search
ثبت نام / ورود




محافظ ترامپولین Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
585
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 243,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 60,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

محافظ ترامپولین Agilinex
محافظ ترامپولین Agilinex یکی از لوازم جانبی ورزشی است که می‌تواند برای محافظت از کاربران در زمان استفاده از ترامپولین مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با هدف جلوگیری از ایجاد آسیب‌های ورزشی حین استفاده از ترامپولین ساخته و طراحی شده و می‌تواند با نصب ساده روی ترامپولین استفاده از آن را آسان‌تر کند. امروزه ترامپولین نه تنها یک سرگرمی هیجان انگیز محسوب شده، بلکه به عنوان یک ورزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترامپولین معمولاً علاوه بر بزرگسالان، برای کودکان نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل استفاده از محافظ ترامپولین Agilinex می‌تواند در زمان استفاده کودکان از این کالای ورزشی بسیار مناسب باشد. هم‌چنین دوام و عمر ترامپولین با کمک این محافظ بیشتر خواهد شد....

محافظ ترامپولین Agilinex یکی از لوازم جانبی ورزشی است که می‌تواند برای محافظت از کاربران در زمان استفاده از ترامپولین مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با هدف جلوگیری از ایجاد آسیب‌های ورزشی حین استفاده از ترامپولین ساخته و طراحی شده و می‌تواند با نصب ساده روی ترامپولین استفاده از آن را آسان‌تر کند. امروزه ترامپولین نه تنها یک سرگرمی هیجان انگیز محسوب شده، بلکه به عنوان یک ورزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترامپولین معمولاً علاوه بر بزرگسالان، برای کودکان نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل استفاده از محافظ ترامپولین Agilinex می‌تواند در زمان استفاده کودکان از این کالای ورزشی بسیار مناسب باشد. هم‌چنین دوام و عمر ترامپولین با کمک این محافظ بیشتر خواهد شد.

ویژگی‌های محافظ ترامپولین Agilinex

محافظ ترامپولین Agilinex از جنس فوم ساخته شده و استفاده از آن می‌تواند آسیب‌های ورزشی حین تمرین را به حداقل برساند. یک گیره روی آن تعبیه شده تا به راحتی بتوان آن را به ترامپولین متصل کرد. هم‌چنین قطر آن کاملاً متناسب با اندازه‌ی ترامپولین بوده و به طور کامل روی آن قرار گرفته و آن را پوشش می‌دهد. این محصول ساخت کشور چین بوده و باکیفیت بالا تولید شده است. کلیه‌ی ورزشکارانی که از ترامپولین در سالن‌های ورزشی و یا در خانه استفاده می‌کنند، می‌توانند این محصول کاربردی را تهیه کرده و از آن استفاده کنند. هم‌چنین امکان استفاده از محافظ ترامپولین Agilinex برای کودکان در زمان به کارگیری ترامپولین نیز وجود دارد. قطر این کالا ۱۰۰ سانتی‌متر بوده و با نصب آن به راحتی می‌توان علاوه بر حفاظت از ترامپولین، از صدمه دیدن ورزشکاران جلوگیری کرد. مواد به کار رفته در ساخت محافظ ترامپولین Agilinex باعث شده تا دوام و استحکام آن نیز بسیار بالا باشد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از محافظ ترامپولین Agilinex

برای استفاده از محافظ ترامپولین Agilinex ابتدا باید ترامپولین مورد استفاده به طور کامل نصب شود. سپس باید اقدام به نصب محافظ آن کرد. این نوع محافظ‌ها درون خود گیره‌هایی دارند که برای اتصال به ترامپولین و نصب آسان آن قرار داده شده است. استفاده از این محصول کاربردی بسیار آسان بوده و به راحتی می‌توان محافظ ترامپولین Agilinex را روی ترامپولین نصب کرد. در زمان استفاده از ترامپولین نیز این محصول روی آن قرار داشته و باعث حفظ سلامتی ورزشکار و افزایش ایمنی وی خواهد شد. علاوه بر سالن‌های ورزشی، می‌توان از محافظ ترامپولین Agilinex در فضای باز نیز استفاده کرد. قیمت مناسب به همراه کیفیت بالا از جمله مزیت‌های این کالای ورزشی محسوب می‌شود.


مشخصات کلی
رنگ
سبز
قطر
1 متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی , فضای باز
کاربرد
امکان اتصال به ترامپولین مناسب برای آمادگی جسمانی و جلوگیری از آسیب های ورزشی ,
جنس صفحه
فوم
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای گیره اتصال به ترامپولین - نصب آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
جنس صفحه

محافظ ترامپولین Agilinex
0 از 0 رای
243,000 تومان
موجود
1 متر
چین
سالن های ورزشی فضای باز
امکان اتصال به ترامپولین مناسب برای آمادگی جسمانی و جلوگیری از آسیب های ورزشی
فوم
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی