search
ثبت نام / ورود




ترامپولین شش ضلعی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
649
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 6,512,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,628,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ترامپولین شش ضلعی Agilinex
ترامپولین شش ضلعی Agilinex از تجهیزات مربوط به تمرینات ژیمناستیک می‌باشد که در آن از یک تشک ارتجاعی برای پرش استفاده شده است. تشک ارتجاعی به کار رفته شده در ترامپولین Agilinex دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می‌باشد. به همین دلیل افرادی که دارای وزن زیادی هستند به راحتی و بدون نگرانی از پاره شدن تشک می‌توانند کالری‌های اضافه خود را به بهینه‌ترین شکل ممکن بسوزانند. ورزش با ترامپولین را می‌توان یک ابزار کارآمد و حرفه‌ای برای کاهش وزن معرفی کرد. ورزش‌های پرشی به دلیل این که عضلات بیشتری از بدن شما را درگیر می‌کنند می‌توانند تآثیر بالایی بر روی خوش فرم شدن تمامی قسمت‌های بدن داشته باشند. علاوه بر خوش فرم شدن عضلات درگیر، استخوان‌ها و مفاصل شما نیز...

ترامپولین شش ضلعی Agilinex از تجهیزات مربوط به تمرینات ژیمناستیک می‌باشد که در آن از یک تشک ارتجاعی برای پرش استفاده شده است. تشک ارتجاعی به کار رفته شده در ترامپولین Agilinex دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می‌باشد. به همین دلیل افرادی که دارای وزن زیادی هستند به راحتی و بدون نگرانی از پاره شدن تشک می‌توانند کالری‌های اضافه خود را به بهینه‌ترین شکل ممکن بسوزانند. ورزش با ترامپولین را می‌توان یک ابزار کارآمد و حرفه‌ای برای کاهش وزن معرفی کرد. ورزش‌های پرشی به دلیل این که عضلات بیشتری از بدن شما را درگیر می‌کنند می‌توانند تآثیر بالایی بر روی خوش فرم شدن تمامی قسمت‌های بدن داشته باشند. علاوه بر خوش فرم شدن عضلات درگیر، استخوان‌ها و مفاصل شما نیز در ورزش با ترامپولین شش ضلعی Agilinex تراکم سازی شده و چگالی بیشتری را به خود می‌پذیرند. به همین دلیل می‌توان ورزش با ترامپولین را یکی از تمرینات مؤثر در جهت کاهش پوکی استخوان به شمار آورد. در اثر درگیری دو نیم کره‌ی چپ و راست مغزتان در اثر تمرین با ترامپولین شش ضلعی Agilinex شاهد تمرکز بیشتر در کارهایتان خواهید بود. فعالیت هر چه بیشتر مغز در ورزش‌های این چنینی باعث می‌شود که فرد ورزشکار به بیماری آلزایمز در سنین پیری دچار نشود. علاوه بر این، فعالیت دو نیم کره باعث ایجاد تعادل هر چه بیشتر حرکت در بدن فرد خواهد شد. افزایش قوا و قدرت بدنی، کاهش خستگی‌های ناشی از کار زیاد، شادابی بالا، اصلاح ژست و فیگورهای بدنی و ... نتیجه تمرین و ورزش با ترامپولین شش ضلعی Agilinex می‌باشند. جامپینگ باعث پاکسازی کامل تمامی شاهراهه‌های بدن خواهد شد. زمانی که شما به حرکات ورزشی همراه با پرش در ترامپولین‌ها می‌پردازید سیستم لنفاری (که وظیفه‌ی تخلیه سموم از بدن را دارند) فعال می‌شوند. با فعال شدن سیستم لنفاری بدن، مولکول‌های زائد، مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین که در بدن شما حالت راکدی به خود گرفته است کم کم به حرکت درآمده و از طریق لوله‌ها به جریان می‌افتند.

خرید ترامپولین شش ضلعی Agilinex 

ترامپولین شش ضلعی Agilinex ز کاربردی‌ترین تجهیزات ورزشی تمرینات جامپینگ است که نه تنها ورزشکاران حرفه‌ای بلکه سالمندان و حتی کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کرده و به تراکم استخوان قابل توجهی دست یابند. تشک‌های ارتجاعی به همراه فنرهایی که این تشک را به میله‌ی دستگاه نصب کرده ‌ند قابلیت تمرینات پرشی بسیار آسان و راحتی را به ورزشکاران می‌دهند. کیفیت تشک‌های ترامپولین شش ضلعی Agilinex بالا بوده و نرم بودن بودن آن‌ها صدمات ناشی از ورزش را به حداقل میزان خود می‌رساند. قطر صفحه و یا تشک یک متر (متعادل‌ترین اندازه برای پرش‌های تک نفره) می‌باشد. ترامپولین شش ضلعی Agilinex دارای قابلیت نصب بسیار آسان بوده و در هنگام نصب نیز 30 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله دارند. ارتفاع دسته‌ی محصول 140 سانتی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را در محیط‌های مختلفی مانند باشگاه، منزل و فضای باز نصب کرده و از ورزش با دستگاه نهایت لذت را ببرید. قدرت تحمل ترامپولین شش ضلعی Agilinex تا 120 کیلوگرم می‌باشد. بناربراین افرادی که وزن آن‌ها تا 120 کیلوگرم می‌باشد می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی از این وسیله کارآمد استفاده کنند. ترامپولین شش ضلعی Agilinex کیفیت بالای صفحه‌ی خود را مرهون جنس برزنتی به کار رفته شده در دستگاه می‌باشد. جنس میله‌ها آلومینیومی بوده و همین موضوع در وزن کم ترامپولین (که شش کیلوگرمی می‌باشد) تآثیر گذار بوده است. شما می‌توانید ترامپولین شش ضلعی Agilinex را در رنگ مشکی به همراه اقلام داخل بسته‌بندی آن (که شامل یک عدد دستگیره، شش عدد پایه و صفحه پرش) از اسپرت کالا تهیه کنید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-سبز
قطر
1.2 متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
وزن
6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل , مناسب برای کاهش وزن
ارتفاع از سطح
30 سانتی‌متر
جنس میله
آهن
جنس صفحه
برزنت
دستگیره
ندارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
تحمل وزن
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع از سطح
جنس میله
جنس صفحه
دستگیره

ترامپولین شش ضلعی Agilinex
0 از 0 رای
6,512,000 تومان
موجود
1.2 متر
چین
تا 120 کیلوگرم
6 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل مناسب برای کاهش وزن
30 سانتی‌متر
آهن
برزنت
ندارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی