search
ثبت نام / ورود




استپ لزمیلز Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
668
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 13,313,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 3,328,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

استپ لزمیلز Agilinex
یکی از نکته هایی که ورزش را برای هر کسی جذاب می کند این است که می توان بدون هیچ تجهیزات هم ورزش را آغاز کرد و اول راه نیازی به داشتن امکانات زیاد نیست و شما می توانید با یک تجهیزات اندکی به ورزش کردن خود بپردازید. یکی از ورزش هایی که خیلی در بین ورزشکاران طرفدار دارد، ورزش ایروبیک می باشد. این ورزش معمولا به صورت گروهی انجام می شود و مدت زمان این ورزش حدودا 12 تا 15 دقیقه می باشد. این ورزش نیازی به تجهیزات زیادی ندارد اما برای بهتر انجام دادن این ورزش می توانید از تخته هایی به نام استپ استفاده کنید. استپ لزمیلز Agilinex یک محصول بی نظیر برای انجام این...

یکی از نکته هایی که ورزش را برای هر کسی جذاب می کند این است که می توان بدون هیچ تجهیزات هم ورزش را آغاز کرد و اول راه نیازی به داشتن امکانات زیاد نیست و شما می توانید با یک تجهیزات اندکی به ورزش کردن خود بپردازید. یکی از ورزش هایی که خیلی در بین ورزشکاران طرفدار دارد، ورزش ایروبیک می باشد. این ورزش معمولا به صورت گروهی انجام می شود و مدت زمان این ورزش حدودا 12 تا 15 دقیقه می باشد. این ورزش نیازی به تجهیزات زیادی ندارد اما برای بهتر انجام دادن این ورزش می توانید از تخته هایی به نام استپ استفاده کنید. استپ لزمیلز Agilinex یک محصول بی نظیر برای انجام این ورزش می باشد و به بهبودی عملکرد شما در ورزش کمک ویژه ای می کند. شما با استفاده از این محصول می توانید تمرینات متنوع تری را انجام دهید و از ویژگی تمرین های دیگر نیز بهره مند شوید. این محصول برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی بسیار مناسب می باشد و به عضلات شما قدرت بیشتر می دهد به طوری که پس از یک مدت اندک شما به یک عضله قوی خواهید رسید. استپ لزمیلز Agilinex قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و شما می توانید ارتفاع را آن جور که می خواهید تنظیم کنید و تغییر دهید. همچنین این محصول دارای سطح ضد لغزش است. این سطح لرزش هایی که در زمان ورزش کردن شما به وجود می آید را مهار می کند و امنیت را هنگام ورزش برای شما تضمین می کند. همچنین استپ لزمیلز Agilinex ضد ضربه می باشد و در برابر ضربه هایی که در اثر ورزش کردن به وجود می آید مقاوم می باشد. کار با این محصول بسیار آسان می باشد و نیازی به داشتن مهارت و یا آموزه خاصی نیست و هر کسی می تواند از این محصول استفاده کند.

خرید استپ لزمیلز Agilinex

این محصول ساخت کشور چین می باشد. همچنین برند Agilinex این محصول فوق العاده را تولید کرده و در بازار به نمایش گذاشته است. طول استپ لزمیلز  100 سانتی متر و عرض آن 35 سانتی متر می باشد. به علاوه ارتفاع این محصول 20 سانتی متر و وزن آن 10.3 کیلو گرم است. البته تحمل وزن استپ لزمیلز Agilinex بسیار بالاست و تا 120 کیلو گرم می تواند وزن را تحمل کند. این موضوع به خاطر جنسی است که این محصول دارد. فایبرگلاس موجود در این محصول باعث شده تا این محصول بسیار مقاوم باشد. رنگ زیبای این محصول مشکی و فسفری می باشد. از استپ لزمیلز Agilinex در خانه و باشگاه های ورزشی استفاده می شود و با این محصول در این مکان ها می توان یک ورزش درجه یک را انجام داد. اگر می خواهید از این محصول با کیفیت بر خوردار باشید می توانید استپ لزمیلز Agilinex از سایت اسپرت کالا با یک قیمت مناسب خریداری کنید و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. با استفاده از استپ لزمیلز Agilinex یک بدن خوش فرم و سالم برای خود بسازید و از لذت ورزش کردن بهره مند شوید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-سبز
جنس
فایبرگلاس
طول
100 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر , مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
عرض
35 سانتی‌متر
ارتفاع
20 سانتی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم ارتفاع - ضد ضربه - دارای سطح ضد لغزش

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
تحمل وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع

استپ لزمیلز Agilinex
0 از 0 رای
13,313,000 تومان
موجود
فایبرگلاس
100 سانتی‌متر
چین
تا 120 کیلوگرم
خانه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر مناسب برای تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی
35 سانتی‌متر
20 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی