search
ثبت نام / ورود




گیره رابط چرخشی MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
859
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 39,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 9,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

گیره رابط چرخشی MaxWell
تمرینات فیزیکی و کارکردن صرف با وزنه تنها موجب سنگینی و کاهش سرعت فرد می شود و این کاهش سرعت تنها با تمرینات سرعتی حل می شود، گيره رابط چرخشی MaxWell جزء وسایلی است که در تمرینات چابکی استفاده ی زیادی را دارا است. مزایای گيره رابط چرخشی MaxWell یکی از وسایل مورد استفاده برای ورزش های سرعتی و چابکی گيره گيره رابط چرخشی MaxWell ساخته شده در کشور هند می باشد که این وسیله به همراه حلقه های تمریناتی برای ورزش های سرعتی مورد استفاده قرار می گیرد و  مناسب برای میله هایی با قطر 2.5 سانتي‌متر و همچنین مناسب برای میله های با قطر 3.2 سانتی متر می باشد  . جنس...

تمرینات فیزیکی و کارکردن صرف با وزنه تنها موجب سنگینی و کاهش سرعت فرد می شود و این کاهش سرعت تنها با تمرینات سرعتی حل می شود، گيره رابط چرخشی MaxWell جزء وسایلی است که در تمرینات چابکی استفاده ی زیادی را دارا است.

مزایای گيره رابط چرخشی MaxWell

یکی از وسایل مورد استفاده برای ورزش های سرعتی و چابکی گيره گيره رابط چرخشی MaxWell ساخته شده در کشور هند می باشد که این وسیله به همراه حلقه های تمریناتی برای ورزش های سرعتی مورد استفاده قرار می گیرد و  مناسب برای میله هایی با قطر 2.5 سانتي‌متر و همچنین مناسب برای میله های با قطر 3.2 سانتی متر می باشد  . جنس گيره رابط چرخشی MaxWell از پلاستیک و رنگ آن مشکی است و جنس ان کاملا محکم  است که در سالن ورزشی و یا در منزل قابل نصب می باشد .

گيره رابط چرخشی MaxWell برای تمرینات چابکی و سرعتی و برای ایجاد مانع توسط میله ها و قابل استفاده به همراه حلقه ها با قطر های مختلف برای ایجاد هدف مورد استفاده قرار می گیرد که به شما کمک می کند تا حرکات سرعتی و تمرینات چابکی را به درستی انجام دهید  .این رابط چرخشی از نامش هم مشخص است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و شما می توانید به هر سمتی که می‌ خواهید آن را به چرخش در آوردید و هنگام ورزش نگران مقدار چرخش آن نباشید و با خیالی امن به ورزش خود رسیدگی کنید . رابط چرخشی در صورتی که در جای درست و با ابزار درست نصب شده باشد قابلیت تحمل وزن بالا را نیز دارا می باشد ، به همین دلیل برای تمامی سن ها با هر وزنی قابل استفاده است و تنها چیزی که باید به آن توجه کرد قطر میله هایی است که درون آن نصب می شود و یا قرار داده می شود .
گيره رابط چرخشي MaxWell به دلیل داشتن جنس پلاستیکی انعطاف پذیر ، انعطاف پذیری بالایی هم دارد به همین علت مدت زمان  ماندگاری آن بسیار بالا است و با رعایت اندازه و قطر گفته شده در بالا شما می توانید از این وسیله به نحوه عالی و درستی استفاده کنید .

خرید گيره رابط چرخشی  MaxWell

همان طور که گفته شده است این محصول ساخت کشور هند است و شرکت maxwell  تولید کننده این محصول می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد .امکان نصب دو میله در اندازه هایی با قطر 2.5 سانتی متر و 3.5 سانتی متر را دارد و فقط در رنگ مشکی طراحی شده است. اگر می خواهید از ویژگی های این محصول فوق العاده بهره مند شوید، کافیست همین الان  گيره رابط چرخشی MaxWell را با قیمت بی نظیر از سایت اسپرت کالا خریداری کنید.  با در اختیار داشتن این محصول با کیفیت می توانید تمرینات با کیفیت و متنوع خود را آغاز کنید و لذت ببرید. امید است که با استفاده از این محصول بتوانید روی تمرینات خود تمرکز کنید و به فورم ایده آل خود برسید.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی ایجاد مانع توسط میله‌ها , قابل استفاده به همراه حلقه‌ها با قطرهای مختلف برای ایجاد هدف ,

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

گیره رابط چرخشی MaxWell
0 از 0 رای
39,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی ایجاد مانع توسط میله‌ها قابل استفاده به همراه حلقه‌ها با قطرهای مختلف برای ایجاد هدف
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی