search
ثبت نام / ورود




مانع سرعتی تاشو VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
877
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

ارتفاع:

قیمت : 373,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 93,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

مانع سرعتی تاشو VX
شاید اولین دیدار شما با مانع سرعتی هنگام تماشای دو میدانی بوده و به عنوان یک ورزشکار علاقمند به تمرینات هوازی یا فوتبالیست، از مزایا آن بی اطلاع هستید، باید خاطر نشان کرد که مانع سرعتی، همه کاره است و سطح تمرینی چالش برانگیزی برای ورزشکاران ایجاد می کند . مانع سرعتی با تمرکز بر هسته مرکزی، عضلات پا به شما استقامت، قدرت و چابکی می بخشد و شما را برای هرگونه رقابت آماده می کند. کاربرد مانع سرعتی یکی از کاربردهای ویژه موانع ایجاد سرعت انفجاری است که خصوصا در فوتبال مورد نیاز است. وجود مجموعه ای از موانع در تمرینات سرعتی فوتبال می تواند بسیار مفید واقع شود. از آن ها...

شاید اولین دیدار شما با مانع سرعتی هنگام تماشای دو میدانی بوده و به عنوان یک ورزشکار علاقمند به تمرینات هوازی یا فوتبالیست، از مزایا آن بی اطلاع هستید، باید خاطر نشان کرد که مانع سرعتی، همه کاره است و سطح تمرینی چالش برانگیزی برای ورزشکاران ایجاد می کند .
مانع سرعتی با تمرکز بر هسته مرکزی، عضلات پا به شما استقامت، قدرت و چابکی می بخشد و شما را برای هرگونه رقابت آماده می کند.

کاربرد مانع سرعتی

یکی از کاربردهای ویژه موانع ایجاد سرعت انفجاری است که خصوصا در فوتبال مورد نیاز است. وجود مجموعه ای از موانع در تمرینات سرعتی فوتبال می تواند بسیار مفید واقع شود. از آن ها برای تمرکز روی شتاب استفاده کنید. موانع را به درستی قرار دهید  تا شما یا بازیکنان را وادار کنند در مورد قدم های خود به فکر فرو روید. یک گام بلند به این معنی است که شما زمین بیشتری را پوشش می دهید، اما گسترش بیش از حد باعث از دست دادن قدرت شما می شود. استفاده از موانع می تواند به بازیکنان یاری رساند  تا اندازه صحیح گام خود را بیابند و آن را کامل کنند. در نهایت، این روند سرعت کلی را بهبود می بخشد .
همچنین به حرکات پا و هماهنگی آنها کمک خواهد کرد. دویدن از طریق تمرینات مانع باعث می شود که ورزشکاران به این فکر کنند که چگونه و کجا پاهای خود را قرار می دهند. با افزایش سرعت، باید مطمئن شوند که فضای کافی برای عبور از مسیر بدون ضربه زدن به موانع در اختیار خود قرار می دهند. تمرینات مانعی به آنها کمک می کند تا پاشنه خود را ریکاوری کنند و بهبود ببخشند.

انواع مانع سرعتی

موانع سرعتی کاربردهای زیادی در ورزش های هوازی و فوتبال دارد که سری های متعددی در جنس ها و طرح های گوناگون از آن ها در جهان ساخته شده است که همگی با وجود اختلاف ظاهری، مزایای مشابهی برای ورزشکاران فراهم می آورند.ممکن است، برای خرید مانع سرعتی جنس آن برای شما اهمیت داشته باشد پس باید بدانید لیست طولانی از مواد وجود دارد که با آن می توان مانع سرعتی ساخت برای مثال: آلومنیوم، پلاستیک، پلی ونیل کلرید، پلی پروپلین، پلی اتیلن و...
اگر باشگاه اختصاصی خود را دارید یا علاقمند ورزش در سالن یا طبعیت هستید باید بد آگاه باشید که کدام ویژگی مانع سرعتی از نظر ظاهری برایتان مهم است برای نمونه: قابلیت برگشت پذیری مانع سرعتی یا تاشو بودن آن یا هردو. شاید با مدل های مختلف مانع سرعتی آشنا نیستید و می خواهید بیشتر بدانید، مانع سرعتی در بازار به شکل قوسی یا کمانی، هاردل با پیچش خود، قیف و میله یا... وجود دارد.

برندهای تولید کننده مانع سرعتی

  • Platinum Supplies
  • CW
  • America Kicks
  • Junye
  • HRM
  • Jiahe

خرید مانع سرعتی تاشو VX

مانع سرعتی تاشو کمپانی هندی vx، در دو رنگ قرمز و زرد با ارتفاع 23 و 38 سانتی متر برای ورزشکاران عزیز در وبسایت اسپرت کالا موجود شده است که جنس پلاستیکی دارد و مناسب تمرینات هوازی و ورزش فوتبال می باشد.
از
فروشگاه آنلاین اسپرت کالا هرگونه مانع سرعتی را به راحتی خریداری کنید و در سالن ورزشی یا بر روی چمن به راحتی از آن استفاه کنید و لذت ببرید. کافیست وارد صفحه محصول مورد نظر شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , زرد
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
مشخصات فنی
ابعاد
به ترتیب ارتفاع: 65*20*23 سانتی‌متر، 65*30*38 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در

مانع سرعتی تاشو VX
0 از 0 رای
373,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی