search
ثبت نام / ورود




ساپورت مچ پا Active Ankle


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1042
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

سایز:

قیمت : 3,269,000 2,451,750 تومان %25
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 612,938 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ساپورت مچ پا Active Ankle
وقتی ورزشکار باشید، قطعاً با پیچ‌ خوردگی مچ پا آشنا هستید. زمانی‌که دچار چنین حادثه‌ای می‌شوید، روند فعالیت ورزشی شما ممکن است دچار اختلال گردد. در واقع برای ادامه دادن تمرینات باید از وسیله‌ی کمکی استفاده کنید تا وضعیت مچ پا به حالت طبیعی برگردد. به ‌همین ‌دلیل بسیاری از پزشکان ساپورت مچ پا Active Ankle را پیشنهاد می‌کنند. اگر به ‌دنبال کسب آگاهی بیشتر در مورد ساپورت مچ پا هستید در ادامه توضیح داده‌ایم. در واقع نتایج استفاده از ساپورت برای مچ پا باعث بازگشت شما به ورزش می‌شود. در نتیجه ادامه‌ی مطالب را با دقت مطالعه کنید. ‌ویژگی‌های ساپورت مچ پا Active Ankle شاید یکی از بدترین اتفاقات در زمان آمادگی بدنی...

وقتی ورزشکار باشید، قطعاً با پیچ‌ خوردگی مچ پا آشنا هستید. زمانی‌که دچار چنین حادثه‌ای می‌شوید، روند فعالیت ورزشی شما ممکن است دچار اختلال گردد. در واقع برای ادامه دادن تمرینات باید از وسیله‌ی کمکی استفاده کنید تا وضعیت مچ پا به حالت طبیعی برگردد. به ‌همین ‌دلیل بسیاری از پزشکان ساپورت مچ پا Active Ankle را پیشنهاد می‌کنند. اگر به ‌دنبال کسب آگاهی بیشتر در مورد ساپورت مچ پا هستید در ادامه توضیح داده‌ایم. در واقع نتایج استفاده از ساپورت برای مچ پا باعث بازگشت شما به ورزش می‌شود. در نتیجه ادامه‌ی مطالب را با دقت مطالعه کنید.

‌ویژگی‌های ساپورت مچ پا Active Ankle

شاید یکی از بدترین اتفاقات در زمان آمادگی بدنی پیج ‌خوردگی مچ پا باشد. این مشکل مانعی برای تمرینات و شرکت در مسابقات خواهد بود. به‌ همین ‌دلیل به ‌کار گرفتن ساپورت مچ پا Active Ankle کمک‌کننده است. این ساپورت برای مچ پا به رنگ مشکی وجود دارد و ساخت کشور آمریکا است. در واقع کیفیتی که برای این ساپورت در نظر گرفته‌اند، باعث راحتی شما می‌شود.

وقتی ساپورت مچ پا Active Ankle را به مچ پا می‌بندید، گرما در قسمت آسیب‌دیده ایجاد می‌شود که به درمان کمک خواهد کرد. هم‌چنین طراحی منحصر به ‌فرد در ساپورت مچ پا به ‌قدری اصولی است که از فشار و ضربه‌های شدید به مچ جلوگیری می‌کند. همین موضوع دلیلی می‌شود که حین تمرین با ساپورت کمتر احساس درد داشته باشید. هم‌چنین در زمان استفاده از ساپورت مچ پا Active Ankle پاشنه در جای ثابتی قرار گرفته می‌شود. در این شرایط امکان کشیدگی و هر نوع آسیبی به رباط کاهش خواهد یافت. به ‌علاوه دو بندی که با چسب دور پا بسته می‌شوند در ایجاد ثبات مفصل مؤثر عمل می‌کنند. از آن‌ جایی‌ که ساپورت تمامی قسمت‌های پا را پوشش نمی‌دهد، باعث راحتی شما در حین حرکت خواهد شد. دیگر نگران فشار آمدن به انگشتان خود در زمان پوشیدن ساپورت نباشید. اگر آسیب شما از قبل بوده است با پوشیدن ساپورت مچ پا از شدت یافتن آن جلوگیری کنید. در این شرایط احتمال پارگی و وخیم شدن وضعیت مچ شما کمتر خواهد شد. در واقع پوشیدن ساپورت تآثیر زیادی در بهبودی شما دارد و می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

کاربردهای ساپورت مچ پا Active Ankle

بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای در مسابقات یا تمرینات دچار مشکلاتی برای مچ می‌شوند که باید سریع درمان گردند. محافظ‌های مچ مانند ساپورت مچ پا Active Ankle بسیار مناسب برای آسیب‌ها و دردهای عضلانی مچ پا است. در واقع استفاده‌ی مداوم از ساپورت باعث بهتر شدن درد مچ پا می‌شود. این ساپورت به فراهم کردن پشتیبانی برای به حداقل رساندن ارتعاشات عضلانی و فعالیت‌های همراه آن کمک زیادی می‌کند. به‌ همین دلیل کاربرد و محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران دارد و می‌توانند در خانه و سالن‌های ورزشی آن ‌را به‌ کار گیرند.


مشخصات کلی
کشور سازنده
آمریکا

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
کشور سازنده

ساپورت مچ پا Active Ankle
0 از 0 رای
587,000 تومان
موجود
آمریکا
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی