search
ثبت نام / ورود




گیره رابط چرخشی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
927
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 62,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 15,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

گیره رابط چرخشی VX
در ورزش های مختلف یکی از مهم ترین عوامل در عملکرد بازیکنان آمادگی جسمانی است. آمادگی جسمانی دارای فاکتور های مختلفی است. یکی از مهم ترین فاکتور های آمادگی جسمانی چابکی است. چابکی درواقع همان توانایی تغییر مسیر است که در ورزش های مختلف اهمیت بالایی دارد. مربیان نیز از این موضوع آگاهند و در تمرینات خود تمریناتی برای تقویت چابکی می گنجانند. برای طراحی تمرینات چابکی از وسایل مختلفی استفاده میشود. یکی از پرکاربرد ترین وسایل موانع ورزشی هستند و مربیان برای طراحی تمرینات خود علاقه خاصی به استفاده از موانع دارند. موانع انواع مختلف دارند از جمله کنز ها نیزه های ورزشی و ... . نیزه های ورزشی یکی از پرکاربرد ترین موانع هستند که برای...

در ورزش های مختلف یکی از مهم ترین عوامل در عملکرد بازیکنان آمادگی جسمانی است. آمادگی جسمانی دارای فاکتور های مختلفی است. یکی از مهم ترین فاکتور های آمادگی جسمانی چابکی است. چابکی درواقع همان توانایی تغییر مسیر است که در ورزش های مختلف اهمیت بالایی دارد. مربیان نیز از این موضوع آگاهند و در تمرینات خود تمریناتی برای تقویت چابکی می گنجانند. برای طراحی تمرینات چابکی از وسایل مختلفی استفاده میشود. یکی از پرکاربرد ترین وسایل موانع ورزشی هستند و مربیان برای طراحی تمرینات خود علاقه خاصی به استفاده از موانع دارند. موانع انواع مختلف دارند از جمله کنز ها نیزه های ورزشی و ... . نیزه های ورزشی یکی از پرکاربرد ترین موانع هستند که برای رشته های فوتبال فوتسال و ... استفاده میشوند.
یکی مشکلات نیزه های ورزشی تنظیم ارتفاع ان و اتصال آنها به یکدیگر است. گيره رابط چرخشی VX به شما امکان اتصال این موانع را میدهد.

مزایای گیره رابط چرخشی VX 

همان طور که گفته شد نیزه های ورزشی موانعی پرکاربرد برای تمرینات چابکی هستند. مربیان برای عدم یکنواختی تمرینات چابکی خود از موانع مختلف استفاده میکنند و یا شکل موانع و چینش آنها را تغییر میدهند. گيره رابط چرخشی VX به ما این قابلیت را میدهد که با تغییر شکل موانع {نیزه ها} و اتصال نیزه ها در زوایای مختلف بتوانیم تمرینی جالب تر و خلاقانه تر برای ورزشکاران  طراحی کنیم.هم‌چنین این گیره به ما این امکان را میدهد که نیزه ها را با ارتفاع مناسب تنظیم کنیم و از اتصال نیزه ها به بهترین نحو برای تمرینات خود استفاده کنیم. گيره رابط چرخشی VX به عنوان محصولی پرکاربرد و پرفروش با قابلیت چرخش 360 درجه در اختیار شما قرار میگیرد تا در هر زاویه و به شکل دلخواه خود تمرین های خود را طراحی کنید. همچنین قابلیت ویژه دیگری که این محصول دارد قابلیت فنری بودن آن است. فنری بودن و قابل ارتجاعی بودن این محصول باعث میشود هنگام اتصال نیزه ها به هم آنها محکم تر بهم متصل شوند و همچنین دربرابر ضربه استحکام بیشتری داشته باشند.

خرید گیره رابط چرخشی VX 

گيره رابط چرخشی VX با قابلیت های گفته شده محصول کشور هند است که از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در درجه بالایی قرار دارد و از سایر محصولات مشابه خود متمایز است. این گیره از جنس پلاستیک بسیار مرغوب تهیه شده است و برای انواع اتصال نیزه های ورزشی مناسب است و شما میتوانید نیزه هایی با قطر 2.5 سانتی متر را با استفاده از ان بهم متصل کنید.
اگر میخواهید از ویژگی های این محصول بی نظیر بهره مند شوید کافیست همین الان گيره رابط چرخشی VX  را با قیمتی فوق العاده مناسب از فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید. با خرید این گیره های رابط با کیفیت و طراحی تمرینات مناسب دیگر نیاز نیست نگران چابکی ورزشکاران خود باشد و تمرینات خود را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی ایجاد مانع توسط میله‌ها , قابل استفاده به همراه حلقه‌ها با قطرهای مختلف برای ایجاد هدف ,

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

گیره رابط چرخشی VX
0 از 0 رای
62,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی ایجاد مانع توسط میله‌ها قابل استفاده به همراه حلقه‌ها با قطرهای مختلف برای ایجاد هدف
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی