search
ثبت نام / ورود




نردبان چابکی شش ضلعی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
699
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,002,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 500,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

نردبان چابکی شش ضلعی VX
نردبان چابکی شش ضلعی VX وسیله‌ای است برای افزایش سرعت و دقت در حرکت پاها که در ورزش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورزشکارانی که نیاز دارند در انجام حرکات خود با سرعت و دقت بالایی قدم بردارند، باید از وسایل آمادگی جسمانی مانند: نردبان چابکی سه بعدی، نردبان چابکی حلقه‌ای یا نردبان چابکی قابل تنظیم استفاده کنند. ویژگی‌های نردبان چابکی شش ضلعی VX نردبان چابکی شش ضلعی VX از جنس پلاستیک بسیار سخت در رنگ زرد تولید شده تا بتوان به عنوان یک وسیله کاملاً مشخص شده در زمین‌های ورزشی از آن استفاده کرد. از مشخصات ظاهری آن می‌توان به طول ۳.۳ متر، عرض ۵۵ سانتی‌متر اشاره نمود. تعداد حلقه‌های در نظر...

نردبان چابکی شش ضلعی VX وسیله‌ای است برای افزایش سرعت و دقت در حرکت پاها که در ورزش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورزشکارانی که نیاز دارند در انجام حرکات خود با سرعت و دقت بالایی قدم بردارند، باید از وسایل آمادگی جسمانی مانند: نردبان چابکی سه بعدی، نردبان چابکی حلقه‌ای یا نردبان چابکی قابل تنظیم استفاده کنند.

ویژگی‌های نردبان چابکی شش ضلعی VX

نردبان چابکی شش ضلعی VX از جنس پلاستیک بسیار سخت در رنگ زرد تولید شده تا بتوان به عنوان یک وسیله کاملاً مشخص شده در زمین‌های ورزشی از آن استفاده کرد.

از مشخصات ظاهری آن می‌توان به طول ۳.۳ متر، عرض ۵۵ سانتی‌متر اشاره نمود. تعداد حلقه‌های در نظر گرفته شده بر روی این وسیله شش عدد بوده و برای انجام حرکات ورزشی بر روی زمین چمن طبیعی یا مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطر داخلی هر کدام از حلقه‌ها در حدود ۴۳ سانتی‌متر است که بدون دستگیر به یکدیگر وصل شده‌اند. این حلقه‌ها جنس بسیار با محکمی دارند و از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند. نصب آسان، امکان چیدمان‌های مختلف برای انجام حرکات ورزشی متنوع، قابلیت استفاده در فضاهای باز و سالن‌های ورزشی از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شوند. کیفیت بالایی که در ساخت نردبان چابکی شش ضلعی VX به کار رفته است، سبب گردیده که سال‌ها بدون هیچ گونه آسیبی به ظاهر وسیله ورزشی بتوانید از آن برای تناسب اندام و آمادگی جسمانی استفاده کنید. برخورداری از وزن سبک، راحتی در حمل، طراحی به شکل شش ضلعی، قابلیت استفاده برای تمام گروه‌های سنی، کمک به افزایش سرعت دقت و استقامت بدنی از دیگر ویژگی‌های نردبان چابکی شش ضلعی VX به حساب می‌آیند.

کاربردهای نردبان چابکی شش ضلعی VX

نردبان چابکی شش ضلعی VX وسیله‌ای است که در ورزش‌های هوازی کاربردهای بسیار زیادی دارد. هم‌چنین از آن در انجام ورزش‌های رقابتی دونفره، حرکات رفت و برگشتی، ترکیب با حرکات توپ و پاس دادن به یکدیگر می‌توان استفاده کرد. مزایای استفاده از این وسیله می‌توان به سلامت قلب، جلوگیری از پوکی استخوان، تناسب اندام، افزایش استقامت بدن و درمان افسردگی اشاره نمود.

با توجه به تحقیقات جدیدی که در ورزش‌های بدنسازی انجام گرفته از مهم‌ترین لوازمی که برای تقویت عضلات پا، به خصوص ورزشکاران حرفه‌ای باید به آن توجه نمایند، استفاده از همین پله‌های چابکی به خصوص نردبان چابکی شش ضلعی VX است. به طور کلی این وسیله برای ورزشکارانی که به انجام ورزش‌های قدرتی و سرعتی می‌پردازند در کنار وسایلی مانند: حلقه‌ها و وزنه‌های قدرتی بسیار مناسب است. هم‌چنین طراحی نردبان چابکی شش ضلعی VX به گونه‌ای است که تمامی ورزشکاران حتی افراد مبتدی که در خانه به انجام حرکات بدنسازی و قدرتی به خصوص تقویت عضلات پا می‌پردازند، می‌توانند از این وسیله به راحتی استفاده کنند.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
جنس
پلاستیک سخت
طول
3.3
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
عرض
55 سانتی‌متر
تعداد پله/حلقه
6 عدد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای 5 عدد گیره - نصب آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
تعداد پله/حلقه

نردبان چابکی شش ضلعی VX
0 از 0 رای
2,002,000 تومان
موجود
پلاستیک سخت
3.3
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
55 سانتی‌متر
6 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی