search
ثبت نام / ورود




مانع سرعتی قابل تنظیم از ارتفاع VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1128
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 673,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 168,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

مانع سرعتی قابل تنظیم از ارتفاع VX
تمرینات مانع انعطاف پذیری، دامنه حرکت و قدرت هسته دونده را افزایش می دهد. آن ها باید به عنوان بخشی از روال انعطاف پذیری پویا شما با تمرینات دیگر و سایر قوانین دویدن ادغام شوند، باید بدانید که ثبات، کلید حرفه ای شدن است. این تمرین‌ها را دو تا سه بار در هفته انجام دهید، بهترین زمان برای انجام آن‌ها پس از خنک شدن یا بعد از تمرین است. مزیت های تمرین با مانع سرعتی   تقویت عضله ها و ماهیچه های بدن پرش با مانع نیاز به فعالیت عضلانی زیاد، حمایت عضلانی و هماهنگی بین عضلات مانند باسن، بازوها، پاها و معده دارد. یک فرد برای دویدن و پریدن به نیروی...

تمرینات مانع انعطاف پذیری، دامنه حرکت و قدرت هسته دونده را افزایش می دهد. آن ها باید به عنوان بخشی از روال انعطاف پذیری پویا شما با تمرینات دیگر و سایر قوانین دویدن ادغام شوند، باید بدانید که ثبات، کلید حرفه ای شدن است. این تمرین‌ها را دو تا سه بار در هفته انجام دهید، بهترین زمان برای انجام آن‌ها پس از خنک شدن یا بعد از تمرین است.

مزیت های تمرین با مانع سرعتی  

  • تقویت عضله ها و ماهیچه های بدن
    پرش با مانع نیاز به فعالیت عضلانی زیاد، حمایت عضلانی و هماهنگی بین عضلات مانند باسن، بازوها، پاها و معده دارد. یک فرد برای دویدن و پریدن به نیروی زیادی نیاز دارد که توسط عضلات ایجاد می شود.
  • بدن را منعطف می کند
    تمرین با مانع سرعتی به حرکات زیاد پا از خم شدن تا بالا پریدن و سپس استراحت به صورت همزمان نیاز دارد. که این عملکرد به انعطاف پذیری بدن کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های استخوانی و مفصلی مانند آرتریت یا درد مفاصل را کاهش می دهد.
  • به افزایش قد کمک می کند
    ورزش با مانع سرعتی از جمله تمریناتی است که به افزایش قد کمک می کند. این شامل دو نوع تمرین ضروری است: دویدن و پریدن.که هردوی آن ها به رشد و تکامل استخوان ها یاری می رسانند و به فرد اجازه می دهند با سرعت بسیار بیشتری قد خود را بیافزاید.

انواع مانع سرعتی

غایت اصلی در ساخت موانع سرعتی، تقویت انعطاف پذیری، سرعت عمل و افزایش قدرت هسته بدنی دونده است.

ارتفاع

اگر علاقه مند به تمرین با مانع هستید باید ارتفاع مناسب فیزیک بدنی خودتان را پیدا کنید، درست فهمیدید! مانع های سرعتی در ارتفاع با یکدیگر تفاوت هایی دارند بعضی از آنها دارای ارتفاع ثابت هستند و بعضی دیگر ارتفاع قابل تنظیم دارند.

جنس

مانع های سرعتی از نظر جنس می توانند باهم متفاوت باشند کمپانی های مختلف ممکن است آن ها را از پلاستیک، پلی اتیلن، pvc و یا متریال های دیگر بسازند.مشاهده محصولات مشابه مانع سرعتی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

طراحی فیزیکی

طراحان وسایل ورزشی مانع ها را به چند صورت مختلف به تصویر کشیدند برای مثال قیف و میله، کمانی شکل و هاردل ها که همانند محصولی است که در این صفحه میبینید.

برندهای تولید کننده مانع سرعتی

  • Amber
  • Unlimited Potential
  • N/A
  • Olympia Sports
  • TAP
  • LISSON
  • PowerMax
  • Trigon

خرید مانع سرعتی قابل تنظیم ارتفاع

دوست دارید عضلات پا و هسته مرکزی تان را تقویت کنید؟فوتبالیست هستید و سرعت و چابکی خود را می خواهید افزایش بدهید؟به دویدن علاقه دارید و مایلید با مانع سرعتی آن را امتحان کنید؟ فوق العاده است.
اسپرت کالا مانع های سرعتی از برند هندی VXبرای شما عزیزان فراهم کرده که رنگ قرمز آن باعث عملکرد سریعتر شما در برخورد با مانع خواهد شد.ارتفاع قابل تنطیم ویژگی فوق العاده ای است که این مانع سرعتی ارائه داده است بنا بر توانایی بدنی خود ارتفاع آن را از 5/6 تا 38 سانتی متر می توانید تنظیم کنید .
مانع سرعتی VX از جنس پلاستیک با دوام ساخته شده است که تحمل وزش باد و ضربات احتمالی پا را دارند و شما به سادگی می توانید از آنها بر چمن طبیعی یا مصنوعی و حتی درسالن ورزشی نیز استفاده کنید.
برای خرید این
مانع سرعتی از فروشگاه اینترنتی اسپرت کالا وارد صفحه موردنظرتان شوید و سفارشان را به سادگی ثبت کنید .


مشخصات کلی
رنگ
قرمز
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
ارتفاع
متغیر از 6.5 تا 38 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

مانع سرعتی قابل تنظیم از ارتفاع VX
0 از 0 رای
673,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی