search
ثبت نام / ورود




زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH

زیرانداز محرک سوزنی - Histama Silicone Mat

0
نظر
0
پرسش و پاسخ
954
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 3,905,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 976,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH
زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH یکی از محصولات پرکاربردی در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مراکز ماساژ، کاردرمانی ها، فیزیوتراپی‌ها و سایر مراکز درمانی می باشد. این زیرانداز به دلیل داشتن جنس مرغوب می‌تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. این زیرانداز به زیرانداز محرک سوزنی نیز معروف است. خارهای موجود در سطح این زیرانداز مانند یک ماساژور عمل می کنند. با خوابیدن به روی این زیرانداز حس سوزن سوزن شدن و فرورفتن خارها به پوست کاملا احساس می‌شود. از همین رو اگر قصد ماساژ را دارید، این وسیله کاربردی یکی از بهترین گزینه ها است. انواع زیرانداز زیراندازها هر کدام انواع مختلفی دارند.هر یک از زیراندازها در منزل...

زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH یکی از محصولات پرکاربردی در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مراکز ماساژ، کاردرمانی ها، فیزیوتراپی‌ها و سایر مراکز درمانی می باشد. این زیرانداز به دلیل داشتن جنس مرغوب می‌تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. این زیرانداز به زیرانداز محرک سوزنی نیز معروف است. خارهای موجود در سطح این زیرانداز مانند یک ماساژور عمل می کنند. با خوابیدن به روی این زیرانداز حس سوزن سوزن شدن و فرورفتن خارها به پوست کاملا احساس می‌شود. از همین رو اگر قصد ماساژ را دارید، این وسیله کاربردی یکی از بهترین گزینه ها است.

انواع زیرانداز

زیراندازها هر کدام انواع مختلفی دارند.هر یک از زیراندازها در منزل یا باشگاه کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال زیراندازهایی که برای ورزش‌هایی مانند یوگا استفاده می‌شوند، با سایر زیراندازها متفاوت هستند. سطح این نوع زیرانداز ساده است و برای انجام دادن حرکات تمرکزی و ریلکس کردن بهترین گزینه هستند.استفاده از زیرانداز خاردار سیلیکونی در تمرینات ورزشی یوگا اشتباه‌ترین حرکت است. این وسیله نمی‌تواند کارایی زیراندازهای یوگا را داشته باشد.علاوه بر زیرانداز یوگا، سایر زیراندازها هم در فروشگاه‌های ورزشی موجود هستند که برای ورزش‌ها و زمینه‌های مختلف دیگر، کاربرد دارند. زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH در زیر مجموعه زیرانداز و ملزومات ورزشی قرار می‌گیرد.

ویژگی زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH

زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH یکی از گزینه‌های مثبت و کاربردی برای استفاده در باشگاه است. این نوع زیرانداز در سطح خود خارهایی دارد، که جنس تمامی خارها از پلاستیک ABS و جنس خود پلاستیک از سیلیکون است. شرکت تولیدکننده این محصول در آلمان فعالیت می‌کند و محصولات کاربردی ورزشی تولید می‌کند. این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت توانسته بهترین محصولات ورزشی را تولید و روانه بازارهای خارجی کند.
ابعاد این محصول باکیفیت 40*68 سانتی متر با ضخامت .7 میلی متر است. تمامی سوزن‌های موجود بر این زیر انداز سیلیکونی متحرک هستند و 6 میلی متر ارتفاع دارند.اگر بعد از کارکردن با وسیله متوجه کثیفی آن شدید به راحتی می‌توانید آن را شسته و تمیز کنید. یکی از نکات مثبت که موجب خرید راحت‌تر این محصول شده، تمیز کردن راحت آن است. علاوه بر تمیزی راحت، با تمای انواع پوست سازگار می باشد. سازگار بودن این وسیله با انواع پوست و بروز ندادن هیچ گونه حساسیت موجب شده تا تمام افراد بتوانند از این محصول با خیال راحت استفاده کنند.
خارهای محرک موجود در صفحه سیلیکونی فشار را به صورت مساوی بر روی تمام نقاط وارد می‌کنند. وارد کردن فشار به صورت یکسان موجب شده تا از افزایش یا کاهش فشار در یک نقطه خاص جلوگیری شود.

خرید زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH

امروزه اکثر افراد برای خرید وسایل ورزشی به دنبال مرکزی مطمئن هستند. پیدا کردن مرکزی مطمئن که وسایل اصل و اورجینال داشته باشد، تقریبا کاری دشوار است.یکی از فروشگاه‌های مطمئن ورزشی که تمامی کالاهای اورجینال را بدون واسطه و به صورت مستقیم در اختیار تمامی مشتریان قرار می‌دهد، فروشگاه ورزشی اسپرت کالا است.
فروشگاه ورزشی اسپرت کالا تمام تلاش خود را کرده تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.برای خرید انواع زیر انداز و سایر ملزومات ورزشی به راحتی می‌توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمائید.


مشخصات کلی
رنگ
آبی
جنس
سیلیکون
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی , سالن های ورزشی
کاربرد
ایده آل برای استراحت مناسب برای ماساژ پا یا پشت ,
ابعاد
42*70 سانتی‌متر
قابلیت شست و شو
ندارد
ضخامت
0.7 میلی‌متر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس سوزن: پلاستیک ABS - ارتفاع محرک سوزنی: 6 میلی‌متر - مقاوم - سازگار با پوست - تمیز کردن آسان - محرک‌های سوزنی مقاوم و طراحی شده به صورت مدرج برای توزیع بهینه فشار - دارای 242 پین هر کدام شامل 27 محرک سوزنی در مجموع 6534 محرک سوزنی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد
قابلیت شست و شو
ضخامت

زیرانداز خاردار سیلیکونی AFH
0 از 0 رای
3,905,000 تومان
موجود
سیلیکون
آلمان
خانه مراکز درمانی و فیزیوتراپی سالن های ورزشی
ایده آل برای استراحت مناسب برای ماساژ پا یا پشت
42*70 سانتی‌متر
ندارد
0.7 میلی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی