا موجود می باشد. متریال به کار رفته در قسمت توپی بوسوبال مینی Togu پلاستیک قابل بازیافت بوده و در قسمت صفحه یا برد آن از متریال فایبرگلاس استفاده شده است. بوسوبال مینی Togu به دلیل کوچک بودن سایزش، صرفا می تواند وزن تقریبی 120 کیلوگرم را تحمل کرده و در دو رنگ سبز و قرمز موجود می باشد. بوسوبال مینی Togu دارای ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد، در نتیجه می توان به راحتی هم در داخل منزل و هم در خارج از منزل (در محیط باز و در باشگاه) و برای تمام سنین از کودکی تا سالمندی مورد استفاده قرار گیرد. بوسوبال مینی Togu به همراه یک عدد تلمبه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت. البته شما می توانید بوسوبال اکتيسان Togu را به عنوان جایگزینی برای محصول ذکر شده در نظر بگیرید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سبز
جنس
پلاستیک قابل بازیافت
کشور سازنده
آلمان
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
قطر صفحه
35 سانتی‌متر
تلمبه
دارد
مناسب برای استفاده در
باشگاه
مشخصات فنی
سایرمشخصات
مناسب برای تمام گروه های عضلانی، به ویژه عضلات عمیق تر که برای تناسب اندام مهم هستند به دلیل قابلیت انعطاف پذیری. بهبود تعادل ، هماهنگی و مهارت های حسی-حرکتی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
تحمل وزن
قطر صفحه
تلمبه
مناسب برای استفاده در

بوسوبال مینی Togu
0 از 0 رای
7,343,000 تومان
موجود
پلاستیک قابل بازیافت
آلمان
تا 120 کیلوگرم
35 سانتی‌متر
دارد
باشگاه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی