search
ثبت نام / ورود




بوسوبال دستگیره دار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
888
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 2,638,000 2,321,440 تومان %12
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 580,360 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بوسوبال دستگیره دار Agilinex
شما احتمالاً در باشگاه‌ها بوسوبال دیده‌اید و از خودتان پرسیده‌اید که این نیم دایره چیست و چه کارایی دارد! بوسوبال یک ابزار ورزشی دو طرفه بدنسازی می‌باشد که یک طرف آن سطحی صاف و محکم دارد و طرف دیگر آن یک نیم دایره گنبدی شکل و نرم می‌‎باشد. نکته‌ای که توجه بسیاری از مربیان سطح بالای جهان را در بوسوبال به خود جلب کرده است افزایش شدت تمرینات اجرایی با این وسیله ورزشی است. بنابراین بدون توجه به این که چه نوع تمرینی انجام می‌دهید، چندین گروه عضلانی کوچک و بزرگ برای تعادل شما کمک خواهند کرد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این وسیله ورزشی بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex است که در حین تمرینات باعث درگیر شدن تمامی عضلات بدن...

شما احتمالاً در باشگاه‌ها بوسوبال دیده‌اید و از خودتان پرسیده‌اید که این نیم دایره چیست و چه کارایی دارد! بوسوبال یک ابزار ورزشی دو طرفه بدنسازی می‌باشد که یک طرف آن سطحی صاف و محکم دارد و طرف دیگر آن یک نیم دایره گنبدی شکل و نرم می‌‎باشد. نکته‌ای که توجه بسیاری از مربیان سطح بالای جهان را در بوسوبال به خود جلب کرده است افزایش شدت تمرینات اجرایی با این وسیله ورزشی است. بنابراین بدون توجه به این که چه نوع تمرینی انجام می‌دهید، چندین گروه عضلانی کوچک و بزرگ برای تعادل شما کمک خواهند کرد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این وسیله ورزشی بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex است که در حین تمرینات باعث درگیر شدن تمامی عضلات بدن و در نهایت برقراری تعادل می‌شود.

ویژگی‌های بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex

توپ بوسوبال حرفه‌ای معرفی شده در این بخش دارای قطر 60 و یک عدد تلمبه، پیم اضافه و گیره برای کشیدن پیم ارائه می‌گردد. با استفاده از تلمبه می‌توانید در مدت زمان کمی توپ را به حجم و فشار دلخواه برسانید بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex از پایه پلاستیکی بسیار مقاوم تولید شده و توان تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. دو کش محکم دستگیره‌دار طرفین این وسیله ورزشی است که علاوه بر تقویت عضلات دست موجب انجام دقیق‌تر حرکات مختلف و برقراری تعادل می‌شود. از دیگر مزیت‌های بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex این است که می‌توان در فیزیوتراپی‌ها از آن استفاده کرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex

از کاربردهای این نوع توپ بوسوبال می‌توان به مواردی چون بهبود تعادل، هماهنگی و مهارت‌های حسی-حرکتی در افراد استفاده کننده نام برد. بوسوبال دستگیره‌دار Agilinex برای تمام گروه‌های عضلانی به ویژه عضلات عمیق‌تر که در تناسب اندام مهم هستند مناسب و کاربردی است. همان طور که گفته شد بوسوبال برای بهبود تعادل و پایداری بدن بسیار مفید است. تمرین‌های انجام شده بر روی این وسیله باعث تقویت عضلاتی می‌شوند که برای حفظ تعادل در مواقع مختلف زندگی روزمره مهم هستند. هم‌چنین انجام تمرین با توپ بوسوبال به افزایش انعطاف پذیری بدنی بسیار کمک می‌کند. 

برای استفاده از این وسیله می‌بایست روی توپ ایستاده و برای برقراری تعادل هنگام بالا پایین پرید‌ن‌ها از دستگیره‌های آن کمک بگیرید، با انجام این نوع تمرینات عضلات بدن خود را تقویت نموده و به این ترتیب چربی سوزی اتفاق می‌افتد. تقویت عضلات شامل عضلات مرکزی (مانند عضلات شکم و پشت)، عضلات پایینی بدن (مانند ران و پشت باسن) و عضلات دست و بازو می‌شود. علاوه بر این کسانی که می‌خواهند بدنی انعطاف‌پذیر داشته باشند یا در فکر فرم‌دهی به بدن‌شان هستند هم می‌توانند از مزایای این ورزش بهره‌مند شوند.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی , آبی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
قطر صفحه
60 سانتی‌متر
تلمبه
دارد
مناسب برای استفاده در
باشگاه
مشخصات فنی
کاربرد
مناسب برای تمام گروه های عضلانی، به ویژه عضلات عمیق تر که برای تناسب اندام مهم هستند به دلیل قابلیت انعطاف پذیری. بهبود تعادل ، هماهنگی و مهارت های حسی-حرکتی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
تحمل وزن
قطر صفحه
تلمبه
مناسب برای استفاده در

بوسوبال دستگیره دار Agilinex
0 از 0 رای
2,321,440 تومان
موجود
پلاستیک
چین
تا 120 کیلوگرم
60 سانتی‌متر
دارد
باشگاه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی