search
ثبت نام / ورود




وزنه وایپر Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
599
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

وزنه وایپر Agilinex
وزنه وایپر AGILINEX یکی از کارآمدترین ابزار آلات ورزشی می‌باشد که می توان آن را در زیر مجموعه ای از ورزش های بدنسازی قرار داد. وایپر وزنه ای است که بدن سازان در ورزش ها و تمرینات مختلف خود از آن به وفور استفاده می کنند. شکل قدیمی این ابزار کارآمد تنه های درختانی هستند که در زمان های بسیار قدیم  پهلوانان و قهرمانان برای تمرینات بدنی خود از آن ها استفاده می کردند. میزان تاثیر پذیری بدن ورزشکاران با تمرینات کنده درخت به قدری بود که کم کم سازندگان و طراحان را به فکر تولید محصولی بهینه تر و کارآمد تر واداشت. وزنه وایپر AGILINEX همان محصولی می‌باشد که با افتخار می توانیم درباره ی ساخت آن...

وزنه وایپر AGILINEX یکی از کارآمدترین ابزار آلات ورزشی می‌باشد که می توان آن را در زیر مجموعه ای از ورزش های بدنسازی قرار داد. وایپر وزنه ای است که بدن سازان در ورزش ها و تمرینات مختلف خود از آن به وفور استفاده می کنند. شکل قدیمی این ابزار کارآمد تنه های درختانی هستند که در زمان های بسیار قدیم  پهلوانان و قهرمانان برای تمرینات بدنی خود از آن ها استفاده می کردند. میزان تاثیر پذیری بدن ورزشکاران با تمرینات کنده درخت به قدری بود که کم کم سازندگان و طراحان را به فکر تولید محصولی بهینه تر و کارآمد تر واداشت. وزنه وایپر AGILINEX همان محصولی می‌باشد که با افتخار می توانیم درباره ی ساخت آن سخن به میان آوریم و از میزان تاثیرپذیری آن بر روی عضلات مختلف بدن بهره‌مند شویم. تنه های گرد درختان در قدیم از انسان ها پهلوانانی نام جو ساخته اند که مسلما به کاربردن همان روش تمرین ها تنها با ابزاری بهینه تر با ارگونومی بهتر نتایج شگفت انگیزی را برایمان رقم خواهد زد. از ارگونومی که به راحتی تمرینات ورزشکاران (در مقایسه با روش قدیمی) منجر خواهد شد می‌توان دسته هایی را مثال زد که در این وایپر ها به کار برده شده و مسلما دست ورزشکار از قسمت های تیز و برنده ی چوب در امان مانده و دچار ضربه نمی شود. شما می توانید تجهیزات کراس فیت در سایت ورزشی اسپرت کالا مشاهده نمایید.

وزنه وایپر AGILINEX

وزنه وایپر AGILINEX به وایپر بدن سازی و وایپر فیتنس نیز معروف است و معمولا برای تمرینات مقاومتی و قدرتی کاربردهای متعددی دارد. عضله سازی و تمرینات کششی از جمله فواید استفاده از وزنه های وایپر می باشند که علاوه بر آن ورزش کار در طی تمرینات خود به مقاومت هر چه بیشتر عضلات خود پرداخته و در جهت رشد و قدرتمند سازی آن ها تلاش می کند. توجه به شرایط بدنی فرد ورزشکار یا آماتور در چگونگی روند تمرینات اثرگذار خواهد بود. بر همین اساس، وزن های مختلفی از وزنه وایپر AGILINEX در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به قدرت بدنی و میزان پیشرفته بودن خود یکی از مناسب ترین وزن ها را برای تمرینات ورزشی خود انتخاب کنید. وزن های دو کیلویی، چهار کیلویی، شش کیلویی و هشت کیلویی از جمله وزن هایی هستند که ورزشکاران می توانند یکی از آن ها را برای برنامه ی ورزشی و تمرینات مقاومتی خود انتخاب نمایند. کیفیت برتر مواد اولیه به کار برده شده در محصول به مقاومت بالا در برابر ضربه و در نهایت به ماندگاری هر چه بیشتر محصول منجر خواهد شد. دسته های وزنه وایپر AGILINEX به صورت اختصاصی برای تمرینات مختلف طراحی شده اند به گونه‌ای که در یک سمت وایپر دسته های دوتایی وجود داشته و ورزشکار با استفاده از آن ها به بلند کردن وزنه با دو دست خویش می پردازد و در سمت دیگر وزنه دسته ای مخصوص ورزش هایی که به بلند کردن وزنه با یک دست نیاز می باشد طراحی شده است. ترکیب همه این امکانات در یک وزنه به ورزشکار این امکان را می دهد که تمرینات مختلفی را چاشنی ورزش های مقاومتی خود کرده و با دور کردن تمرینات کسل کننده و همیشگی هیجان و نشاط را به تمرینات خود بازگرداند. وجود چنین امکاناتی در کنار کارآمدی محصول بسیاری از مربیان ورزش را به انتخاب وزنه وایپر AGILINEX برای تربیت ورزشکارانی که زیر دست او آموزش می بینند تشویق کرده است. علاوه بر این نمی توان محدودیت سنی خاصی را برای استفاده از  وزنه وایپر AGILINEX در نظر گرفت. وزنه وزنه وایپر AGILINEX در طول ۱۰۵ سانتی‌متر و رنگ های بنفش ، قرمز و طوسی طراحی و تولید شده اند که می توان آن ها را مطابق با سلیقه ی فردی تهیه کرد.   انواع وزنه در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.


مشخصات کلی
رنگ
بنفش قرمز , آبی , طوسی ,
طول
107 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
ابعاد
4 کیلو با قطر 12 سانتی‌متر , 6 کیلو با قطر 14 سانتی‌متر , 8 کیلو با قطر 14 سانتی‌متر , 10 کیلو با قطر 15 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
طول
کشور سازنده
ابعاد

وزنه وایپر Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
107 سانتی‌متر
چین
4 کیلو با قطر 12 سانتی‌متر 6 کیلو با قطر 14 سانتی‌متر 8 کیلو با قطر 14 سانتی‌متر 10 کیلو با قطر 15 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی