search
ثبت نام / ورود




توپ چابکی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
624
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 327,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 81,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

توپ چابکی Agilinex
توپ چابکی AGILINEX وسیله ای کاربردی برای افزایش سرعت و تعادل بدنی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال می باشد. میدان فوتبال بازیکنانی را که از سرعت عمل بالاتری برخوردارند را به سمت پیروزی خواهد کشاند. اینکه یک بازیکن بتواند در میدان بازی حرکتی متبحرانه و سریع انجام دهد تا به قول معروف حریف خود را غال بگذارد و تیم خود را به سمت پیروزی بکشاند، مهارتی نیست که یک شبه بدست آمده باشد. به همین دلیل است که تیم های فوتبال به خصوص قبل از بازی های مهم خود تمرینات چابکی خود را به صورت فشرده انجام می دهند تا از تیم رقیب خود عقب نماند. اصل و اساس تمرینات چابکی همان طور که...

توپ چابکی AGILINEX وسیله ای کاربردی برای افزایش سرعت و تعادل بدنی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال می باشد. میدان فوتبال بازیکنانی را که از سرعت عمل بالاتری برخوردارند را به سمت پیروزی خواهد کشاند. اینکه یک بازیکن بتواند در میدان بازی حرکتی متبحرانه و سریع انجام دهد تا به قول معروف حریف خود را غال بگذارد و تیم خود را به سمت پیروزی بکشاند، مهارتی نیست که یک شبه بدست آمده باشد. به همین دلیل است که تیم های فوتبال به خصوص قبل از بازی های مهم خود تمرینات چابکی خود را به صورت فشرده انجام می دهند تا از تیم رقیب خود عقب نماند. اصل و اساس تمرینات چابکی همان طور که از نام آن ها هم برمی آید بر اساس تقویت مهارت حرکات سریع می باشد. توپ چابکی AGILINEX وسیله ای کاربردیست که در این تمرینات گنجانده شده و بازیکن را به سمت موفقیت سوق می دهد. بهبود خودآگاهی نسبت به اجرای حرکات ورزشی، هماهنگ سازی عصب-عضله، جلوگیری از آسیب و کاهش مدت دوره ی بازتوانی از فواید استفاده توپ چابکی AGILINEX می باشد. تمرین با تجهیزات سرعتی و چابکی را می توان به صورت های متنوع در مکان های مختلفی انجام داد. زمانی که مسابقات نزدیک اند دیگر برای شما فرقی نمی کند که تمرینات خود را در کجا انجام دهید. از هر فرصتی استفاده می کنید تا تمرینات خود را انجام دهید. خواه باشگاه های ورزشی باشد، خواه پارک ها و حتی حیاط منزل شما. شاید نتوانید همه وسایل مورد نیاز برای تمرین را با خود حمل کنید، اما توپ چابکی AGILINEX به دلیل وزن مناسب و قابلیت جابه جایی راحت شما را در تمام تمرینات خود همراهی خواهد کرد. زمانی که تمرینات را آغاز کنید خود متوجه شور و هیجان بازی خواهید شد (حتی اگر تمرینات خود را به تنهایی انجام دهید). این توپ همیشه شما را با حرکات غیر قابل پیش بینی هیجان زده خواهد کرد و تنها وظیفه شما در بازی این است که هر طور که شده توپ چابکی AGILINEX را باز پس بگیرید. اگر سرعت کمی داشته باشید توپ از دستتان در خواهد رفت و این به معنای باخت شماست. این تمرین ها را آنقدر انجام دهید که مهارت بالایی در گرفتن توپ بدست آورید و بتوانید به صورت خودآگانه با حرکات سریع خود در زمین بازی حریف خود را غال گذاشته و بازی را به سمت یک سر برد خودتان هدایت کنید.

خرید توپ چابکی AGILINEX

توپ چابکی AGILINEX وسیله ایست که شما را برای یک بازی خوب در فوتبال تربیت می کند. توپ چابکی AGILINEX سطح همواری ندارد. نیم دایره های مختلفی از سراسر این توپ ها بیرون زده اند تا در هنگام بازی و تمرینات مطابق میل شما عمل نکرده و درست به سمت شما پرتاب نشوند. زمانی که این توپ 345 گرمی را به صورت عمودی به زمین پرتاب می کنید انتظار بازگشت به طرف بالا (از همان جایی که توپ را پرتاب کرده اید) را نداشته باشید. همین حرکت های دور از انتظار است که شما را سرسختانه به سمت قوی تر شدن پیش می برد. اگر چنین نبود مسلما یک بازیکن نازپروده ای بودید که توان بازپس گیری توپ ها را (در جهات مختلف) نداشتید. توپ چابکی AGILINEX از جنس لاستیک و سایز 10 سانتی متری طراحی و تولید شده اند. برند VX نیز توپ چابکی را در دو سایز متفاوت در محصولات خود دارد. همین ویژگی باعث شده است که بتوان تمرینات فوتبال را به مکان های مختلفی تعمیم داد و هیچ محدودیتی از این بابت نداشت. چرا که توپ چابکی AGILINEX به دلیل سبک بودن و سایز مناسب به راحتی حمل می شوند. توپ چابکی AGILINEX در رنگ مشکی در فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپرت کالا عرضه شده است که با تهیه آن می توانید از تمامی مزایای نام برده شده بهره مند شوید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
لاستیک
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی مناسب برای بهبود سرعت و تعادل , افزایش توانایی بدن برای تغییر مسیرها ,
سایز
10 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
سایز

توپ چابکی Agilinex
0 از 0 رای
327,000 تومان
موجود
لاستیک
چین
باشگاه سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی مناسب برای بهبود سرعت و تعادل افزایش توانایی بدن برای تغییر مسیرها
10 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی