search
ثبت نام / ورود




لوپ کمکی TheraBand


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
738
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 150,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 37,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

لوپ کمکی TheraBand
لوپ کمکی TheraBand وسیله‌ای برای انجام حرکات ورزشی در ورزش‌های بدنسازی، فیتنس یا تناسب اندام است که جهت دستیابی به دامنه حرکتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به نتایجی که به دست آمده این لوپ کمکی زمان انجام تمرینات کششی ورزشی و حرکات توانبخشی می‌تواند باعث افزایش حداکثری قدرت عضلات، حفظ تعادل آن‌ها و کاهش درد در حین حرکات تمرینی شود. ویژگی‌های لوپ کمکی TheraBand لوپ کمکی TheraBand از متریال برزنت ساخته شده و بسیار محکم و با دوام است. در انتهای این لوپ کمکی نیز یک حلقه‌ای وجود دارد که نام برند سازنده بر روی آن هک شده که نشان دهنده‌ی اصالت کالای خریداری شده است. این محصول از استحکام بسیار...

لوپ کمکی TheraBand وسیله‌ای برای انجام حرکات ورزشی در ورزش‌های بدنسازی، فیتنس یا تناسب اندام است که جهت دستیابی به دامنه حرکتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به نتایجی که به دست آمده این لوپ کمکی زمان انجام تمرینات کششی ورزشی و حرکات توانبخشی می‌تواند باعث افزایش حداکثری قدرت عضلات، حفظ تعادل آن‌ها و کاهش درد در حین حرکات تمرینی شود.

ویژگی‌های لوپ کمکی TheraBand

لوپ کمکی TheraBand از متریال برزنت ساخته شده و بسیار محکم و با دوام است. در انتهای این لوپ کمکی نیز یک حلقه‌ای وجود دارد که نام برند سازنده بر روی آن هک شده که نشان دهنده‌ی اصالت کالای خریداری شده است. این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل کیفیتی که دارد می‌تواند در برابر شدیدترین تمرینات ورزشی مقاومت کافی از خود نشان دهد.

سهولت کاربری لوپ کمکی TheraBand و قدرت کشسانی بالای آن سبب گردیده که تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و افراد مبتدی بتوانند به راحتی جهت افزایش محدوده حرکتی خود از آن استفاده نمایند. امکان اتصال به تمامی کش‌ها و تیوب‌ها، به کارگیری به عنوان دستگیره برای دست و پا، برخورداری از دو حلقه لوپ برای انجام تمرینات حرفه‌ای و مقاومت مناسب در برابر کشش از مهم‌ترین ویژگی‌های لوپ کمکی TheraBand محسوب می‌شوند.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از لوپ کمکی TheraBand

لوپ کمکی TheraBand از جمله لوازمی است که در انجام حرکات ورزشی بدنسازی، فیتنس و آمادگی جسمانی در سالن‌های ورزشی و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی که به دلیل انعطاف پذیری پایین بدن، قدرت کافی برای انجام حرکات ورزشی در محدوده‌ی تعیین شده را ندارند، می‌توانند از لوپ کمکی TheraBand برای افزایش دامنه‌ی حرکتی خود استفاده کنند. قرار گرفتن در قسمت انتهایی پاها به عنوان یک دستگیره و فشار بیشتر بر روی پاها حین انجام حرکات قدرتی، نمونه‌ای از فواید به کار بردن این لوپ کمکی به حساب می‌آید. برای استفاده از لوپ کمکی TheraBand فقط کافیست یکی از حلقه‌های انتهایی آن را به جسم ثابتی ببندید و در حالی که پا یا دست داخل حلقه دیگر قرار گرفته است به انجام حرکات کششی بپردارید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید هر یک از حرکات مورد نظر را به راحتی انجام دهید.

از این وسیله‌ی ورزشی علاوه بر دستگیره دست و پا در تمرینات کششی، می‌توانید به عنوان وسیله‌ای برای افزایش تنوع تمرینات ورزشی با کمک کش‌ها و تیوب‌های دیگر استفاده کنید. یکی دیگر از مهم‌ترین موارد به کار بردن لوپ کمکی TheraBand در مراکز توانبخشی برای کمک به افراد ناتوان جهت افزایش قدرت نگهدارنده آن‌ها در تمرینات درمانی محسوب می‌شود. بنابراین این وسیله هم مانند ابزار تمرینات دست و پا یا وزنه‌های مچ دست و پا از لوازم ورزشی-حرکتی به حساب می‌آید.


مشخصات کلی
جنس
برزنت
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
خانه , سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر
مشخصات فنی
طول
30 سانتی‌متر
سایر مشخصات
امکان استفاده از کش‌ها و تیوب‌ها برای افراد با قدرت نگهدارندگی کم برای انجام برنامه‌های آموزشی و توانبخشی - دارای دو حلقه (لوپ) - اتصال به همه‌ی انواع کش‌ها و تیوب‌ها - استفاده از سمت دیگر آن به عنوان دستگیره برای دست یا پا

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

لوپ کمکی TheraBand
0 از 0 رای
150,000 تومان
موجود
برزنت
آمریکا
خانه سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
امکان انجام تمرینات با تنوع بیشتر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی