search
ثبت نام / ورود

تاریخچه کراس فیت


نفیسه نفیسه معینی راد 172 بازدید ۱۴۰۲/۰۴/۰۶

تاریخچه کراس فیت

در مراحل اولیه تمرینات ژیمناستیک، گرگ گلسمن به یک کشف منطقی و در عین حال مستقیم دست یافت. همه دوستان ژیمناستیک او از وزن بدن خودشان به عنوان وزنه استفاده می کردند. او شروع به استفاده از دمبل و هالتر کرد. این او را به میزان قابل توجهی قوی تر کرد. این شاید دقیقا نقطه آغاز تاریخچه کراس فیت است او همچنین دوچرخه سواری می کرد و متوجه شد که با اینکه از دوستان خود نیز قوی تر است، اما نمی تواند دوستان ژیمناستیک خود را شکست دهد. او به سادگی شروع به امتحان همه حرفه ها کرد. مطمئناً جنبه های فردی وجود داشت که می توان او را از آن منظر شکست داد، اما هیچ کس در همه آنها نمی تواند او را شکست دهد. این تولد تاریخچه کراس فیت بود، کراس فیت در ابتدا برای دستیابی به ظرفیت های عملیاتی در انواع حوزه ها و زمان های مختلف بود. این فقط در یک جنبه بسیار خوب نبود، بلکه در بسیاری از جنبه های آموزش به همان اندازه خوب بود.
هدف کراس فیت، آمادگی جسمانی برای انواع مختلف تمرینات است. برای انجام این کار، کراس فیت شامل ده جنبه بود. این موارد شامل:

  • دقت
  • تعادل
  • استقامت قلبی
  • استقامت
  • قدرت
  • سرعت
  • قدرت عضلانی
  •  تعادل عضلانی
  • چابکی و انعطاف پذیری است.

کراس فیت قرار بود همه این جنبه ها را با وام گرفتن از سایر رژیم های ورزشی ترکیب کند. سپس اهداف وزن، فاصله و زمان در زمانهای مشخص به دست می آید. وزنه برداری، کار با شدت بالا، دو و میدانی و ژیمناستیک قرار بود به عنوان پایه در تاریخچه کراس فیت مورد استفاده قرار گیرد. گرگ گلسمن در سال 1996 یک سالن بدنسازی افتتاح کرد، نقطه عطف تاریخچه کراس فیت، و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در ابتدا او در حال آموزش بخش پلیس بود، البته مشتریان دیگری نیز داشت و به دلیل تقاضای خدمات، کلاس های گروهی را شروع کرد. بنابراین تاریخچه کراسفیت درسال 2000 پدیدار شد.

حرکات تمرینی کراس فیت برای چربی سوزی

در سال 2005، 13 باشگاه وابسته وجود داشت و در سال 2012 با 3400 واحد در سراسر جهان به یک موسسه بین المللی تبدیل شد. این محبوبیت افزایش یافت زیرا تمرینات شبیه سازی او شامل هرگونه فعالیت بدنی، در طول ورزش ها و فعالیت های مختلف بود. انواع تجهیزات کراسفیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

چند نکته درباره تاریخچه کراس فیت

کراس فیت به دلایل مختلف به کار خود ادامه می دهد. کراس فیت از این ایده استفاده می کند که بدن همه افراد متفاوت است. این بدان معناست که بدن افراد در موارد مختلف متفاوت است. شما حرکات متعددی انجام می دهید، بنابراین سریع یاد می گیرید که در چه چیزی خوب هستید و در چه کاری مهارت ندارید. شما به سرعت توانایی های بدن خود را می آموزید و بر اساس کارهایی که می توانید انجام دهید و قادر به انجام آنها نیستید، بیشترین بهره را از تمرینات خود می برید. توانایی انجام این کار با دیگران دلیل مهمی است که باعث می شود افراد هنگام تمرین کراس فیت ثابت قدم باشند. اکثر مردم نمی خواهند حرکات ثابت یکسانی انجام دهند در حالی که در باشگاه بدنسازی می خواهند تمرینات سرگرم کننده و چالش برانگیزی انجام دهند. چیزی که اکثر مردم در طول تمرین کراس فیت پیدا می کنند، به عنوان یک ورزش رقابتی برای بزرگسالان شناخته می شود. انسانها طبیعتاً وقتی رقیب دارند بیشتر به خود فشار می آورند.

در طول تاریخچه کراس فیت، این ورزش بدون شک محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این باعث شده است که مردم در مورد تمرینات فکر کنند و توانایی هایی خود را در طول این ورزش توسعه دهند. کراس فیت در مدت زمان فوق العاده کوتاهی راه خود را به خط مقدم رسانده است. حرکات کاربردی و تمرینات محکم باعث می شود تا سالها در صدر تناسب اندام باقی بماند. و تقریباً همه شهرهای بزرگ دنیا این روزها دارای یک یا دو باشگاه کراس فیت هستند.

تاریخچه کراس فیت: موفقیت مداوم

در حال حاضر، کراس فیت یک اصطلاح محبوب است و به یک اصطلاح انقلابی برای تناسب اندام تبدیل شده است. کراس فیت در حال حاضر با مسابقات سه گانه مردان آهنین، NFL و دیگر تست های آمادگی جسمانی برای عملکرد ورزشی رقابت می کند. از سال 2007 که شروع شد، کراس فیت به یکی از سریع ترین ورزش های در حال رشد در آمریکا تبدیل شد. کراس فیت تبدیل به یک اجتماع برای افرادی شد که نه تنها تمرین می کردند، بلکه اعتماد به نفس تیمی مانند اخلاق همراه با نتایج فردی را نیز شکل دادند. به هر حال تاریخچه کراس فیت با همه فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته است همچنان با موفقیت به کار خود ادامه می دهد.

مردی در حال غلتاندن تایر در ورزش کراس فیت


برچسب‌ها

محصولات پیشنهادی