search
ثبت نام / ورود




چکش کراس فیت Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
567
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن:

قیمت : 660,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 165,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

چکش کراس فیت Agilinex
کراس فیت یکی از برنامه های ورزشی پر طرفدار و رایج نه تنها برای ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای بلکه برای نیرو های ویژه، تیم های عملیاتی، پلیس ها و غیره می باشد. در ورزش کراس فیت از وسایل ویژه و مختلفی استفاده می شود. یکی از وسایلی که در ورزش کراس فیت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، چکش کراس فیت نام دارد. چکش کراس فیت یکی از وسایل به روز ورزشی است که در سایز های مختلف موجود می باشد. از جمله تمرینات مهم و رایجی که با استفاده از چکش کراس فیت می توان انجام داد می توان به ضربه زدن به لاستیک اشاره کرد. در این تمرین یک حلقه لاستیک بزرگ (مثل لاستیک...

کراس فیت یکی از برنامه های ورزشی پر طرفدار و رایج نه تنها برای ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای بلکه برای نیرو های ویژه، تیم های عملیاتی، پلیس ها و غیره می باشد. در ورزش کراس فیت از وسایل ویژه و مختلفی استفاده می شود. یکی از وسایلی که در ورزش کراس فیت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، چکش کراس فیت نام دارد. چکش کراس فیت یکی از وسایل به روز ورزشی است که در سایز های مختلف موجود می باشد. از جمله تمرینات مهم و رایجی که با استفاده از چکش کراس فیت می توان انجام داد می توان به ضربه زدن به لاستیک اشاره کرد. در این تمرین یک حلقه لاستیک بزرگ (مثل لاستیک کامیون) را بر روی زمین (به صورت افقی) قرارمی دهند، سپس با استفاده از چکش کراس فیت با حداکثر توان به آن ضربه می زنند. این تمرین برای افزایش قدرت عضلات بسیار مفید بوده، زیرا در حین تمرین نیروی بسیار زیادی از سمت عضلات کمر به سمت عضلات ساعد برای ضربه زدن به لاستیک منتقل خواهد شد. چکش کراس فیت شبیه به چکش های موجود در نجاری است منتها به صورت ورزشی و تخصصی طراحی شده و به بدن آسیب نمی رساند.

برای تمرین کردن کدام مدل چکش کراس فیت را باید تهیه کرد؟

هر چکش کراس فیتی برای هر فردی مناسب نیست، بنابراین باید در انتخاب نوع آن دقت کرد. به عنوان مثال اگر شخصی در ورزش تازه کار است، نباید چکش سنگین و زن را انتخاب کند، بلکه باید از چکش های سبک وزن استفاده کند. به طور معمول به افراد تازه کار کش های 4 کیلویی (8 پوند) توصیه می گردد.

مزایای کار با چکش کراس فیت

چکش کراس فیت می تواند در دو حالت مورد استفاده قرار گیرد، حالت اول جز برنامه درمانی باشد و حالت دوم به عنوان یک پلن اولیه به منظور تقویت عضلات. با استفاده از چکش کراس فیت می توان به افزایش مقاومت و قدرت مچ و ساعد دست کمک کرد. قدرت و مقاومت دست برای افرادی مانند تنیس بازان یا کشتی گیران بسیار حائز اهمیت می باشد. البته چکش های کراس فیت به صورت کامل بر کلیه اندام ها و عضلات بدن میسر هستند و حتما نیازی نیست تا از چکش ها برای ضربه زدن به تایر یا لاستیک استفاده کرد، بلکه می توان آن ها را بدون ضربه به لاستیک نیز و به منظور گرم کردن ابتدایی و پیش از انجام تمرینات نیز به کار برد. در مجموع چکش های کراس فیت بهترین ابزار برای قدرتمندی تاندون ها، عضلات و رباط های دست، ساعد، آرنج، شانه و کمر می باشد، همچنین چکش به بهبود قدرت چرخش بدن، بهبود قوای عضلات مرکزی، بهبود عملکرد بدن هنگام کار و غیره کمک می کند.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر برای خرید چکش کراس فیت

خرید وسایل ورزشی از جمله چکش کراس فیت نیازمند مراجعه به یک وب سایت معتبر نظیر اسپرت کالا می باشد. در وب سایت اسپرت کالا چکش کراس فیت برند Agilinex در وزن های 4، 6، 8 و 10 کیلوگرمی موجود است. برند Agilinex با ارائه وسایل ورزشی ساخته شده از متریال با کیفیت، آماده رقابت با برند های روز اروپایی می باشد. انواع تجهیزات کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
آهن
کشور سازنده
چین
وزن
4 کیلوگرم , 6 کیلوگرم 8 کیلوگرم , 10 کیلوگرم ,
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات ورزش کراس‌فیت
ابعاد
76*15 سانتی‌متر , 76*20 سانتی‌متر , 77*19 سانتی‌متر , 101*20 سانتی‌متر
مشخصات فنی
مناسب برای
دارای رنگ ثابت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

چکش کراس فیت Agilinex
0 از 0 رای
660,000 تومان
موجود
آهن
چین
4 کیلوگرم 6 کیلوگرم 8 کیلوگرم 10 کیلوگرم
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات ورزش کراس‌فیت
76*15 سانتی‌متر 76*20 سانتی‌متر 77*19 سانتی‌متر 101*20 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی