search
ثبت نام / ورود




رک چند منظوره Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
763
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

رک چند منظوره Agilinex
کراس فیت ترکیبی از تمرینات مقاومتی و سرعتی می باشد. هدف اصلی این نوع از ورزش تناسب سازی اندام است. مانند تناسب سازی قلبی، ریوی، استقامت، قدرت، سرعت و... می باشد. برای نتیجه گرفتن از این ورزش باید در هفته 3 تا 5 روز کار شود و تایم آن کوتاه و بدون وقفه باشد. رک چند منظوره Agilinex هنگامی که تمامی ابزار را برای یک باشگاه خریداری می کنیم باید به فکر جایگاهی  برای نگهداری آن ها باشیم و رک وسایل دقیقا همان جایگاهی است که می توان ابزار را در آن نگه داری نمود. رک چند منظوره Agilinex در ابعاد مختلف و از جنس آلیاژ مقاوم ساخته می شود....

کراس فیت ترکیبی از تمرینات مقاومتی و سرعتی می باشد. هدف اصلی این نوع از ورزش تناسب سازی اندام است. مانند تناسب سازی قلبی، ریوی، استقامت، قدرت، سرعت و... می باشد. برای نتیجه گرفتن از این ورزش باید در هفته 3 تا 5 روز کار شود و تایم آن کوتاه و بدون وقفه باشد.

رک چند منظوره Agilinex

هنگامی که تمامی ابزار را برای یک باشگاه خریداری می کنیم باید به فکر جایگاهی  برای نگهداری آن ها باشیم و رک وسایل دقیقا همان جایگاهی است که می توان ابزار را در آن نگه داری نمود.
رک چند منظوره Agilinex در ابعاد مختلف و از جنس آلیاژ مقاوم ساخته می شود. تعداد طبقات آن ها متفاوت است، ظرفیت آن ها متغیر و ساخت کشور چین می باشد. رک چند منظوره Agilinex مناسب برای نگه داری جیم بال،کیسه شنی، بوسوبال، مت، فوم رول و... می باشد. این محصول یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای باشگاه بدنسازی می باشد.  

قیمت رک نگهدارنده چند منظوره Agilinex

قیمت رک نگهدارنده چند منظوره Agilinex به  سایز آن بستگی دارد به همین دلیل برای آگاهی از محصول مورد نظر خود باید از طریق سایت فروشگاه ورزشی اسپرت کالا از قیمت این محصول مطلع شوید. همچنین برای تهیه رک نگه دارنده می توانید از فروشگاه ورزشی اسپرت کالا آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

خرید رک چند منظوره Agilinex

برای خرید این مدل از رک می توانید به فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا مراجعه کنید، و رک چند منظوره با برند Agilinex را ثبت و سفارش دهید.


مشخصات کلی
جنس
آلیاژ مقاوم
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی , باشگاه های خانگی
کاربرد
مناسب برای نگهداری جیم بال، کیسه شنی، بوسوبال، مت، فوم رول و ...
ظرفیت
متغیر
ابعاد
189*137*46 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد طبقه
3
سایر مشخصات
مناسب برای استفاده‌های چند منظوره و نگهداری ادوات متفاوت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد

رک چند منظوره Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
آلیاژ مقاوم
چین
سالن های ورزشی باشگاه های خانگی
مناسب برای نگهداری جیم بال، کیسه شنی، بوسوبال، مت، فوم رول و ...
متغیر
189*137*46 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی