search
ثبت نام / ورود




حوله خنک کننده Cramer


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
896
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

حوله خنک کننده Cramer
هوای گرم و بالا رفتن دمای بدن در حین ورزش می تواند تمرکز یک ورزشکار را به طور کامل برهم زند. برای برطرف کردن این مشکل در حین مسابقه از ورزشکاران می توان از حوله خنک کننده  Cramer استفاده نمود. مشخصات حوله خنک کننده Cramer حوله خنک کننده Cramer  محصول کشور آمریکا می باشد. این حوله از مواد و الیاف خاص تشکیل شده است که می تواند سرما را در داخل خود به خوبی حفظ کند و در زمان تمرین یا مسابقه ورزشکار از آن برای خنک کردن خود استفاده کند. این حوله در اندازه 17 در 13 و 27 در 13 اینچ تولید شده است و بسیار مناسب برای تیم های ورزشی می...

هوای گرم و بالا رفتن دمای بدن در حین ورزش می تواند تمرکز یک ورزشکار را به طور کامل برهم زند. برای برطرف کردن این مشکل در حین مسابقه از ورزشکاران می توان از حوله خنک کننده  Cramer استفاده نمود.

مشخصات حوله خنک کننده Cramer

حوله خنک کننده Cramer  محصول کشور آمریکا می باشد. این حوله از مواد و الیاف خاص تشکیل شده است که می تواند سرما را در داخل خود به خوبی حفظ کند و در زمان تمرین یا مسابقه ورزشکار از آن برای خنک کردن خود استفاده کند. این حوله در اندازه 17 در 13 و 27 در 13 اینچ تولید شده است و بسیار مناسب برای تیم های ورزشی می باشد.

خرید حوله خنک کننده Cramer

برای خرید حوله خنک کننده Cramer  به سایت فروشگاه ورزشی اسپرت کالا مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما این است که برای ایجاد حس خنکی و طراوت، با آب سرد حوله را شسته و روی گردن یا سر خود قرار دهید.مشاهده محصولات بیشتر ملزومات درمان در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

جنس حوله خنک کننده Cramer

به دلیل داشتن جنس منحصر به فرد عرق و آب را سریعتر از حوله های پنبه ای جذب می کند و قابل شستشو در ماشین لباسشویی هم می باشد.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
باشگاه خانه ,
مشخصات فنی
سایرمشخصات
به دلیل داشتن جنس منحصر به فرد عرق و آب را سریعتر از حوله های پنبه ای جذب میکند، قابل شستشو در ماشین

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

حوله خنک کننده Cramer
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آمریکا
باشگاه خانه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی