search
ثبت نام / ورود




بند نگهدارنده مت Trendy


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1329
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 110,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 27,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بند نگهدارنده مت Trendy
بند نگهدارنده مت Trendy ابزاری است برای نگهداری و حمل مت یوگا یا مت پیلاتس که علاوه بر آن، وجود این وسیله جهت جلوگیری از فرسایش، کثیف شدن و از بین رفتن آن‌ها بسیار ضروری محسوب می‌شود. حرکات ورزشی یوگا و پیلاتس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای انجام اکثر آن‌ها باید ورزشگاه بر روی زمین سرامیکی یا سنگی قرار بگیرد. به همین دلیل وجود زیرانداز یا یک مت که ضخامت مناسبی برای محافظت از ورزشگاه در برابر آسیب‌های احتمالی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. مت یوگا یا مت پیلاتس وسایلی هستند که برای این منظور طراحی گردیده‌اند که وجود یک بند نگهدارنده محکم مانند بند نگهدارنده مت Trendy جهت جابه‌جایی آن‌ها بسیار ضروری است....

بند نگهدارنده مت Trendy ابزاری است برای نگهداری و حمل مت یوگا یا مت پیلاتس که علاوه بر آن، وجود این وسیله جهت جلوگیری از فرسایش، کثیف شدن و از بین رفتن آن‌ها بسیار ضروری محسوب می‌شود. حرکات ورزشی یوگا و پیلاتس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای انجام اکثر آن‌ها باید ورزشگاه بر روی زمین سرامیکی یا سنگی قرار بگیرد. به همین دلیل وجود زیرانداز یا یک مت که ضخامت مناسبی برای محافظت از ورزشگاه در برابر آسیب‌های احتمالی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. مت یوگا یا مت پیلاتس وسایلی هستند که برای این منظور طراحی گردیده‌اند که وجود یک بند نگهدارنده محکم مانند بند نگهدارنده مت Trendy جهت جابه‌جایی آن‌ها بسیار ضروری است.

ویژگی‌های بند نگهدارنده مت Trendy

ورزش‌های یوگا یا پیلاتس از تمرینات جسمی، حرکتی و تمرکزی بسیاری زیادی تشکیل شده‌اند، به همین دلیل امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. در راستای انجام صحیح حرکات این ورزش‌ها استفاده از ابزار و لوازم با کیفیت، جهت بالا بردن سطح انجام تمرینات آن‌ها از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. بند نگهدارنده مت Trendy یکی از ابزاری است که به برای همین منظور استفاده می‌شود. این وسیله اندازه بسیار مناسبی دارد، بسیار محکم و سبک و دارای بند چسبی بوده که به راحتی در دو طرف مت یوگا نصب و جایگذاری می‌شود.

این وسیله از پارچه بسیار مقاوم و محکمی ساخته شده که در برابر سایش و فرسایش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. کیفیت بالای تولید و متریالی که در ساخت آن استفاده شده به گونه‌ای است که می‌توان از این وسیله سال‌ها بدون این که دچار فرسایش و خرابی شود استفاده کنید. هم‌چنین وجود سوئیچ‌های قابل تنظیم بر روی آن برای سهولت در جابه‌جایی، قابلیت نگهداری و حمل مت‌های یوگا مهم‌ترین ویژگی‌ این محصول محسوب می‌شود. بنابراین بند نگهدارنده مت Trendy در انجام ورزش یوگا و پیلاتس مانند حلقه پیلاتس، توپ پیلاتس، آجر یوگا یکی از لوازم ضروری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

کاربردهای بند نگهدارنده مت Trendy

بند نگهدارنده مت Trendy فقط برای نگهداری مت‌های ورزش به کار نمی‌رود، بلکه کاربردهای دیگری نیز در ورزش‌های مختلف دارد. از این وسیله به عنوان یک سبد کوچک قابل هم برای جابه‌جایی وسایل مختلف ورزشی نیز می‌توان استفاده نمود. وسایلی مانند کفش ورزشی، لباس ورزشی، حوله و لوازم جانبی از لوازمی هستند که در هنگام انجام ورزش‌های مختلفی مانند بدن‌سازی، شنا، پیاده‌روی، و دوچرخه‌سواری می‌توان آن‌ها را داخل بند ورزشی قرار داد و به راحتی جابه‌جا کرد. نوع طراحی این وسیله به گونه‌ای است که با قرار دادن وسایل ورزشی به خصوص مت و زیر‌انداز یوگا و پیلاتس از آن‌ها در برابر خراب شدن محافظت می‌نماید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
برزنت
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای حمل و نگهداری مت‌های ورزشی
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای قابلیت تنظیم - دارای بند چسبی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

بند نگهدارنده مت Trendy
0 از 0 رای
110,000 تومان
موجود
برزنت
آلمان
خانه سالن های ورزشی
مناسب برای حمل و نگهداری مت‌های ورزشی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی