search
ثبت نام / ورود




مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
687
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 403,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 100,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX
یکی از ابزار‌های مناسب برای تمرین فوتبال در زمین چمن استفاده از موانع ورزشی است. این وسایل با ایجاد مانع در مقابل بازیکنان به آنان در انجام تمرینات دریبل کمک خواهد کرد. یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع موانع ورزشی مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX است، که از کیفیت بالایی برخودار بوده و استحکام زیادی دارد. ارتفاع مناسب این مانع انجام تمرینات را آسان‌تر کرده و به بازیکنان در انجام دریبل‌های تمرینی کمک می‌کند. استفاده از این مانع در تمامی چمن‌های طبیعی برای انجام تمرینات فوتبال ضروری بوده و از این رو کیفیت و دوام آن مورد توجه استفاده‌کنندگان قرار دارد. ویژگی‌های مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX اگر به...

یکی از ابزار‌های مناسب برای تمرین فوتبال در زمین چمن استفاده از موانع ورزشی است. این وسایل با ایجاد مانع در مقابل بازیکنان به آنان در انجام تمرینات دریبل کمک خواهد کرد. یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع موانع ورزشی مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX است، که از کیفیت بالایی برخودار بوده و استحکام زیادی دارد. ارتفاع مناسب این مانع انجام تمرینات را آسان‌تر کرده و به بازیکنان در انجام دریبل‌های تمرینی کمک می‌کند. استفاده از این مانع در تمامی چمن‌های طبیعی برای انجام تمرینات فوتبال ضروری بوده و از این رو کیفیت و دوام آن مورد توجه استفاده‌کنندگان قرار دارد.

ویژگی‌های مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX

اگر به دنبال انجام تمرینات ورزشی در چمن طبیعی هستید، این مانع کمانی می‌تواند برای شما مناسب باشد. مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX از پلاستیک فشرده و باکیفیت ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهد. رنگ زرد آن کاملاً مناسب استفاده در چمن طبیعی و مصنوعی خواهد بود. علاوه بر ورزش فوتبال، امکان استفاده از مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX در انواع ورزش‌های هوازی نیز وجود دارد. ارتفاع این محصول 33 سانتی‌متر، عرض آن نیز 51 سانتی‌متر و قطر میله 2 سانتی‌متر است که با توجه به استاندارد‌های مورد نیاز ساخته شده است.

این محصول در هند تولید شده و با قیمت بسیار مناسبی در ایران به فروش می‌رسد. از انواع تمرینات مورد استفاده توسط مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX می‌توان به تمرینات افزایش چابکی و سرعتی اشاره کرد. از آن جایی که تمرینات دریبل در بازی فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار بوده بنابراین تهیه‌ی وسایل کمک تمرینی می‌تواند در تقویت این قابلیت در بازیکنان مؤثر باشد.

کاربرد و نحوه‌ی استفاده از مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX

برای استفاده از مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX کافیست آن را از بسته خارج کرده و با توجه به نوع تمرین در نظر گرفته شده، آن را روی چمن طبیعی و یا مصنوعی بچینید. بازیکنان از این وسیله به عنوان مانع دریبل استفاده کرده و سعی می‌کنند توپ را از درون این موانع عبور دهند و همین امر موجب تقویت مهارت دریبل زنی آن‌ها می‌شود. مربیان فوتبال می‌توانند از این ابزار تمرینی برای آموزش مهارت دریبل و پاسکاری استفاده کنند. راه‌اندازی مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX بسیار ساده و آسان بوده و به راحتی روی چمن قرار می‌گیرد.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
جنس
پلاستیک
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای تمرینات فوتبال
عرض
51 سانتی‌متر
ارتفاع
33 سانتی‌متر
قطر میله
2 سانتی متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع
قطر میله

مانع کمانی شکل دریبل چمن طبیعی VX
0 از 0 رای
403,000 تومان
موجود
پلاستیک
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای تمرینات فوتبال
51 سانتی‌متر
33 سانتی‌متر
2 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی