search
ثبت نام / ورود




کاور غیرتعرق دور دوخت VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
577
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 204,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 51,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

کاور غیرتعرق دور دوخت VX
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تعریق در حین ورزش اذیتتان بکند. در واقع شرایطی که دارید، ممکن است، مانع تمرکز بیشتر برای تمرینات شود. به ‌همین‌ دلیل بسیاری از ورزشکاران استفاده کردن از کاور غیرتعرق دور دوخت  VX را علاقه دارند. این نوع کاورها باعث می‌شوند تا کمتر تعرق ایجاد شده روی تمرینات تآثیر منفی بگذارد. اگر در شرایطی هستید که تمرینات شما سنگین است، بهترین کار تهیه کردن کاور غیرتعرق دور دوخت VX خواهد بود. وقتی بتوانید از لباسی استفاده کنید که حس بهتری را در شما حین ورزش کردن فراهم کند، بهترین کار است. ویژگی‌ها و کاربردهایی که چنین کاورهایی برای ورزشکاران دارند به بررسی کردن آن می‌ارزد. ویژگی‌های کاور غیرتعرق...

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تعریق در حین ورزش اذیتتان بکند. در واقع شرایطی که دارید، ممکن است، مانع تمرکز بیشتر برای تمرینات شود. به ‌همین‌ دلیل بسیاری از ورزشکاران استفاده کردن از کاور غیرتعرق دور دوخت  VX را علاقه دارند. این نوع کاورها باعث می‌شوند تا کمتر تعرق ایجاد شده روی تمرینات تآثیر منفی بگذارد. اگر در شرایطی هستید که تمرینات شما سنگین است، بهترین کار تهیه کردن کاور غیرتعرق دور دوخت VX خواهد بود. وقتی بتوانید از لباسی استفاده کنید که حس بهتری را در شما حین ورزش کردن فراهم کند، بهترین کار است. ویژگی‌ها و کاربردهایی که چنین کاورهایی برای ورزشکاران دارند به بررسی کردن آن می‌ارزد.

ویژگی‌های کاور غیرتعرق دور دوخت VX

هر لباسی که در ورزش استفاده می‌شود علاوه‌ بر زیبایی باید از استحکام کافی برخوردار باشد. اگر در حین تهیه کردن چنین کاورهایی دوخت‌ موجود با کیفیت نیست، مشکل‌ساز خواهد شد. در واقع داشتن دوخت دور تا دور کاور این اطمینان را ایجاد می‌کند که کیفیت کار بالا است. شما خیلی راحت برای مدت زمان طولانی می‌توانید کاور غیرتعرق دور دوخت VX را روی لباس ورزشی بپوشید.

کشور هند تلاش کرده است که تنوع در رنگ را برای این کاور بیشتر کند تا جذابیت در حین ورزش افزایش یابد. اگر دوست ندارید که تنها یک رنگ کاور را در تمرینات استفاده کنید، بهترین کار تعویض کردن آن است. در واقع رنگ‌ بندی سبز، زرد، قرمز، آبی در کاور غیرتعرق دور دوخت VX برای ورزشکاران انرژی بیشتری را ایجاد می‌کند. هم‌چنین دلیلی که دوست دارید کاور غیرتعرق دور دوخت  VX را لمس کنید، جنس نخ آن است. این جنس عاملی مهم در جذب عرق ورزشکاران است و احتمال سرد شدن در حین تمرینات را کاهش خواهد داد. جنسی که برای این کاور در نظر گرفته ‌شده است، هیچ‌گونه مشکلی را برای پوست ایجاد نمی‌کند.

زمانی‌ که قصد استفاده از کاور غیرتعرق دور دوخت  VX را دارید باید به سایزهای موجود توجه کنید. در واقع برای این نوع کاورها 2 سایز L،M  وجود دارد. شما با خیال راحت می‌توانید از کاور برای تمرینات خود استفاده نمائید. اگر قصد تمرین در فضای باز را دارید و هوا خیلی گرم است، چنین کاوری از شدت تعریق کردن شما می‌کاهد.

کاربردهای کاور غیرتعرق دور دوخت VX

وقتی مربی بخواهد، نتیجه دلخواه را برای تیم رقم بزند، نیاز به لباس‌هایی دارد که کیفیت تمرینات را بالا ببرد. در واقع استفاده از کاور غیرتعرق دور دوخت VX یکی از راه‌های بهبود عملکرد بازیکنان است. مدیران باشگاه یا سالن‌های ورزشی نیز در کنار وسایلی مانند توپ، تور و دیگر موارد کاور غیرتعرق دور دوخت VX را نیز تهیه می‌کنند. در واقع شرایطی را برای ورزشکاران آماده خواهند کرد که گرما و مسائل محیطی بر کارایی آن‌ها تآثیر نگذارد. بسیاری از تیم‌ها برای مسابقات درون تیمی با کاور ضد تعریق به تفکیک اعضاء می‌پردازند و تمرینات را انجام می‌دهند. به‌ همین‌ دلیل است که کاور غیرتعرق دور دوخت VX مناسب برای استفاده در تمرینات خواهد بود. هم‌چنین این کاور مناسب برای ورزش‌های تیمی خواهد بود که نتایج دلخواه را به ‌همراه آورد.


مشخصات کلی
جنس
نخ
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای استفاده در تمرینات , مناسب برای انواع ورزش های تیمی
سایز
M

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
سایز

کاور غیرتعرق دور دوخت VX
0 از 0 رای
204,000 تومان
موجود
نخ
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای استفاده در تمرینات مناسب برای انواع ورزش های تیمی
M
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی