search
ثبت نام / ورود




وزنه مچ دست و پا Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
439
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن هر مچ:

قیمت : 453,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 113,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

وزنه مچ دست و پا Agilinex
همان طور که می‌دانید ورزشکاران نیاز دارند برای رسیدن به اندامی قوی و متناسب از وزنه استفاده کنند. در واقع وزنه باعث می‌شود تا فشار بیشتری به بدن وارد گردد. بسیاری از وزنه‌ها اگر به ‌شکلی درست در دست یا پا بسته شوند، احتمال افتادن آن‌ها کمتر خواهد شد. به ‌همین ‌دلیل وزنه مچ دست و پا Agilinex چنین کارایی را دارد. تمامی برنامه‌های تقویت عضلات دست و پا را به ‌راحتی می‌توانید با این نوع وزنه انجام دهید. ویژگی‌ها و کاربردهایی که وزنه برای بهبود تمرینات شما دارد، بسیار مفید است. در واقع برای رسیدن به اهداف ورزشی نیاز دارید که وسایل مناسبی را به‌ کار ببرید. به ‌همین علت اطلاعات مورد نیاز را در ادامه مطالب...

همان طور که می‌دانید ورزشکاران نیاز دارند برای رسیدن به اندامی قوی و متناسب از وزنه استفاده کنند. در واقع وزنه باعث می‌شود تا فشار بیشتری به بدن وارد گردد. بسیاری از وزنه‌ها اگر به ‌شکلی درست در دست یا پا بسته شوند، احتمال افتادن آن‌ها کمتر خواهد شد. به ‌همین ‌دلیل وزنه مچ دست و پا Agilinex چنین کارایی را دارد. تمامی برنامه‌های تقویت عضلات دست و پا را به ‌راحتی می‌توانید با این نوع وزنه انجام دهید. ویژگی‌ها و کاربردهایی که وزنه برای بهبود تمرینات شما دارد، بسیار مفید است. در واقع برای رسیدن به اهداف ورزشی نیاز دارید که وسایل مناسبی را به‌ کار ببرید. به ‌همین علت اطلاعات مورد نیاز را در ادامه مطالب ارائه می‌کنیم.

ویژگی‌های وزنه مچ دست و پا Agilinex

کشور چین برای کار کردن راحت با وزنه در بین ورزشکاران اقدام به تولید وزنه مچ دست و پا Agilinex کرد. به‌کار بردن رنگ‌های روحیه‌ساز کمک زیادی به ادامه تمرینات می‌کنند. وقتی بتوانید با انرژی بیشتری حرکات را انجام دهید، قطعاً نتایج بهتری را در ورزش به ‌دست خواهید آورد. وقتی برای مدت زمان طولانی بخواهید از وزنه‌های مچ دست و پا در تمرینات استفاده کنید، کیفیت بسیار مهم است. در واقع اگر جنس وزنه‌ی استفاده شده از نئوپرن نباشد، هزینه‌های بیشتری را برای ادامه فعالیت‌هایتان باید بپردازید. با ‌توجه ‌به این ‌که هنگام استفاده از این نوع وزنه‌ها امکان عرق کردن محل وزنه وجود ندارد، جنس وزنه باید با کیفیت باشد. در نتیجه تآثیرات استفاده از وزنه بیشتر می‌شود و برای مدت زمان طولانی‌تری می‌توانید آن‌ را به ‌کار ببرید.

اگر تمرینات و انجام برخی حرکات برای شما ضروری است باید وزنه مناسبی را انتخاب کنید. زمانی ‌که قصد خرید وزنه مچ دست و پا Agilinex را دارید به وزن آن توجه نمائید. در واقع براساس توانایی و قدرت بدنی خودتان وزنه‌ی مناسب را انتخاب کنید. از آن ‌جایی ‌که وزنه‌های ارائه شده به صورت جفت هستند، بدن فشار زیادی را باید تحمل کند. شما می‌توانید وزنه مچ دست و پا Agilinex که پر شده از شن است را در وزن مورد نظر تهیه کنید. در واقع تنوع در میزان وزن هر وزنه وجود دارد برای افراد مبتدی وزن 1000 گرم، 1500 گرم منطقی خواهد بود. شما بدون ایجاد صدمه به بدنتان می‌توانید برای جلسات بسیاری از این وزنه در تمرینات استفاده کنید.

کاربردهای وزنه مچ دست و پا Agilinex

افراد زیادی هستند که دوست دارند در خانه با وزنه ورزش کنند. در واقع رفتن به باشگاه، سالن‌های ورزشی نیاز به وقت آزاد دارد که بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند برنامه‌ریزی داشته باشند. وقتی شما با مربی از وزنه مچ دست و پا Agilinex استفاده نمائید، نتیجه بهتری را خواهید داشت. هم‌چنین مراکز درمانی و فیزیوتراپی برای تقویت عضلات مچ و پا از این وزنه کمک می‌گیرند. در واقع وزنه مچ دست و پاAgilinex  مناسب برای تمرینات تعادل و تثبیت عضلات بدن است. به ‌همین ‌دلیل در بین ورزشکاران محبوبیت دارد. برای این ‌که نتایج ورزش برای شما به سمت پیشرفت باشد باید وزنه را به برنامه خود اضافه کنید. 


مشخصات کلی
رنگ
سبز , آبی
جنس
نئوپرن
کشور سازنده
چین
وزن
1000 گرم 1500 گرم ,
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای تمرینات تعادل و تثبیت , مناسب برای تمرین با دیگر وسایل ورزشی
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ارائه شده به صورت جفت - پر شده از شن

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد

وزنه مچ دست و پا Agilinex
0 از 0 رای
453,000 تومان
موجود
نئوپرن
چین
1000 گرم 1500 گرم
خانه باشگاه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
مناسب برای تمرینات تعادل و تثبیت مناسب برای تمرین با دیگر وسایل ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی