search
ثبت نام / ورود




رک مدیسن بال VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
654
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 5,984,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,496,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک مدیسن بال VX
ابزار و وسایل ورزشی به مرور زمان پیشرفته و پیشرفته‌تر شده و به نوعی انجام تمرینات را راحت‌تر می‌کنند. در میان این وسایل ورزشی توپ‌های مدیسن بال یا توپ‌های پزشکی هم‌چنان یکی از تجهیزات مورد علاقه ورزشکاران، فیزیوتراپ‌ها، مربیان و دیگر متخصصان تناسب اندام است. توپ‌های پزشکی مدرن در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان آن‌ها را با هوا، ژل، ماسه یا مواد دیگر پر کرد. از آن جایی که توپ‌های مدیسن بال سنگین و دست و پا گیر هستند نیاز به وسیله‌ای برای نگهداری آن‌ها احساس شد، در نتیجه تولید رک‌های مدیسن بال آغاز گردید.در کل رک یک وسیله نگهدارنده به شمار می‌آید که در ابعاد و تعداد پایه‌های متفاوت و جنس فلز یا...

ابزار و وسایل ورزشی به مرور زمان پیشرفته و پیشرفته‌تر شده و به نوعی انجام تمرینات را راحت‌تر می‌کنند. در میان این وسایل ورزشی توپ‌های مدیسن بال یا توپ‌های پزشکی هم‌چنان یکی از تجهیزات مورد علاقه ورزشکاران، فیزیوتراپ‌ها، مربیان و دیگر متخصصان تناسب اندام است. توپ‌های پزشکی مدرن در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان آن‌ها را با هوا، ژل، ماسه یا مواد دیگر پر کرد. از آن جایی که توپ‌های مدیسن بال سنگین و دست و پا گیر هستند نیاز به وسیله‌ای برای نگهداری آن‌ها احساس شد، در نتیجه تولید رک‌های مدیسن بال آغاز گردید.در کل رک یک وسیله نگهدارنده به شمار می‌آید که در ابعاد و تعداد پایه‌های متفاوت و جنس فلز یا آلومینیوم ساخته می‌شود و در سالن‌های ورزشی و حتی منازل قابل استفاده می‌باشد. بنابراین رک‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین ابزار در هر باشگاه و یا سالن ورزشی محسوب می‌شوند. 

ویژگی‌های رک مدیسن بال VX

این محصول ساخت یک کمپانی هندی متخصص تجهیزات ورزشی می‌باشد و از جنس آلومنیوم ساخته شده است. رک مدیسن بال VX دارای ارتفاع 150 سانتی‌متر، عرض 47 سانتی‌متر و عمق 23 سانتی‌متر است که با خیالی راحت مدیسن بال‌های شما در آن قرار می‌گیرد. این مدل رک همان طور که از عکس محصول مشخص است با ظرفیت 8 عدد توپ، در 4 طبقه و با وزن 6.5 کیلوگرم طراحی و تولید می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل رک پایه‌های ثابت آن است که استحکام و مقاومت آن را چند برابر می‌کند. اگر مرتب بودن و نظم در باشگاه و منزل و حتی نگهداری از تجهیزات ورزشی برای شما اولویت است خرید رک مدیسن بال VX یکی از ضروری‌ترین خریدهای شما خواهد بود. 

کاربردهای رک مدیسن بال VX

هنگامی که وسایل ورزشی به خصوص وسایل تقریباً حجیم و سنگین را برای باشگاه خود خریداری می‌کنید باید به فکر جایگاهی برای نگهداری آن‌ها باشید و رک مدیسن بال VX دقیقا همان وسیله‌ای است که به دنبالش هستید و می‌توانید انواع توپ‌های مدیسن بال را با وزن‌های مختلف در آن نگهداری نمائید. به عبارتی بهتر رک مدیسن بال VX به راحتی می‌تواند تمامی توپ‌های مدیسن بال شما را با نظم در خود نگه دارد. این محصول فوق العاده با کیفیت و کاربردی در سالن‌های ورزشی استفاده می‌شود. البته این نوع رک علاوه بر کاربرد در باشگاه، کاربرد خانگی هم دارد، به نوعی این وسیله برای کسانی که قصد دارند سالنی در خانه را به باشگاه تبدیل کنند، بسیار مناسب است.


مشخصات کلی
جنس
آهن ضد زنگ
کشور سازنده
هند
وزن
6.5 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی , حفظ نظم
عرض
47 سانتی‌متر
ارتفاع
150 سانتی‌متر
ظرفیت
8 عدد
مشخصات فنی
سایر مشخصات
با عمق 23 سانتی‌متر - با 4 طبقه - مدل ثابت

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع
ظرفیت

رک مدیسن بال VX
0 از 0 رای
5,984,000 تومان
موجود
آهن ضد زنگ
هند
6.5 کیلوگرم
سالن های ورزشی
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی حفظ نظم
47 سانتی‌متر
150 سانتی‌متر
8 عدد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی