search
ثبت نام / ورود




ست حلقه سرعتی MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
670
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 1,650,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 412,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ست حلقه سرعتی MaxWell
بیشتر ورزش‌ها به ماهیچه‌های بدن نیاز دارند که به صورت هم افزایی و هماهنگ با هم کار کنند تا الگوهای حرکتی ماهرانه و پیچیده‌ای تولید کنند. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران از تمریناتی برای تقویت کنترل کلی بدن، سرعت پا و هماهنگی خود استفاده می کنند. یکی از وسایل تمرینی که معمولا برای این اهداف استفاده می شود حلقه سرعتی است. حلقه سرعتی یا چابکی ابزاری عالی برای مبتدیانی است که به دنبال بهبود کلی ورزش خود هستند، زیرا بسیاری از تمرین‌هایی که با این ابزار انجام می‌شوند، یادگیری نسبتاً ساده ای دارند و انجام آنها ساده است. با این حال، همانطور که ورزشکاران در مهارت حرکتی خود پیشرفت می کنند، از نظر واکنش پذیری و...

بیشتر ورزش‌ها به ماهیچه‌های بدن نیاز دارند که به صورت هم افزایی و هماهنگ با هم کار کنند تا الگوهای حرکتی ماهرانه و پیچیده‌ای تولید کنند. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران از تمریناتی برای تقویت کنترل کلی بدن، سرعت پا و هماهنگی خود استفاده می کنند. یکی از وسایل تمرینی که معمولا برای این اهداف استفاده می شود حلقه سرعتی است.
حلقه سرعتی یا چابکی ابزاری عالی برای مبتدیانی است که به دنبال بهبود کلی ورزش خود هستند، زیرا بسیاری از تمرین‌هایی که با این ابزار انجام می‌شوند، یادگیری نسبتاً ساده ای دارند و انجام آنها ساده است. با این حال، همانطور که ورزشکاران در مهارت حرکتی خود پیشرفت می کنند، از نظر واکنش پذیری و سرعت، حرکات را می توان تغییر داد تا توانایی های پیشرفته ترین ورزشکاران را به چالش کشید.

عملکرد حلقه سرعتی

حلقه چابکی، پلایومتریک سطح پایین در نظر گرفته می شوند. تمرینات پلایومتریک معمولاً توسط ورزشکارانی استفاده می شود که برای تولید سریع نیرو به انرژی الاستیک ذخیره شده و واکنش پذیری بدن نیاز دارند. مشخصه این تمرین‌ها کشش سریع (عمل عضلانی برون‌مرکز) ماهیچه‌ها و به دنبال آن کوتاه شدن قوی (عضله متحدالمرکز) برای ایجاد حرکت است. این کشش ماهیتی بسیار گذرا دارد و مانند آنچه در هنگام انجام تمرینات انعطاف پذیری انجام می دهید نیست. در عوض این کشش سریع زمانی اتفاق می‌افتد که پاها روی زمین فرود می‌آیند و نیروهای ناشی از فرود یا پرش را جذب می‌کنند. هنگامی که پاها با زمین تماس پیدا می کنند، حرکت کششی سریع رخ می دهد. برای به حداکثر رساندن فواید این نوع تمرین، ورزشکار باید با وضعیت بدنی خوب روی حلقه ها فرود بیاید و به شکلی نرم و کنترل شده به سرعت از حلقه خارج شود.

برندهای تولید کننده حلقه سرعتی

  • Homey Product
  • Juvale
  • Trademark Innovations
  • Bluedot Trading
  • Palos Sports

انواع حلقه سرعتی

حلقه های سرعتی تفاوت چندانی از نظر عملکردی با یکدیگر ندارند، هدف اصلی همه ی آن ها تقویت چابکی و استقامت بیشتر عضلات پایین تنه است، با این حال از نظر ظاهری ممکن است آن ها را دایره و 6 ضلعی یا در شکل های دیگری ببینید که گاها به وسیله رابط هایی بهم وصل می شوند.

خرید حلقه سرعتی

شما در هر ورزش حرفه ای که مشغول باشید واکنش پذیری سریع و سرعت، شما را آماده رقابت می کند، فرقی نمی کند شما فوتبالیست باشید یا تنیس باز یا حتی به تازگی ورزش را شروع کردید حلقه سرعتی سطح ورزشی شما را ارتقا خواهد داد.مشاهده محصولات بیشتر نردبان و حلقه در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا
حلقه سرعتی MaxWell ساخته شده از پلاستیک با دوام در یک کمپانی هندی است، این حلقه ها در  قطر 51  سانتی متری در رنگ های آبی، قرمز، سبز و زرد از طریق وبسایت اسپرت کالا قابل خریداری است.
شما می توانید این حلقه ها را به همراه گیره های رابط چرخشی در همه ورزش ها به ویژه تمرینات سرعتی و چابکی استفاده کنید. برای تهیه حلقه سرعتی MaxWell وارد وبسایت اسپرت کالا شوید و در صفحه مخصوص کالای مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کنید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , سبز , زرد , آبی
قطر
51 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
مشخصات فنی
اقلام بسته بند
12 عدد حلقه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

ست حلقه سرعتی MaxWell
0 از 0 رای
1,650,000 تومان
موجود
51 سانتی‌متر
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی سالن های ورزشی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی