search
ثبت نام / ورود




فوم رول شیاردار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
960
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 564,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 141,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

فوم رول شیاردار Agilinex
ورزشکاران برای بهبود تمرینات و انجام حرکات به وسایل مختلف ورزشی هستند. به‌ همین ‌دلیل بسیاری از افراد سعی می‌کنند از فوم رول شیاردار Agilinex استفاده کنند. به ‌دلیل تنوع بالای تمرینات با این نوع فوم رول تآثیرات و محبوبیت آن را دو چندان کرده است. در واقع بسیاری از تمرینات را باید با چنین ابزارهایی در ورزش تغییر دهید. یکی از دلایل آگاهی یافتن نسبت به ویژگی و کاربرد فوم رول انتخاب مناسب در خرید است. شما برای این‌ که بتوانید به ‌صورت حرفه‌ای حرکات را دنبال کنید با این مقاله همراه شوید. ویژگی‌های فوم رول شیاردار Agilinex برای این ‌که بتوانید از فوم رول شیاردار Agilinex با خیال راحت در تمرینات استفاده...

ورزشکاران برای بهبود تمرینات و انجام حرکات به وسایل مختلف ورزشی هستند. به‌ همین ‌دلیل بسیاری از افراد سعی می‌کنند از فوم رول شیاردار Agilinex استفاده کنند. به ‌دلیل تنوع بالای تمرینات با این نوع فوم رول تآثیرات و محبوبیت آن را دو چندان کرده است. در واقع بسیاری از تمرینات را باید با چنین ابزارهایی در ورزش تغییر دهید. یکی از دلایل آگاهی یافتن نسبت به ویژگی و کاربرد فوم رول انتخاب مناسب در خرید است. شما برای این‌ که بتوانید به ‌صورت حرفه‌ای حرکات را دنبال کنید با این مقاله همراه شوید.

ویژگی‌های فوم رول شیاردار Agilinex

برای این ‌که بتوانید از فوم رول شیاردار Agilinex با خیال راحت در تمرینات استفاده کنید به طراحی آن دقت کنید. کشور چین با ارائه‌ی نوع استاندار و شیاردار کیفیت فوم رول را بالاتر می‌برد. در واقع این فوم رول دارای سطح شیار برای ایجاد محرک‌های جدید است که به تقویت بدن کمک می‌کند. هم‌چنین ساختار فوم رول شیاردار Agilinex باعث ایجاد حس لرزش در اثر حرکت سریع می‌شود. در نتیجه شما در حین استفاده کردن از آن آرامش لازم را به ‌دست خواهید آورد. اگر نیاز به آرام کردن عضلات دارید، فوم رول شیاردار Agilinex را تهیه کنید؛ زیرا دارای اثرات قوی‌تر ماساژ است.

اگر فوم رول با طول 30 سانتی‌متر و قطر 15 سانتی‌متر عرضه نشود، کارایی لازم را ندارد. در واقع با چنین ابعادی شما قادر خواهید بود برای عضلات بزرگتر نیز از آن استفاده کنید. ورزشکاران زیادی هستند که به نوع وسیله ورزشی خیلی اهمیت می‌دهند. در واقع آن‌ها علاقه دارند با ایجاد تنوع به ‌وسیله وسایل موجود تآثیر ورزش را بیشتر کنند. هم‌چنین فوم رول شیاردار Agilinex از رنگ‌های مختلفی برخوردار است. شما می‌‌توانید بین رنگ‌های سبز، مشکی، آبی، صورتی، بنفش یکی را انتخاب کنید. در واقع وجود چنین ویژگی برای فوم رول در کیفیت کار تآثیری ندارد. شما می‌توانید مرغوبیت را در تمامی رنگ‌ها به صورت یکسان مشاهده خواهید کرد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از فوم رول شیاردار Agilinex

یکی از مهم‌ترین کاربردهای فوم رول شیاردار Agilinex استفاده از ان در منزل است. به ‌علاوه بسیاری از ورزشکاران باشگاه یا سالن‌های ورزشی را با وجود وسایلی مانند فوم رول انتخاب می‌کنند. در واقع تنوع در ابزار ورزشی در چنین مکان‌هایی موجب مؤثرتر شدن تمرینات می‌شود. این نوع فوم رول به فعال کردن گروه‌های عضلانی عمیق کمک می‌کند. در نتیجه کیفیت انجام حرکات بیشتر خواهد شد. در واقع فوم رول شیاردار مناسب برای برنامه‌های تمرینی فشرده است. یکی از اثرات فوم رول شیاردار Agilinex بهبود گردش خون در عضلات خواهد بود. وقتی شما با فوم رول تمرینات را انجام می‌دهید، تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات اتفاق می‌افتد. به‌ همین ‌دلیل فوم رول مناسب برای تمرین‌های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام خواهد بود. هم‌چنین فوم رول شیاردار Agilinex در بهبود تحرک مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای کمک‌ کننده است. در نتیجه شما با کمترین آسیب ورزشی مواجه خواهید شد.

شما برای انجام حرکات قدرتی می‌توانید فوم رول را در زیر پا یا هر قسمتی که دوست دارید قرار دهید. در واقع شیارهای موجود باعث ایجاد فشار و تآثیرگذاری بیشتری می‌شوند. برای هر مکانی برای استفاده این فوم رول تنها نیاز به یک مت دارید. با حرکت دادن فوم رول بدن نیز جابه‌جا خواهد شد. 


مشخصات کلی
رنگ
سبز , مشکی , آبی , صورتی , بنفش
قطر
15 سانتی‌متر
طول
30 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق , مناسب برای برنامه های تمرینی فشرده , بهبود گردش خون در عضلات , تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات , مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام , بهبود تحرک مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای ,
نوع
استاندارد , شیاردار
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای سطح شیاردار برای ایجاد محرک‌های جدید - ایجاد حس لرزش در اثر حرکت سریع - دارای اثر ماساژ قوی‌تر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

فوم رول شیاردار Agilinex
0 از 0 رای
564,000 تومان
موجود
15 سانتی‌متر
30 سانتی‌متر
چین
خانه باشگاه سالن های ورزشی
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق مناسب برای برنامه های تمرینی فشرده بهبود گردش خون در عضلات تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات مناسب برای تمرین های فاسیا، یوگا، پیلاتس، تعادل و تناسب اندام بهبود تحرک مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای
استاندارد شیاردار
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی