search
ثبت نام / ورود




ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
609
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ
آمادگی جسمانی برای ورزش‌های مختلف مهم‌ترین معقوله است.آمادگی جسمانی چندین فاکتورهای مختلف دارد که یکی از آن‌ها چابکی است. برای مربیان طراحی تمرینات چابکی اهمیت زیادی دارد و به آن بسیار می‌پردازند.هم‌چنان که مشاهده می‌کنید در ورزش‌هایی مثل والیبال فوتبال فوتسال و ... فاکتور چابکی در عملکرد بازیکنان در حین بازی بسیار دارای اهمیت است. مربیان برای طراحی تمرینات چابکی اصول مختلفی دارند و از وسایل گوناگون استفاده می‌کنند. آن‌ها برای تمرینات چابکی علاقه به خصوصی به استفاده از موانع در تمرینات خود دارند. آن‌ها از موانعی هم‌چون کنزهای تمرینی و نیزه‌های سرعتی استفاده می‌کنند. نیزه‌های سرعتی یکی از پرکاربرد‌ترین و پرفروش‌ترین موانع تمرینی محسوب می‌شوند که انواع مختلف دارند. ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم...

آمادگی جسمانی برای ورزش‌های مختلف مهم‌ترین معقوله است.آمادگی جسمانی چندین فاکتورهای مختلف دارد که یکی از آن‌ها چابکی است. برای مربیان طراحی تمرینات چابکی اهمیت زیادی دارد و به آن بسیار می‌پردازند.هم‌چنان که مشاهده می‌کنید در ورزش‌هایی مثل والیبال فوتبال فوتسال و ... فاکتور چابکی در عملکرد بازیکنان در حین بازی بسیار دارای اهمیت است. مربیان برای طراحی تمرینات چابکی اصول مختلفی دارند و از وسایل گوناگون استفاده می‌کنند. آن‌ها برای تمرینات چابکی علاقه به خصوصی به استفاده از موانع در تمرینات خود دارند. آن‌ها از موانعی هم‌چون کنزهای تمرینی و نیزه‌های سرعتی استفاده می‌کنند. نیزه‌های سرعتی یکی از پرکاربرد‌ترین و پرفروش‌ترین موانع تمرینی محسوب می‌شوند که انواع مختلف دارند. ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ یکی از بهترین نمونه‌ها برای انجام تمرینات چابکی و سرعتی است که در اختیار شما  عزیزان قرار گرفته است.

مزایای ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ 

همان طور که توضیح داده شد ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. این محصول مزایایی دارد که ان را از سایر نمونه‌ها متمایز کرده است. این محصول دارای هشت عدد نیزه است که هرکدام را می‌توانید جداگانه برای تمرینات خود استفاده کنید.هم‌چنین شما می‌توانید برای تمرینات خود از موانع دیگر هم کمک گرفته و آن را با ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ تلفیق کنید و تمرینی زیبا طراحی کنید. قابلیت بسیار مناسبی که این نیزه‌ها دارند قابلیت تنظیم ارتفاع است.این نیزه‌ها را می‌توانید در 3 ارتفاع مختلف تنظیم کنید و برای تمامی سنین از آن استفاده کنید. هم‌چنین این محصول دارای انعطافی بسیار مناسب است که در برابر ضربه آن را مقاوم‌تر می‌کند  و باعث می‌شود از با ضربه از بین نرود و نشکند.

خرید ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ 

این نیزه‌ها محصول کشور آمریکا هستند که جنس بسیار مرغوب و کیفیت بسیار بالایی دارند. جنس سرنیزه آن‌ها از آهن و ارتفاع آن‌ها بین 6 تا 130 سانتی‌متر قابل تنظیم و تغییر است. همان طور که گفته شد انعطاف پذیری این محصول در کنار استحکام و کیفیت بالای آن باعث می‌شود در برابر ضربه‌هایی که حین تمرین متحمل می‌شود آسیب پذیری بسیار کم‌تریی داشته باشد. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های این محصول بی نظیر بهره‌مند شوید کافیست همین الان ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ  را با قیمتی فوق العاده مناسب از فروشگاه آنلاین اسپرت کالا خریداری کنید.با خرید این نیزه‌ها و طراحی تمرینات مناسب دیگر نیاز نیست نگران چابکی ورزشکاران خود باشد.


مشخصات کلی
رنگ
زرد
قطر
3 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
آمریکا
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی مناسب برای تمرینات فوتبال ,
ارتفاع
قابل تنظیم از 60 تا 130 سانتی‌متر
جنس سرنیزه
آهن
مشخصات فنی
سایر مشخصات
افزایش تنوع تمرین - قابل استفاده در ارتفاع‌های متفاوت - حمل و نگداری آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ارتفاع
جنس سرنیزه

ست 8 عددی نیزه تمرینات سرعتی قابل تنطیم در3 ارتفاع SKLZ
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
3 سانتی‌متر
پلاستیک
آمریکا
زمین چمن طبیعی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی مناسب برای تمرینات فوتبال
قابل تنظیم از 60 تا 130 سانتی‌متر
آهن
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات مکمل

محصولات پیشنهادی