search
ثبت نام / ورود




پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
577
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 745,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 186,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX
تمرینات سرعتی نزد بازیکنان فوتبال از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می‌باشد. به همین خاطر خیلی مهم است که تمرینات یک بازیکن کیفیت و دقت بسیار خوبی را دارا باشد. برای بالا بردن کیفیت تمرینات سرعتی باید از تجهیزاتی استفاده کرد تا بازیکن بتواند تمریناتی کاربردی و متنوع‌تری را انجام دهد. در انجام تمرینات سرعتی نشانه‌های بر روی زمین گذاشته می‌شود تا بازیکن بداند که باید در حین انجام تمرین چه کارهایی انجام دهد. پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX برای نشانه‌گذاری‌های سرعتی در تمرینات کاربرد دارد.  شما می‌توانید برای نشانه‌گذاری از کنز 7 سانتی متری با برش مقعر VX هم استفاده نمایید. ممکن است که در حین انجام تمرین، بازیکن به صورت کاملاً تصادفی بر روی این نشانه‌ها...

تمرینات سرعتی نزد بازیکنان فوتبال از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می‌باشد. به همین خاطر خیلی مهم است که تمرینات یک بازیکن کیفیت و دقت بسیار خوبی را دارا باشد. برای بالا بردن کیفیت تمرینات سرعتی باید از تجهیزاتی استفاده کرد تا بازیکن بتواند تمریناتی کاربردی و متنوع‌تری را انجام دهد. در انجام تمرینات سرعتی نشانه‌های بر روی زمین گذاشته می‌شود تا بازیکن بداند که باید در حین انجام تمرین چه کارهایی انجام دهد. پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX برای نشانه‌گذاری‌های سرعتی در تمرینات کاربرد دارد.  شما می‌توانید برای نشانه‌گذاری از کنز 7 سانتی متری با برش مقعر VX هم استفاده نمایید. ممکن است که در حین انجام تمرین، بازیکن به صورت کاملاً تصادفی بر روی این نشانه‌ها پا بگذارد و باعث کثیف شدن این نشانه‌ها شود. قابلیتی که این نشانه‌های خطی دارند این است که شما می‌توانید آن‌ها را بشورید و دوباره از آن به صورت کاملاً پاکیزه‌ای استفاده نمایید.

خرید پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX 

طول پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX  حدوداً 35 سانتی‌متر و عرض آن 7.5 سانتی‌متر می‌باشد. این ابعاد برای تمرین‌های سرعتی و چابکی بسیار مفید می‌باشد. جنس این محصول از لاستیک تهیه شده است که قابل شست و شو هم می‌باشد و در برابر ضربات، بسیار مقاوم است. پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX به صورت تک رنگ به بازار عرضه شده که رنگ آن زرد است. پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX ساخت کشور هند می‌باشد. از این نشانه‌ها در سالن‌های ورزشی، زمین چمن طبیعی و چمن مصنوعی استفاده می‌شود. در کل می‌توان گفت که این نشانه‌ها کاربرد بسیار مناسبی در تمرینات سرعتی دارد که به درد یک بازیکن ورزشی می‌خورد. شما می‌توانید همین حالا پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX را با قیمتی مناسب از سایت اسپرت کالا خریداری و از آن در تمرینات متعددی استفاده کنید.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی ,
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
ابعاد
35*7.5 سانتی‌متر
قابلیت شست و شو
دارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد
قابلیت شست و شو

پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی VX
0 از 0 رای
745,000 تومان
موجود
هند
زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
35*7.5 سانتی‌متر
دارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی