search
ثبت نام / ورود




ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
588
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 7,073,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,768,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex
از تمرینات و حرکات ورزشی تکراری خسته شده‌‌اید؟ نیاز به هیجان بیشتری در تمرینات دارید؟. مناسب‌‌ترین پیشنهاد به ‌کار‌بردن ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex است. در واقع ترامپولین به‌ دلیل پرش‌هایی که حین ورزش می‌توانید داشته باشید، شادابی بیشتری را ایجاد می‌کند. هم‌چنین با این ترامپولین انگیزه برای ورزش کردن بین افراد مسن افزایش خواهد یافت. اگر هدف از ورزش رسیدن به وزن متعادل باشد، ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex وسیله‌ای کاربردی است. تمرینات زیادی را با کمک این ترامپولین می‌توانید انجام دهید. ویژگی‌های مهم در ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex هدف تولید ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex برای کشور چین ایجاد هیجان و لذت در ورزش است. صفحه برزنتی...

از تمرینات و حرکات ورزشی تکراری خسته شده‌‌اید؟ نیاز به هیجان بیشتری در تمرینات دارید؟. مناسب‌‌ترین پیشنهاد به ‌کار‌بردن ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex است. در واقع ترامپولین به‌ دلیل پرش‌هایی که حین ورزش می‌توانید داشته باشید، شادابی بیشتری را ایجاد می‌کند. هم‌چنین با این ترامپولین انگیزه برای ورزش کردن بین افراد مسن افزایش خواهد یافت. اگر هدف از ورزش رسیدن به وزن متعادل باشد، ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex وسیله‌ای کاربردی است. تمرینات زیادی را با کمک این ترامپولین می‌توانید انجام دهید.

ویژگی‌های مهم در ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex

هدف تولید ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex برای کشور چین ایجاد هیجان و لذت در ورزش است. صفحه برزنتی ترامپولین ویژگی کشسانی ندارد. در واقع دلیل اصلی ارتجاعی بودن تخت ترامپولین فنرهایی است که تخته را به قاب وصل می‌کند، این فنرها از استحکام بالایی برخوردار هستند و شما به ‌راحتی می‌توانید بر اساس قدرت بدنی تمام حرکات ضرباتی را انجام دهید. کیفیت ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex در حد استاندارد قرار دارد. به ‌همین‌ دلیل شما می‌توانید با خیالی آسوده تمرینات خود را برنامه‌ریزی کنید. حرکات روی این صفحه به هیچ عنوان باعث پارگی یا خراب شدن تخت پرش نمی‌شود. تمامی طراحی‌ها برای این ترامپولین بر اساس نیاز ورزشکاران انجام می‌شود. دسته‌ی‌ ترامپولین برای ایجاد تکیه‌گاه افرادی است که ترس از پرش دارند، این دسته کمک می‌کند تا اشتباهات و محدودیت‌ها در ورزش را با ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex کاهش دهید. هم‌چنین دقت در اندازه قطر صفحه ترامپولین باعث می‌شود، دامنه‌ی حرکات ورزشی و تنوع آن بیشتر گردد. اندازه 1.2 متر ابعادی استاندارد را برای این صفحه پرش 6 ضلعی ایجاد می‌کند.

در ساخت ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex پایه‌های آهنی قرار داده‌اند. همین امر امکان استفاده از ترامپولین را برای سنگین‌ وزن‌ها نیز فراهم خواهد کرد. در واقع این وسیله‌ی ورزشی برای وزن بین 6 تا 120 کیلوگرم کاربرد دارد. آهنی بودن ترامپولین امکان انجام حرکات متناوب و ضربه‌ای را ایجاد کرده است؛ زیرا فشار زیادی روی پایه وارد می‌شود. برای انجام دادن هر حرکتی در ورزش‌های معمولی یا حرفه‌ای نیاز دارید تا امنیت وسیله‌ی ورزشی بالا باشد. ارتفاعی که برای ترامپولین در نظر گرفته‌اند، مانع صدمه رسیدن به پاها در حین پرش می‌شود. در واقع شما فاصله استاندارد 32 سانتی‌متری را از سطح زمین هنگام استفاده از ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex دارید. به‌ همین‌ دلیل با خیال راحت می‌توانید به انجام هر نوع حرکتی بپردازید.

کاربردهای ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex

بسیاری از حرکات پرشی تآثیرات مثبتی را در کاهش استرس و لاغری دارند. به‌ همین‌ دلیل شما باید برای این موارد از ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex استفاده کنید. حمل ترامپولین در مکان‌هایی مانند خانه، سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها بسیار راحت است. به ‌علاوه استفاده‌ی صحیح از ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex به‌ همراه یک تغذیه مناسب کاهش وزن مناسبی را ایجاد می‌کند.

 


مشخصات کلی
رنگ
مشکی-سبز
قطر
1.2 متر
کشور سازنده
چین
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
وزن
6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل , مناسب برای کاهش وزن
ارتفاع از سطح
32 سانتی‎متر
جنس میله
آهن
جنس صفحه
برزنت
دستگیره
دارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
کشور سازنده
تحمل وزن
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع از سطح
جنس میله
جنس صفحه
دستگیره

ترامپولین شش ضلعی با دسته Agilinex
0 از 0 رای
7,073,000 تومان
موجود
1.2 متر
چین
تا 120 کیلوگرم
6 کیلوگرم
خانه باشگاه سالن های ورزشی
امکان انجام تمرینات هوازی در منزل مناسب برای کاهش وزن
32 سانتی‎متر
آهن
برزنت
دارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی