search
ثبت نام / ورود




دیجی فلکس TheraBand


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1371
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 2,134,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 533,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

دیجی فلکس TheraBand
دیجی فلکس TheraBand وسیله‌ای است که مورد استفاده افرادی که به دلایل مختلفی نظیر تصادف، مشکلات حرکتی و غیره قدرت انگشت‌های خود را از دست داده‌اند قرار می‌گیرد. این افراد به طور معمول به دنبال استفاده از وسیله یا راه خاصی هستند تا با آن بتوانند  قدرت از دست رفته انگشتان خود دوباره بر گردانند. بنابراین فرد می‌بایست با یک سری تمرین و به کمک یک وسیله خاص سعی کند تا قدرت انگشتان خود را بالا ببرد. به منظور رسیدن به این هدف، دیجی فلکس TheraBand توصیه می‌شود. دیجی فلکس TheraBand از نظر اندازه یک دستگاه کوچک دستی است که به منظور انجام تمرینات باز توانی انگشتان دست پیشنهاد می‌شود. از نظر ظاهری دیجی فلکس TheraBand یک جسم کوچک است که در...

دیجی فلکس TheraBand وسیله‌ای است که مورد استفاده افرادی که به دلایل مختلفی نظیر تصادف، مشکلات حرکتی و غیره قدرت انگشت‌های خود را از دست داده‌اند قرار می‌گیرد. این افراد به طور معمول به دنبال استفاده از وسیله یا راه خاصی هستند تا با آن بتوانند  قدرت از دست رفته انگشتان خود دوباره بر گردانند. بنابراین فرد می‌بایست با یک سری تمرین و به کمک یک وسیله خاص سعی کند تا قدرت انگشتان خود را بالا ببرد. به منظور رسیدن به این هدف، دیجی فلکس TheraBand توصیه می‌شود. دیجی فلکس TheraBand از نظر اندازه یک دستگاه کوچک دستی است که به منظور انجام تمرینات باز توانی انگشتان دست پیشنهاد می‌شود. از نظر ظاهری دیجی فلکس TheraBand یک جسم کوچک است که در داخل دست قرار گرفته، در حالی که یک سمت آن دارای پدال‌هایی است که این پدال‌ها با استفاده از حرکت و فشردن انگشتان به حرکت در می‌آیند.

چگونه می‌توان با دیجی فلکس TheraBand تمرین کرد؟

با توجه به نوع ضعف و هدف درمان نحوه کار و انجام تمرینات با دیجی فلکس TheraBand متفاوت خواهد بود. انواع مختلف تمرینات با دیجی فلکس عبارت اند از:

  • تمرین کلید جانبی: اگر ضعف در انگشت شست و هم‌چنین کناره‌های انگشتان دست وجود داشته باشد، باید از کلید جانبی استفاده شود. در این تمرین باید از انگشت شست و کناره‌ها به منظور فشار دادن کلید جانبی موجود در دیجی فلکس TheraBand استفاده شود، البته باید به این موضوع توجه کرد که در ابتدای امر ممکن است این کار دشوار به نظر آید. در این تمرین باید انگشت شست را بر روی کلید جانبی گذاشته، فشار داده و سپس به مدت سه ثانیه نگه داشت. دوز انجام این تمرین روزانه 10ایا 15 مرتبه می‌باشد.

  • تمرین تپانچه: در صورتی که هدف درمان بهبود ضعف موجود در تاندون دست باشد، می‌بایست از تپانچه استفاده کرد. در این تمرین ابتدا باید دیجی فلکس TheraBand را همانند یک اسلحه در دست گرفت و سپس با انگشت وسط دکمه فلکسور را فشار داده و به مدت سه ثانیه نگه داشت. دوز انجام این تمرین نیز 10 الی 15 مرتبه در روز می‌باشد.

  • تمرین پنجه گیر: در این تمرین می‌بایست به صورت کامل دیجی فلکس TheraBand را در دست گرفت. سپس نوک تمامی انگشتان را بر روی کلیدهای دیجی فلکس قرار داده، فشار ایجاد کرده و فشار را به مدت سه ثانیه ادامه داد. دوز انجام تمرین پنجه گیر نیز 10 الی 15 مرتبه در طول روز می‌باشد.

  • تمرین قدرت دست: اگر هدف از درمان با استفاده از دیجی فلکس TheraBand بهبود قدرت دست است، می‌بایست دیجی فلکس را به طور کامل در دست گرفته و با استفاده از کف دست، به صورت کامل دست را به شکل مشت درآورد. با هر سه ثانیه مکث به حالت اولیه باز گشته و مجدد تمرین تکرار شود. دوز اجرای این تمرین نیز 10 الی 15 ثانیه در طول روز می‌باشد.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر به منظور خرید دیجی فلکس TheraBand 

برای خرید وسایل ورزشی بالینی نظیر دیجی فلکس TheraBand باید به یک وب سایت معتبر مانند اسپرت کالا مراجعه کرد. اسپرت کالا با ارائه وسایل ورزشی مرغوب و ساخته شده از متریال با کیفیت قابل مقایسه با برندهای روز اروپا بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی , نقره‌ای , طلایی
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مقاومت
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
کاربرد
بهبود گردش خون و هماهنگی تاندون ها , تقویت قدرت عضلات ، هماهنگی و تحرک انگشتان و دست ها , بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست
مشخصات فنی
مقاومت
مشکی >> 4 کیلوگرم، نقره ای >> 5 کیلوگرم ،طلایی >> 5.9 کیلوگرم

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
مقاومت
کاربرد

دیجی فلکس TheraBand
0 از 0 رای
2,134,000 تومان
موجود
آمریکا
خانه مراکز درمانی و فیزیوتراپی
براساس ترتیب رنگ‌ها از کم به زیاد
بهبود گردش خون و هماهنگی تاندون ها تقویت قدرت عضلات ، هماهنگی و تحرک انگشتان و دست ها بهبود قدرت و تحرک دست، انگشتان و انگشت شست
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی