search
ثبت نام / ورود




پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
746
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,893,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 723,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ
کنز های ورزشی، عضوی جدا نشدنی از ورزش هایی مثل فوتبال می باشد. کنز ها در فوتبال فواید زیادی دارد و از آن ها تمرینات زیادی به بازیکنان داده می شود. به همین خاطر هر بازیکن فوتبالی باید از کنز های با کیفیتی بر خوردار باشد تا بتواند سرعت خود را در فوتبال رشد دهد و تقویت کند. زیرا تمریناتی که با کنز های ورزشی انجام می شود، همگی بر روی سرعت بازیکن اثر می گذارد تمامی تمرینات بر روی سرعت فرد متمرکز شده است. پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ یکی از محصولات خوب و کاربردی ورزشی می باشد. به طوری که شما با استفاده از این پک 20 عددی کنز می...

کنز های ورزشی، عضوی جدا نشدنی از ورزش هایی مثل فوتبال می باشد. کنز ها در فوتبال فواید زیادی دارد و از آن ها تمرینات زیادی به بازیکنان داده می شود. به همین خاطر هر بازیکن فوتبالی باید از کنز های با کیفیتی بر خوردار باشد تا بتواند سرعت خود را در فوتبال رشد دهد و تقویت کند. زیرا تمریناتی که با کنز های ورزشی انجام می شود، همگی بر روی سرعت بازیکن اثر می گذارد تمامی تمرینات بر روی سرعت فرد متمرکز شده است. پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ یکی از محصولات خوب و کاربردی ورزشی می باشد. به طوری که شما با استفاده از این پک 20 عددی کنز می توانید تمرینات متنوع و فوق العاده ای انجام دهید که تاثیر آن بر روی سرعت بدنی شما شگفت انگیز است. البته نکته ای که در تمرین های سرعتی مهم است، استمرار و مداوم بودن تمرین می باشد. متنوع ترین کنزهای ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

خرید پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ

این محصول دارای چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و نارنجی می باشد که از هر کدام از رنگ ها 5 عدد کنز در این پک موجود است تا شما بتوانید یک تمرین کامل و متنوع را انجام دهید. اما این تعداد کنز نیاز به یک نگهدارنده دارد تا از گم شدن کنز ها جلوگیری کند. در پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ میله نگهدارنده ای وجود دارد تا کار شما را در نگهداری کنز ها راحت تر کند. این کنز در کشور هند تولید شده است. ارتفاع و قطر این کنز به ترتیب 5 و 18 سانتی متر می باشد. همچنین جنسی که برای ساخت این کنز در نظر گرفته شده است، پلاستیک می باشد. از این محصول در سالن های ورزشی، زمین چمن های طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. شما هم اگر می خواهید با این پک با ارزش تمریناتی را داشته باشید و سرعت خود را تقویت کنید، می توانید هم اکنون پک 20 عددی کنز 4رنگ SKLZ را از سایت اسپرت کالا با یک قیمت مناسب سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. البته  شما می توانید از پک 40 عددی کنز 5 سانتی متری MaxWell به عنوان جایگزینی برای این محصول استفاده نمایید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , مشکی , سفید نارنجی ,
قطر
18 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
ارتفاع
5 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع

پک 20 عددی کنز 4 رنگ SKLZ
0 از 0 رای
2,893,000 تومان
موجود
18 سانتی‌متر
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
5 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی