search
ثبت نام / ورود




ست ابزار تمرینی انگشتان AFH


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
673
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

ست ابزار تمرینی انگشتان AFH
ست ابزار تمرینی انگشتان AFH یک وسیله مناسب برای تقویت تمامی انگشتان در خانه و باشگاه است. امروزه داشتن تناسب اندام و سلامتی یکی از خط های اصلی مد می‌باشد. برای داشتن سلامتی و تناسب اندام استفاده از انواع ابزار و وسیله‌های مختلف ورزشی جزئی از واجبات هست. بیشترین خستگی در طول روز و انجام ورزش مربوط به انگشتان دست خواهدبود. بنابر این استفاده از ابزارهای ورزشی مناسب برای انگشت‌های دست جزئی از واجبات است. با ست‌های ابزار تمرینی انگشتان AFH تمرین‌هایی مختلف می‌توان انجام داد. با انجام تمرینات مختلف می‌توان آمادگی جسمانی را بالا برد. این وسیله به عنوان یکی از ملزومات پزشکی و کاردرمانی در مراکز مختلف فیزیوتراپی کاربرد دارد. به کمک...

ست ابزار تمرینی انگشتان AFH یک وسیله مناسب برای تقویت تمامی انگشتان در خانه و باشگاه است. امروزه داشتن تناسب اندام و سلامتی یکی از خط های اصلی مد می‌باشد. برای داشتن سلامتی و تناسب اندام استفاده از انواع ابزار و وسیله‌های مختلف ورزشی جزئی از واجبات هست. بیشترین خستگی در طول روز و انجام ورزش مربوط به انگشتان دست خواهدبود. بنابر این استفاده از ابزارهای ورزشی مناسب برای انگشت‌های دست جزئی از واجبات است. با ست‌های ابزار تمرینی انگشتان AFH تمرین‌هایی مختلف می‌توان انجام داد. با انجام تمرینات مختلف می‌توان آمادگی جسمانی را بالا برد. این وسیله به عنوان یکی از ملزومات پزشکی و کاردرمانی در مراکز مختلف فیزیوتراپی کاربرد دارد. به کمک این وسیله افراد مختلف آسیب دیده به راحتی می‌توانند سلامت دوباره دست و انگشتان خود را دریابند.

مزایای استفاده از ست ابزار تمرینی انگشتان AFH

راحتی کار با ست ابزار تمرینی انگشتان موجب رضایت همگان از این محصول شده است.
به جای اینکه شما محصولی بخرید با قیمت کم و کیفیت پایین، بهتر است محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مقطوع تهیه کنید. ست ابزار تمرینی انگشتان AFH یکی از محصولات برای تقویت انگشتان و مچ دست است، که کیفیت بالا و قیمتی مقطوع دارد.از این محصول می‌توان به عنوان یکی از ملزومات پزشکی و کاردرمانی یاد کرد. به همین دلیل به راحتی می‌توان در
توانبخشی و کاردرمانی از آن استفاده نمود.از ست ابزار تمرینی انگشتان به راحتی می‌توان در خانه، باشگاه ها و سایر مکان‌ها استفاده کرد.بعد از مدتی استفاده از ست ابزار انگشتی متوجه تقویت مچ و دستتان خواهید شد.در صورت استفاده درست و مداوم از این وسیله، از لرزش دستان در آینده جلوگیری می گردد.

استفاده از ست ابزار تمرینی انگشتان به چه کسانی توصیه می‌شود؟

ست ابزار تمرینی انگشتان AFH به خاطر کیفیت بالا و کاربرد فراوان، مورد استقبال همگان قرار گرفته است. این وسیله به افراد خاصی که بیشترین تمرین‌ها و استفاده را از انگشت، دست، مچ و ساعد خود می کنند، پیشنهاد می‌شود. افرادی مانند:

  • نویسندگان
  • سالمندان
  • ورزشکاران
  • تایپیست‌ها
  • آشپزان
  • کسانی که دچار اسیب جدی در زمینه مچ و دست شده اند

و سایر افراد که با دست خود حرکات بسیاری را انجام می‌دهند. این قشر از افراد اگر به صورت منظم حرکات مربوط به تقویت انگشت و دست را با ست ابزار تمرینی انگشتان انجام دهند،می‌توانند ماهیچیه‌ها و عضلات خود را در کوتاه ترین زمان تقویت کنند.

ویژگی ست ابزار تمرینی انگشتان AFH

ست ابزار تمرینی انگشتان AFH به دلیل بافت و ترکیب ساده، توانسته از سایر ابزارهای مربوط به تقویت انگشتان دست منحصربه فردتر عمل کند. ویژگی این ابزار کاربردی به قرار زیر است:

  • کوچک بودن و کم‌جا گرفتن ست ابزار تمرینی
  • راحتی استفاده
  • موجود در رنگ‌های مختلف
  • قابل استفاده برای تمامی سنین
  • راحتی استفاده در خانه، باشگاه، توانبخشی و کاردرمانی
  • مقاومت مناسب در برابر تمرینات حرفه‌ای ورزشکاران
  • داشتن مقاومتی سبک در برابر تمرینات توانبخشی
  • کشور سازنده این محصول آلمان است.

خرید ست ابزار تمرینی انگشتان AFH

با بیان تمام ویژگی‌ها و مزایای این وسیله ورزشی، خرید ست ابزار تمرینی انگشتان AFH بسیار پیشنهاد می شود. برای خرید ست ابزار تمرینی انگشتان AFH حتما باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. بیشتر محصولات تولید شده در این زمینه چینی و کیفیتی پایین‌تر دارند. کیفیت پایین این محصول موجب شده میزان کارآیی کاهش پیدا کند.
یکی از فروشگاه‌های معتبر ورزشی که محصولات اصل آلمان را موجود کرده و در میان مشتریان خود توزیع می کند،
فروشگاه ورزشی اسپرت کالا است. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه اورجینال بوده و دارای ضمانت کالا هستند.


مشخصات کلی
رنگ
آبی کمرنگ , آبی , آبی پررنگ
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه ,
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
مناسب برای شست و بقیه انگشتان , افزایش دامنه حرکت دست و انگشتان بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست , تقویت و درگیری عضلات داخلی و اکستانسورهای انگشت ,
مشخصات فنی
جنس
پلاستیک

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد

ست ابزار تمرینی انگشتان AFH
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آلمان
مراکز درمانی و فیزیوتراپی خانه
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
مناسب برای شست و بقیه انگشتان افزایش دامنه حرکت دست و انگشتان بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست تقویت و درگیری عضلات داخلی و اکستانسورهای انگشت
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی