search
ثبت نام / ورود




رول ماساژ دستی مکس Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
794
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 371,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 92,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رول ماساژ دستی مکس Agilinex
زمانی ‌که میزان فعالیت‌های روزانه افزایش پیدا کند، دردهای عضلات دست آزار ‌دهنده خواهد شد. اگر در شرایطی باشید که این دردها قابل تحمل نباشند باید از رول‌های دستی ماساژ استفاده کنید. یکی از بهترین آن‌ها، رول ماساژ دستی مکس Agilinex است. چنین رول ماساژی برای شما امکان بهبود یافتن و تسکین درد عضلات دست را فراهم می‌کند. بسیاری از مشکلات دست را می‌توانید با چنین رولی بهبود دهید. اطلاع پیدا کردن از ویژگی و کاربردهای رول ماساژ در تهیه کردن آن، شما را آگاه‌تر خواهد کرد. قطعاً این مقاله در روند تقویت عضلات دست شما مؤثر عمل می‌کند و برای شما مفید خواهد بود. ویژگی‌های رول ماساژ دستی مکس Agilinex کشور چین به...

زمانی ‌که میزان فعالیت‌های روزانه افزایش پیدا کند، دردهای عضلات دست آزار ‌دهنده خواهد شد. اگر در شرایطی باشید که این دردها قابل تحمل نباشند باید از رول‌های دستی ماساژ استفاده کنید. یکی از بهترین آن‌ها، رول ماساژ دستی مکس Agilinex است. چنین رول ماساژی برای شما امکان بهبود یافتن و تسکین درد عضلات دست را فراهم می‌کند. بسیاری از مشکلات دست را می‌توانید با چنین رولی بهبود دهید. اطلاع پیدا کردن از ویژگی و کاربردهای رول ماساژ در تهیه کردن آن، شما را آگاه‌تر خواهد کرد. قطعاً این مقاله در روند تقویت عضلات دست شما مؤثر عمل می‌کند و برای شما مفید خواهد بود.

ویژگی‌های رول ماساژ دستی مکس Agilinex

کشور چین به طراحی محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد. به ‌همین‌ دلیل برای رول ماساژ مورد نظر نیز ساختاری مناسب را در نظر گرفته است. شما خیلی راحت می‌توانید رول ماساژ دستی مکس Agilinex را زیر دست‌ها حرکت دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. یکی از دلایلی که می‌توانید مدت طولانی این رول را استفاده کنید، جنس آن است. در واقع پلاستیک در چنین ابزاری مناسب‌ترین جنس خواهد بود؛ زیرا استحکام زیادی دارد. هم‌چنین تنوع در رنگ به شما این اختیار را می‌دهد که هر موردی را انتخاب کنید. در واقع رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و بنفش را در این نوع وسیله ماساژ خواهید دید. یکی از موارد مهم در ورزش کردن استفاده از رنگ‌های شاد و روحیه‌بخش است. شما در طول تمرین با چنین رنگ‌های جذابی علاقه بیشتری را به ورزش پیدا می‌کنید.

اگر به دنبال رول‌هایی با قطر 4 سانتی‌متر و طول 43 سانتی‌متر هستید، رول ماساژ دستی مکس Agilinex برای شما بهترین انتخاب است. اندازه‌ی این رول شرایطی را ایجاد می‌کند که همزمان 2 دست را ماساژ دهید. اگر دقت کرده باشید، وسایلی که به‌ درستی ساخته نشده باشند، نتیجه‌بخش نخواهند بود. به‌ همین ‌دلیل رول ماساژ استاندار و شیاردار بیشترین تآثیر را در حین استفاده از آن دارد. رول ماساژ دستی مکس Agilinex دارای 9 عدد مهره است که به صورت مستقل از هم می‌چرخند. در واقع این حرکات به بهبود درد و کنترل مشکلات عضلات دست مفید خواهند بود. اگر شما بتوانید انتخاب درستی را در خرید یک ماساژور دستی انجام دهید از آن لذت می‌برید.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از رول ماساژ دستی مکس Agilinex

شما با خیال راحت قادر خواهید بود رول ماساژ دستی مکس Agilinex را در خانه استفاده کنید. بسیاری از وسایل ماساژ در باشگاه و سالن‌های ورزشی حکم آرام‌بخش را دارند. شما با رول ماساژ فعال کردن گروه‌های عضلانی عمیق را می‌توانید تجربه کنید. هم‌چنین این نوع رول مناسب برای برنامه‌های تمرینی فشرده است. در نتیجه هنگام استفاده کردن از آن باید به‌ درستی و مدت مناسبی به‌ کار ببرید. وقتی از رول ماساژ دستی مکس Agilinex استفاده می‌کنید به بهبود گردش خون در عضلات خود کمک کرده‌اید. این رول ماساژ به تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات کمک زیادی می‌کند. در بسیاری از ورزشکاران به ‌کار بردن ماساژ رول باعث تقویت عضلات دست می‌شود و باعث می‌شود تمرینات را بهتر انجام دهند. رول ماساژ دستی مکس Agilinex مناسب برای دوندگان و دوچرخه سواران است.

اگر ماساژ با رول را می‌خواهید باید دو طرف رول را بگیرید و قسمت وسط را روی بدن حرکت دهید. دستی بودن ماساژ امکان استفاده در هر قسمت از بدن را فراهم کرده است. هم‌چنین شما می‌توانید با گرفتن یک قسمت از رول دست‌ها را نیز ماساژ دهید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی , آبی , صورتی , بنفش
قطر
4 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
طول
43 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق , مناسب برای برنامه های تمرینی فشرده , بهبود گردش خون در عضلات , تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات , بهبود تحرک , مناسب برای دوندگان و دوچرخه سواران
نوع
استاندارد , شیاردار
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای 9 عدد مهره که به صورت مستقل از هم می‌چرخند

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
طول
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
نوع

رول ماساژ دستی مکس Agilinex
0 از 0 رای
371,000 تومان
موجود
4 سانتی‌متر
پلاستیک
43 سانتی‌متر
چین
خانه باشگاه سالن های ورزشی
فعال کردن گروه های عضلانی عمیق مناسب برای برنامه های تمرینی فشرده بهبود گردش خون در عضلات تحریک گیرنده‌های همبند در بافت‌ها و عضلات بهبود تحرک مناسب برای دوندگان و دوچرخه سواران
استاندارد شیاردار
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی