search
ثبت نام / ورود




کیف تیپ Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
714
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

کیف تیپ Cramer
کیف تیپ Cramer به عنوان یکی از وسایل نظم دهنده برای انواع چسب تیپ بهترین گزینه است. چسب تیپ نخستین بار توسط دکتر کنزو ابداع شد. به همین دلیل این چسب با نام "نوار کنزیوتیپ" نیز معروف می باشد. این چسب خاصیت ارتجاعی و چسبندگی دارد که برای محافظت از عضلات، رباط ها و تاندون های ورزشکاران استفاده می گردد. ورزشکاران در حین انجام انواع تمرینات ورزشی ممکن است با دردهایی روبرو شوند. که برای کاهش این دردها از چسب تیپ استفاده خواهدشد. به همین دلیل ورزشکارانی که در رشته ورزشی خود به صورت جدی فعالیت می کنند و احتمال آسیب به بدن آنها بسیار زیاد است، باید حتما از...

کیف تیپ Cramer به عنوان یکی از وسایل نظم دهنده برای انواع چسب تیپ بهترین گزینه است. چسب تیپ نخستین بار توسط دکتر کنزو ابداع شد. به همین دلیل این چسب با نام "نوار کنزیوتیپ" نیز معروف می باشد. این چسب خاصیت ارتجاعی و چسبندگی دارد که برای محافظت از عضلات، رباط ها و تاندون های ورزشکاران استفاده می گردد. ورزشکاران در حین انجام انواع تمرینات ورزشی ممکن است با دردهایی روبرو شوند. که برای کاهش این دردها از چسب تیپ استفاده خواهدشد. به همین دلیل ورزشکارانی که در رشته ورزشی خود به صورت جدی فعالیت می کنند و احتمال آسیب به بدن آنها بسیار زیاد است، باید حتما از کیف تیپ استفاده کنند. انواع گوناگونی از کیف تیپ در سطح بازار وجود دارد. که بهترین آن ها با عنوان کیف تیپ Cramer در سطح بازار وجود دارد. در کیف تیپ تمامی چسب تیپ ها در کنار یکدیگر به صورت ردیفی و ستونی قرار می گیرند. کیف تیپ های مختلف ظرفیت استفاده از چسب تیپ های مختلفی را دارند. به همین دلیل هنگام خرید به این نکته دقت بسیار زیادی کنید.

بهترین نوع کیف تیپ

بهترین کیف تیپ باید سبک باشد و ظرفیت نگهداری انواع تیپ ها را داشته باشد. تیپ ها رنگ ها و کاربردهای بسیار گوناگونی دارند. هنگام تهیه چسب عضله کنزیوتیپ باید به چند عامل دقت کافی داشته باشید.انواع چسب ها در کیف تیپ Cramer جایگذاری می شوند و به راحتی جابه جا و استفاده می شوند.مشاهده محصولات بیشتر پزشکی-ورزشی در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

خرید بهترین کیف تیپ Cramer

بهترین کیف تیپ جنسی عالی و مناسب برای استفاده طولانی مدت است. به طوریکه بعد از چند ماه استفاده متوجه جنس و کیفیت بسیار بالای کیف تیپ خواهیدشد. کیف تیپ Cramer یکی از بهترین کیف تیپ ها در سطح جهانی است. آمریکا این نوع کیف تیپ Cramer را در رنگ مشکی تولید کرده است. طراحی این کیف به گونه ای است که ظرفیت نگهداری 12 رول کنزیوتیپ را دارد. بیشترین میزان استفاده از این کیف تیپ در سالن های ورزشی می باشد.
امروزه تنها تعداد اندکی فروشگاه فروش کالاهای ورزشی این کالا را در دسترس دارند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. به همین دلیل برای تهیه و خرید بهترین کیف تیپ Cramer باید در فروشگاه های معتبر به دنیال این محصول باشید.
 فروشگاه ورزشی اسپرت کالا یکی از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده این محصول است. که در زمینه ارائه انواع محصولات اصل ورزشی به مشتریان فعالیت می کند.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
قطر
8 سانتی‌متر
طول
22 سانتی‌متر
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
مناسب برای حمل انواع تیپ ها در انواع فعالیت های ورزشی
عرض
16 سانتی‌متر
ظرفیت
12 رول
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کیف کمری با 2 لایه از شش رول نوار تیپ نگهداری می‌کند - دارای جیب های توری الاستیک - دارای جیب‌های پلاستیکی شفاف زیپ‌دار

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ظرفیت

کیف تیپ Cramer
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
8 سانتی‌متر
22 سانتی‌متر
آمریکا
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مناسب برای حمل انواع تیپ ها در انواع فعالیت های ورزشی
16 سانتی‌متر
12 رول
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی